Şi-o fi băgat boc nasul în acest topic de a intrat săracul în moarte clinică ? Să nu se înţeleagă precum bancul cu sconcsul ce dormea la picioarele stăpânului..
.
După îndelungi deliberări (mintea mea în gândul ei...), fiind invitat la Buzău la o comemorare am purces la firma din Verneşti pt. a monta instalaţie GPL.
Atelierul este mic şi cochet, curăţenie, pereţi albi, banc de scule curat şi ordonat, iar angajaţii chiar ştiu ce au de făcut.
Montajul şi reglarea instalaţiei au durat aproximativ 6 ore. Am optat pt BRC cu rezervor toroidal, a costat 2700 ron, nu am primit acel bonus în valoare ce o găletat şi ceva de GPL.
De ce BRC
? Pentru că reviziile se fac la fiecare 30 mii km (nu 15 mii km ca la alte mărci), nu se fac reglaje ulterioare montajului, injectoarele ar duce cca 300 mii km (45 mii km la alte instalaţii).
Ca primă şi unica (sper !) nelămurire - să nu zic reproş, ar fi imobilizarea rezervorului GPL cu spumă. Cred că se poate rezolva mai elegant cu cauciuc, poate cu pâslă...
Rezervorul este la cca 7-8 cm deasupra nivelului podelei, am încercat o "nivelare" cu polistiren extrudat, portbagajul semănând acum cu cel de Ignis, model ce intenţionam să-mi cumpăr la începutul epopeii Suzuki. Pe viitor va trebui să achiziţionez un copârşău (topbox - denumire comercială) pt. concedii şi alte deplasări cu bagaje.
Este prematur să mă pronunţ despre rentabilitatea investiţiei, deocamdată am făcut un duş rece, în sensul că diferenţa de consum nu este de cca 1L de GPL în plus la 100 km parcurşi ci mai mare. Nu mă aşteptam să circul mok în acestă guvernare mai ales, când chiar apa e atât de scumpă şi se va contoriza şi la fântâni, speram însă în taină să amortizez investiţia în 15-20 mii km, nu în 35 - 40 mii km parcurşi.
Ţinem legătura...