Autor Subiect: De ce stau cu Swiftul in service din 25 noimebrie 2009  (Citit de 2380 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline mihai_ct

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 14
  • Gen: Bărbat
Pe 24 noiembrie 2009 un taximetrist traverseaza intersectia (Podul Butelii - Constanta) pe galben-rosu la semafor eu plec pe verde, nu-l vad din cauza unei dubite si ne pocnim fata stanga eu  deplasandu-mi toata fata cu motor lonjeroane si restul pieselor ce alcatuiesc partea frontala. Baieti de la service, ulterior au constatat ca motorul nu e afectat (vom vedea cand va fi pusa din nou in functiune si va zburda pe sosele).
Masina ajunge tractata la service-ul Arrow, dealerul de unde a fost si cumparata, apoi revizuita la 15000 si 30000 (e unSwift 4x4, iunie 2007, adus de Arrow din Japonia).
Asiguratorul Groupama (Casco) vine si face constatarea printrun inspector, dupa vreo saptamana deoarece atunci a avut timp, iar cei din service nu au avut timp sa o dezmembreze. Intre timp un alt inspector decat cel ce a efectuat constatarea preia dosarul si dupa inca vreo 10 zile, respectiv pe 11 decembrie face devizul si trimite comanda catre AUTONET Cta (unii dintre cei care aduc piesele pe aici prin zona si cu care luvreaza asiguratorul). Devizul continand 37 de repere este trimis mai departe spre AUTONET Satu mare pe 15 decembrie cand se da comanda propriu-zisa. termen de livrare 10 zile. Ghinion vin sarbatorile deci vom vedea in ianuarie 2010 care e situatia.

Masina este lasata afara cu precizarea ca in momentul in care cei din service au dat motorul jos si implicit bateri,a au uitat geamul fata stanga deschis si nu l-au mai putut inchide (desi am inteles ca se putea inchide, dar trebuia desfacuta usa) astfel ca i-au lipit un ceolofan. Dupa cateva zile au inceput ploile, iar apoi ninsorile. Au promis ca o vor rezolva insa abia prin ianuarie, la insistentele si amenintarile mele, au reusit sa o bage undeva in service mai la adapost si pentru ca piesele intarziau sa apara.

 Dupa 5 ianuarie incepe "sa ninga" usor cu piese, vreo 7-8 din 37. Pana pe 13 ianuarie apar vreo 15 piese. Incep sa ma enervez dau telefoane ca sa fac oaresce presiuni pentru a afla de ce nu apar toate piesele, desi a expirat de mult termenul de livrare, vizite la dl inspector Dumitrescu de la Groupama, in service la Arrow si la Autonet Constanta, dar si telefoane la directorii acestora din Bucuresti si Satu Mare.
Dupa atatea insistente directorii nu prea mai raspundeau la telefoane noroc ca in familie exista vreo 8 nr de telefon  :) si mai gaseam si altele daca era nevoie.
Intrun final pe 15 ianuarie aflu ce s-a intamplat de fapt. Dl inspector care s-a ocupat in decembrie de comanda s-a confruntat cu o problema in a gasi toate reperele ce trebuiau cerute celor de la Autonet in softul nou introdus. Astfel mi s-a spus ca dosarul meu a fost printre primele care au nimerit imediat dupa implementarea unui nou sistem/soft de comanda si in care nu exista toate piesele introduse. Astfel el de fapt a comandat doar vreo 28. Chiar si asa, la cei de la Autonet a ajuns o comanda de 18 piese si au fost livrate 15 (ca o curiozitate au fost comandate 2 aripi fata si a venit una).

La presiunile din acea zi s-a reluat toata procedura de comanda dupa ce s-a efectuat un punctaj intre asigurator si service pe ce a ramas de livrat.
S-a trimis comanda pe 18 sau 19 ianuarie (inspectorul sunandu-ma sa ma asigure ca a facut comanda si in 4-6 zile vor veni piesele). Dupa inca doua saptamani (le-am mai acordat un ragaz de o saptamana avand in vedere vremea si drumurile din tara), adica in saptamana ce a trecut am tot sunat iarasi peste tot, in ordine service, asigurator, Autonet si ei intre ei pentru a afla de ce mai lipsesc 4 piese inclusiv a doua aripa. Dau vina unii pe altii.
Intre timp baieti in service s-au apucat de asamblat.
I-am amenintat cu sesizarea OPCului si nu vor scapa, dar nu ma incalzeste cu nimic. Toti o dau din colt in colt, e nebunie.
Intrun final sper ca cei din service sa o asambleze corect si sa nu uite ceva ca sa existe complicatii ulterior.
Din cate stiu masina nu va iesi din service pana nu plateste asiguratorul facturile sau dau eu o garantie (suma finala nu e prea mica, doar piesele sunt vreo 8000). Astfel ca daca se va relua, pentru a 3-a oara, comanda pentru cele 4 piese ramase, apoi va urma perioada de finalizare a asamblari si pana se clarifica cu platile, imi dau seama ca nu voi avea masina prea curand.
Intre timp eu platesc ratele la Casco la timp si ratele la masina deasemenea la timp. Se vor implini 3 luni cu siguranta si poate chiar mai mult, caci nu imi mai fac sperante.

Offline miocrl

Re: De ce stau cu Swiftul in service din 25 noimebrie 2009
« Răspuns #1 : 06.Feb.2010, 12:28:12 p.m. »
ne pare rau sa auzim lucrurile astea :(... dar cam asa se intampla peste tot. eu sper sa fi pus pe constatare toate reperele si sa nu fi uitat sa puna o piesa 2 micute care sa te mai tina in loc.

propun ca acest topic sa devina jurnalul tau de bord. ce zici? si in timp sa il mutam la sectiunea JURNAL DE BORD.

success.

Offline unde

Re: De ce stau cu Swiftul in service din 25 noimebrie 2009
« Răspuns #2 : 06.Feb.2010, 02:18:49 p.m. »
 Imi pare rau pentru accidentul tau. Si in Bucuresti se circula tot asa.
 Daca masina e luata in leasing, OPC-ul nu are ce face fiind vorba de persoane juridice.
 Daca au fost strimbate lonjeroanele, masina s-ar cam incadra la dauna totala, pentru ca nu se pot restabili parametri de siguranta anteriori accidentului. Iarasi daca masina e in leasing si e data dauna totala, asta inseamna vesti proaste pentru tine.
Suzuki Jimny 1.3i 2004
 

Offline Geo (SX4Owner)

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 443
  • Gen: Bărbat
  • Happy that i'm not anymore SX4Dreamer
Re: De ce stau cu Swiftul in service din 25 noimebrie 2009
« Răspuns #3 : 06.Feb.2010, 02:24:56 p.m. »
Ce suma asigurata ai pe polita CASCO? Unde ai leasing-ul?
Daca e dauna totala, ramai si fara masina si fara bani, depinde cat ai platit din ea si cat trebuia sa primeasca leasing-ul inapoi, adica finantare+dobanda.
SAYURI, o gheisa plina de talente
 

Offline mihai_ct

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 14
  • Gen: Bărbat
Re: De ce stau cu Swiftul in service din 25 noimebrie 2009
« Răspuns #4 : 06.Feb.2010, 09:33:00 p.m. »
Nimeni pana acu nu a zis nimic de o paguba totala.
Masina e proprietatea mea (credit auto) si gaj la banca.
Lonjeroanele, unu indreptat si unu inlocuit (daca au considerat ca unul e de ajuns sa comande) si o sa o centreze daca asa ceva e posibil.
Si eu sper sa fi comandat tot ce aveau nevoie ca sa nu existe si a patra comanda, iar apoi sa le asambleze corect.

Offline mxxa

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1459
  • Gen: Bărbat
Re: De ce stau cu Swiftul in service din 25 noimebrie 2009
« Răspuns #5 : 07.Feb.2010, 01:56:03 p.m. »
Mihai imi pare nespus de rau sa aud prin ce treci, nu stiu ce sfat sa-tii mai dau eu, banuiesc ca te-ai documentat suficient cu privire la procedura standard,  doar sa mai ai nervi sa treci peste acest impas
 

Offline lucian107416

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 107
  • Gen: Bărbat
Re: De ce stau cu Swiftul in service din 25 noimebrie 2009
« Răspuns #6 : 05.Mar.2010, 03:50:36 p.m. »
Din cate stiu eu daca s-au strambat lonjeroanele ar trebui catalogata ca dauna totala.
Swift 1.5 GS
 

Offline mihai_ct

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 14
  • Gen: Bărbat
Re: De ce stau cu Swiftul in service din 25 noimebrie 2009
« Răspuns #7 : 05.Mar.2010, 11:38:48 p.m. »
Din cate mi s-a zis si din ce am vazut eu pe masina, lonjeroanele sunt separate si sunt prinse de sasiu, de punte, iar puntea fata nu a fost afectata. Cele doua lonjeroane doar sustin motorul.
In alta ordine de idei acu o saptamana a venit si ultima piesa (o aripa), iar saptamana asta au inceput asamblarea si se apropie de final in cursul saptamanii viitoare. Sper sa le fi pus cap la cap.