Autor Subiect: Kizashi: poze,filme,impresii  (Citit de 103297 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Leutz

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #80 : 20.Oct.2010, 01:57:13 p.m. »
Pai asta ziceam si eu.
Kizashi e ca dimensiuni intre clasa compacta si cea medie. Deci trebuie sa vina cu performante, confort, finisare de clasa medie la pret de clasa compacta si chiar si asa nu-i suficient ca sa se poata distinge din multimea de modele concurente. Trebuie sa vina cu mai mult de-atat. Si in alta directie decat in jos cu pretul n-au unde sa se duca. Singura solutie. Altfel ...

Am mai sapat si-am gasit urmatoarele:
Mazda 6 GTA TOP, cel mai scump benziar sedan: 2.5, 170cp --- 31290 Euro (si 3000E reducere Mazda la toti dealerii) -> 28290 E-uri
Honda Accord Executive, cel mai scump benzinar sedan: 2.4, 200cp --- 125000RON => mai putin de 30000 Euro
Toyota Avensis Luxury, cel mai scump benzinar sedan: 2.0, 152cp --- 32185 Euro
Toate au insa si versiuni mai mici si mai ieftine de motorizare pe benzina + motorizari diesel
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline adrian_r5

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #81 : 20.Oct.2010, 02:31:20 p.m. »
sa se poata distinge din multimea de modele concurente.

Pai draqu' i-a pus pe astia de la Suzuki sa faca o masina asemanatoare cu "multimea de modele concurente" ... asta avind in vedere ca in general au in portofoliu masini oarecum diferite de "multime"  >:D<
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #82 : 20.Oct.2010, 08:17:46 p.m. »
Una peste alta eu am curaj sa pun pariu ca toti carcotasii o vor lauda dupa ce vor avea ocazia sa o vada /conduca ;)
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Leutz

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #83 : 21.Oct.2010, 06:24:04 a.m. »
 :D
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline Leutz

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #84 : 21.Oct.2010, 03:52:52 p.m. »
Am mai sapat un pic ... sa vad preturile din Aussie si  :( scump dom'le scump ...

http://www.suzuki.com.au/cars/price.php?location=2&model=kizashi
Din pacate varianta cea mai scumpa, cea "sport" despre care se vorbea in postarile anterioare ... e intr-adevar ~32000 transformat in Euro (44051 AUD)

Prin comparatie masinile cele mai iubite de australieni ... mandria nationala (si care au intr-adevar finisare nemaipomenita, batu-le-ar focu'  :pardon:):
http://www.holden.com.au/latestoffers/commodore-offers/new-series-ii-sv6-commodore?region=National
Costa in varianta sport (nu cea mai puternica): 3.6 V6, 210kV (280cp) ... etcetcetc --- 36990 AUD => ~26000 Euro
Versiunile ne-sport au motoare mai mici si ... pret evident mai mic.
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #85 : 21.Oct.2010, 07:58:27 p.m. »
Maine ajung in Budapesta... Daca s'au pus in vanzare si la ei revin cu preturi ;)
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline csb

  • Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip - 2017
 

Offline gigelm5m3

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 308
  • Gen: Bărbat
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #87 : 26.Oct.2010, 09:34:46 p.m. »
L-am vazut aseara pe Kizashi pe viu, doar pe exterior si in pen-umbra, este al celor de la Radacini, un gri inchis, nu arata rau deloc. E varianta de top cu 4x4 si cvt.
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #88 : 26.Oct.2010, 10:02:43 p.m. »
La 30000e e al tau ;)
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #89 : 27.Oct.2010, 07:31:10 p.m. »
A inceput sa "vuiasca" presa ;)



Citat
KIZASHI Sport - Un performer de talie mondialaIn limba japoneza, cuvantul “Kizashi” este folosit pentru a se anunta ca “un lucru maret va veni, sau urmeaza sa se intample”. Este un cuvant care denota optimism, incredere si o mare incarcatura emotionala. De aceea reflecta exact caracterul noii berline Suzuki care poarta acest nume.Data articolului: 27.10.2010Autor: Radu Gurămultă   
Share



Kizashi este o masina menita sa stimuleze partea emotionala a oamenilor activi si reafirma statutul Suzuki de constructor de masini performante si abordabile ca pret. Toate modelele Suzuki sunt apreciate pentru dinamismul si valoarea lor, iar Kizashi este cea mai avansata transpunere a acestor calitati in gama Suzuki. In Romania va fi disponibila (din a doua jumatate a lunii noiembrie) doar varianta Kizashi Sport, prezentata cu ocazia Salonului Auto de la Paris din octombrie 2010.

Motor puternic si eficient
Kizashi marcheaza si debutul unui nou propulsor, creat special de Suzuki in cadrul acestui proiect. Este un motor cu patru cilindri dispusi in linie si capacitate de 2,4 litri. Acesta dezvolta 178 CP si un cuplu de 230 Nm, deci putem spune ca este unul dintre cele mai puternice argument cu care Kizashi Sport se impune drept un sedan sportiv.

Cu acest nou motor Suzuki a reusit sa intruneasca pretentiile diferite de putere, capacitate si eficienta care definesc cele trei piete etalon in industria auto mondiala: SUA, Europa si Asia. Capacitatea generoasa, de 2,4 litri, nu inseamna o greutate si un consum de combustibil crescute.
Blocul motor, cilindrii si pistoanele turnate din aluminiu au permis pastrarea masei motorului la un nivel coborat.  Bielele si arborele cotit sunt fabricate din fier forjat pentru sporirea andurantei,  iar vibratiile si zgomotul motorului sunt amortizate si cu ajutorul unui brat de stabilizare.

Sistem de tractiune inteligent
Kizashi Sport este disponibil atat cu tractiune pe puntea fata, cat si cu noua generatie a sistemului de tractiunea integrala i-AWD, dezvoltata de inginerii Suzuki. i-AWD este regasit si la modelul Suzuki SX4, insa pentru Kizashi a fost acum corelat cu sistemul electronic de control al stabilitatii (ESP) si cu sistemul de directie asistata electric (EPS). Acestea permit ca puterea motorului sa fie distribuita in masura necesara si la rotile posterioare, cu fiecare accelerare. Cuplul este dozat intre roti in functie de aderenta acestora si de intensitatea accelerarii.
In limba japoneza, cuvantul “Kizashi” este folosit pentru a se anunta ca “un lucru maret va veni, sau urmeaza sa se intample”. Este un cuvant care denota optimism, incredere si o mare incarcatura emotionala. De aceea reflecta exact caracterul noii berline Suzuki care poarta acest nume.Data articolului: 27.10.2010Autor: Radu Gurămultă   
Share




Dinamism si anduranta in orice conditii
Caroseria sa este fabricata din otel si a fost proiectata pentru a oferi un nivel inalt de rigiditate si rezistenta la torsiune.  Iar suspensiile, de tip MacPherson pe puntea fata si multi-brat pe puntea spate, completeaza aceasta platforma vadit sportiva. Rigiditatea structurala si reglajele suspensiilor asigura impreuna manevrabilitate, stabilitate si vibratii reduse in timpul rularii. La acestea se adauga un sistem de franare performant, cu discuri pe ambele punti. Cele anterioare sunt si ventilate, indiferent de nivelul de echipare sau de tipul tractiunii.


Siguranta activa si pasiva de top
Caroseria berlinei a fost prevazuta cu ramforsari si zone de deformare controlata. La acestea se adauga lista de dotari standard care tin de siguranta pasiva a lui Kizashi Sport. Aceasta include centuri de siguranta frontale cu pretensionare si limitatoare de sarcina si un set complet de airbag-uri (frontale, laterale, cortina si airbag pentru genunchii soferului).

La capitolul siguranta activa, Kizashi Sport dispune standard de ABS, EBD (sistem electronic de distribuire a fortei de franare intre roti), ESP-ul (sistem electronic de control al stabilitatii), atat pentru versiunile cu tractiune fata, cat si pentru cele cu tractiune integrala, si senzor de monitorizare a presiunii din pneuri.

Design si dotari moderne
Modelul  Kizashi Sport accentueaza nota sportiva, cu elemente de design distinct, cum este eleronul discret profilat din capacul portbagajului. Accente de sportivitate dar si eleganta sunt date si de elementele cromate ale caroseriei lui Kizashi Sport. Acestea sunt contururile prizelor de aer frontale, baghetele care traverseaza baza portierelor si gurile esapamentului incadrate in spoilerul posterior. Lor li se alatura jantele de 18 inci din aliaj usor, care personalizeaza echiparea Sport.

Sursa
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!