eu de citeva zile ma tot interesez ce tip de instalatie este cea mai buna pt Sx4 si am ajuns la urmatoarea concluzie :
-in primul rind trebuie sa fie o instalatie agreata 100% si de tipul de motor al masinii, instalatiile gpl trebuie sa citeasca niste senzori ai mototrului (trebuie sa ii inteleaga)
-nu e bine sa te arunci nici la cea mai ieftina instalatie pe principiul "merge si asta"
- exista o mare diferenta intre brc si landi renzo cu privire compatibilitatea cu senzorii motorului de 1.6 al Sx4
-din cite am vazut si citit eu merg pe Landi Renzo care este 100% compatibila , si stiu cit este de buna, am avut asa ceva
Post Merge: 15.Feb.2010, 05:06:09 p.m.
si mai ramine si partea cu profesionismul celui ce o monteaza
Am vazut la un amic o problema cit se poate de banala
si-a montat gpl Landi renzo pe un logan si ii tot facea probleme , nu putea sa o regleze deloc , pina cind a fost nevoit sa mearga la alt atelier de instalatii gpl, undei-au identificat problema.
Principiul de montare la acest motor ca si la sx4 este identic (cred ca si pentru alte instalatii) se monteaza injectoarele de gaz dupa care de la acestea se trag niste "furtune" catre galeria de admisie in zona fiecarei supape de admisie unde in prealabil au fost montate niste duze de acces.
Fostii "meseriasi" , sa faca economie la furtun sau nu stiu la ce , nu au lasat aceste "furtune" identice ca lungime , unul avea 7 cm altul 28 cm , si cind omul accelera , citeodata masina parca i se ingituia
A remediat aceasta problema si de atunci masina ii merge snur, deci aveti grija unde montati instalatia , ce "Dorel" lucreaza la ea ca nu este de glumit