Autor Subiect: Kizashi: poze,filme,impresii  (Citit de 103299 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #90 : 27.Oct.2010, 07:45:56 p.m. »
by WhatCar via Radacini Auto Motor


« Ultima Modificare: 28.Oct.2010, 10:44:40 a.m. de cristyyy2003 »
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 7 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #91 : 27.Oct.2010, 07:52:09 p.m. »
Oare cat o fi costat articolul de sus? :D
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline xim

1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #93 : 28.Oct.2010, 10:54:37 a.m. »
Desi nu vorbim de o suma colosala, e totusi ceva.

P.S. Da' chiar si AUDI A4?  :inteligent:
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline shpeedy

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #94 : 28.Oct.2010, 11:07:37 a.m. »
Este un motor cu patru cilindri dispusi in linie si capacitate de 2,4 litri. Acesta dezvolta 178 CP si un cuplu de 230 Nm, deci putem spune ca este unul dintre cele mai puternice argument cu care Kizashi Sport se impune drept un sedan sportiv.

Nu vreau sa fiu carcotas, dar:
- 2.4 litri si 178cp nu este nici pe departe un "randament" bun al motorului in anul de gratie 2010 DC; in conditiile in care exista 1.4 turbo cu 120-180cp, 1.6 turbo cu 190cp, 1.8 aspirat cu 140cp, nu vad ce "argument puternic" ar reprezenta asta.
- nu stiu sincer ce "sedan sportiv" poti avea la 178cp si 2 tone; aaa, ca se misca bine e adevarat, dar pina la comportament sportiv mai e ceva distanta.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline hugbear

Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline csb

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #96 : 29.Oct.2010, 09:24:03 p.m. »
Butoanele din stanga volanului (preluate de pe SX4) nu prea dau bine pe masina asta, la 30.000 ar trebui sa fie mai altfel  :-S Cred ca si bordul are materiale asemanatoare cu SX4.
Scaunele imi plac cum arata s curios cum sunt in realitate.  ;-)
Motorul e clar ca nu e ultimul racnet dar sunt sigur ca SUZUKI n-a scos inca asul din maneca la acest capitol...  B-)
Din exterior pare OK abia astept sa-l vad in realitate si poate sa dau o tura  :ceas:
« Ultima Modificare: 29.Oct.2010, 09:25:42 p.m. de csb »
  • Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip - 2017
 

Offline Cristi

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #97 : 31.Oct.2010, 12:51:34 a.m. »
Am facut in ultima luna 2 teste cu Suzuki Kizashi. Primul cu varianta automata, iar cel de-al doilea cu manuala. In acelasi interval de timp am facut 2 teste si cu Alfa Romeo 159 Sportwagon in echparea TI, cu dieselul de 170 CP si cu motorul pe benzina de 200CP.

Alfa Romeo a fost in echiparea TI, avand cam tot ce ti-ai putea dori (mai putin trapa). Pedigree-ul sportiv al acestei masini in aceasta echipare (cu suspensii sport) nu ar trebui pus la indoiala: directie precisa, nici gand ca masina sa se lase in curbe. Surprinzator suspensia nu iti scoate pietrele de la rinichi. Despre interior, as mentiona pielea de o calitatea foarte buna, si consola centrala de aluminiu cu cele trei indicatoare (combustibil, temperatura si turbo bar) ce ii dau un aspect deosebit.

Ca puncte minus:
- suspensia joasa da emotii mari la borduri mici - punct important deoarece parcarea de la blocul unde locuiesc este cu sistem rampa. Am adus Alfaul special pentru aceasta proba, insa desi poate urca, este fix pe fix, iar la cobarare a atins pe dedesubt usor.
- Pentru pasagerii din spate Alfa ofera prea putin loc la genunchi: eu unul nu am reusit sa ma urc in spate cu scaunul din fata reglat pentru mine (am ~1.85).
- Plasitcul de pe partea superioara a bordului si partea superioara a usilor nu e cu nimic superior celui de pe SX4, are doar o textura diferita.
- Butoanele de la aer conditionat iti dau un sentiment de ieftin. Asa ceva nu prea e ok la o masina al carui pret de catalog e ~38000e. (pretul dealerului a fost 32000...deh, modelul e la sfarsit de viata)
- Cea mai mare dezamagire, si unul din motivele prinicipale pentru care acum nu sunt Alfist: motoarele! Dezamagire! Desi motorul diesel are zgomotul de evacuare foarte frumos, el doar face fata la greutatea masinii, putand fi catalogat ca "adecvat" si "economic" nici-cum sportiv! Motorul de 200CP TBI este ok, aducand masina pe hartie aproape de performantele lui Kizashi (+0.2s), insa nu ofera acelasi zgomot de evacuare ca si dieselul, iar modul in care motorul "trage" pur si simplu nu incanta...nu e nimic spectaculos, neasteptat sau "excitant". Iar daca il turezi, atunci cand toate incep sa mearga asa cum trebuie, iti taie alimentarea  X-(

Si acum despre Kizashi:

Primul lucru care il poti spune despre el, e ca nu pare a fi un Suzuki. Mai ales interiorul. Acum stiu ca poate multi vor sari, dar eu am mers si cu Audi S5, si l-am "pipait" bine. Diferente clare nu sunt, si cele care sunt, sunt mult prea mici pentru diferenta mare de pret. Motorul de 3.0l de la S5 e in schimb in alta liga.

De cand urci Kizashi iti da un sentiment de "bine" de la sunetul cand inchizi usa (un "thunk") pana la manerul interior imbracat in piele al usii, care este foarte moale infasurat in jurul unei bare cromate. Pielea de la scaune, usi si de la cotiera, trapa, scaunele actionate electric si schimbatorul care intra in viteze "ca uns" completeaza senzatia. De asemenea interiorul cotierei si al torpedoului sunt dintr-un material similar plusului (la fel ca si la Alfa si Audi, dar o premiera cred pentru Suzuki).

In masina e destul loc. Se vede ca masina a fost conceputa pentru piata americana: daca intind cotul in stanga nu ating usa, iar in spate pot sa urc normal, fara chinuri, fiind destul loc la genunchi. Portbagajulul (460l parca) nu am cum sa-i aduc vre-un repros. Masina este foarte silentioasa, filtrand foarte bine zgomotele din exterior.

Legat de motor si comportament: suspensia este destul de ferma, insa nu atat ca la Alfa, dar are un plus de confort si rafinament parca, filtrand foarte bine denivelarile. Nu pare sa aibe ruliu in curbe (sau nu am impins-o eu destul de tare  :baston:), iar directia mi s-a parut precisa, insa totusi sub Alfa. Motorul, desi este aspirat, are destul cuplu de jos, iar peste 3000rpm prinde cu adevarat viata, incepand sa-si faca si el simtita prezenta in habitaclu  :good:

Ca minusuri:
- butoanele din stanga preluate de la SX4 nu sunt de aceeasi calitate ca cele de pe consola centrala (care dau un sentiment de finete la apasare, parca ai apasa pe o prajitura  :-)) )
- trapa nu are buton de "inchis" si cel putin pana te obisnuiesti cu ea, nu esti sigur daca e inchisa total sau nu.
- lipsa pozitiei cu leduri pe fata si in stopuri (al treilea stop insa are leduri)
- cutia CVT care nu are nimic in comun cu sportivitatea: are o mica intarziere la plecarea de pe loc, si schimba greu chiar si pe modul manual. Padelele in schimb sunt fun :)
- Lipsa AWD in versiunea manuala

Cam astea ar fi parerile mele despre Kizashi si Alfa 159. Ambele au plusuri si minusuri...pentru mine e mai potrivit Kizashi  :D

- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #98 : 31.Oct.2010, 01:58:26 a.m. »
Si iti cumperi Kizashi? :P
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Cristi

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #99 : 31.Oct.2010, 02:06:37 a.m. »
Am semnat deja tot ce era de semnat. Vine saptamana viitoare  :D
- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio