Autor Subiect: Kizashi: poze,filme,impresii  (Citit de 103302 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #100 : 31.Oct.2010, 02:28:10 a.m. »
Sa-l stapanesti sanatos, cat mai multi km.   :)

Da cu dizelarul ce-ai facut, ca din martie nu prea ai mai dat pe la noi?

Offline Cristi

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #101 : 31.Oct.2010, 02:37:46 a.m. »
Mersi! Sa fie intr-un ceas bun.

Pai "dizelul" inca il am. Dar il dau ca buy-back saptamana viitoare cand vine Kizashi. De prin martie nu prea am mai scris ca m-am mutat cu "nevasta", catel, purcel in .de si asa au fost muuulte de facut.  Dar astea sunt deja subiecte de cafenea :)
- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio
 

Offline hugbear

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #102 : 31.Oct.2010, 11:30:16 a.m. »
Sa-l stapanesti sanatos si sa ne "sacai" cu cat mai multe review-uri! Ce-ai ales, AWD sau cutia manuala?
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline Cristi

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #103 : 31.Oct.2010, 12:24:40 p.m. »
Nu a fost nici un fel de indecizie in aceasta privinta: e o diferenta uriasa intre acea automata CVT si manuala. Am ales manuala.

Daca macar pe modul manual acea automata ar fi schimbat ceva mai repede, si nu ar fi avut acea intarziere la plecarea de pe loc ...as fi ales-o. Cred ca intarzierea tine de cuplul maxim sau de socurile pe care CVT-ul le poate suporta. Intarzierea apare si cand pui pedala la podea, si desi motorul se tureaza repede, masina nu reactioneaza instant, ci asteapta 0.5s-1s pana efectul se face simtit.
- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #104 : 31.Oct.2010, 12:34:28 p.m. »
Stiu ca e putin cam offtopic, dar....
La noi sistemul de buyback e fix NIMIC. Cum functioneaza in Germania sistemul? Ce pret ti-au oferit pe SX4?
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Cristi

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #105 : 31.Oct.2010, 04:33:27 p.m. »
Multe de spus de sistemul lor de leasing/buy-back/finantare. Ideea principala pe care se merge la majoritatea reprezentantelor aici este sa vanda cat mai multe masini noi, si asta se vede intr-adevar. De exemplu la aproape orice marca te duci (probabil mai putin Bentley, Rolls, Ferrari, etc) iti vor evalua masina actuala (indiferent de marca) si pretul ei va intra ca avans pentru masina noua. E de la sine inteles ca nu iti vor da fix pretul pietei, ci minus o mie sau doua, dar iti ofera diverse reduceri substantiale la masina noua. Plus ca trebuie sa scoata si ei un profit cumva.

Preturile variaza de la o reprezentanta la alta. SX4-ul meu a fost de nou in 2008, 18200 euro. Mai am la el navigatie, cruise-control si cauciucuri de iarna. Am fost la 4 dealeri Suzuki (la Alfa nu am mai apucat sa o evaluez) si cel mai mult mi s-a oferit 11000e. Pretul masinii pe mobile.de se invarte pe la 12000, maxim 13000. Si-a pastrat relativ bine pretul zic eu.

Eu m-am decis sa dau masina si sa o cumpar pe cea noua de la un dealer mai apropiat, care mi-a oferit 10500e pe a mea, iar la cea noua mi-a oferit leasing cu 0% dobanda (practic, in acte, mi-a dat o reducere la Kizashi egala cu dobanda pe 3 ani ~2500e).

Sigur ca au fost si doi dealeri care au oferit 8300euro (parca erau vorbiti), unul dintre ei fara macar sa vrea sa se uite la masina :| Celalt zicea ca trebuie vopsita ambele usi fata, ca-s si indoite  =)) Masina asta nu a vazut accident in viata ei! Aparent nu vroiau sa vanda ceva luna asta :)

Masina veche din punct de vedere estetic nu este in stare perfecta, mai are o julitura de la prietena mea pe bara spate pe care au vazut-o si ei, iar masina este ceea ce ei catalogheaza ex-import, pentru care preturile de obicei sunt mai mici la ei. De-astea zic, ca pentru a vinde masini noi mai inchid si ei ochii la cele vechi.
- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio
 

Offline hugbear

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #106 : 03.Nov.2010, 10:50:22 p.m. »

Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline Maioru

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #107 : 04.Nov.2010, 08:03:24 a.m. »
Suzuki Kizashi pleacă de la 26.500 de euro în România
De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 03.11.2010 Printeaza Comenteaza Trimite pe:      ..Propunerea Suzuki pentru segmentul mediu din România se numeşte Kizashi şi pleacă de la 26.500 de euro. Modelul este echipat cu un motor de 2.4 litri şi 178 de cai putere.
 
zoom .Esential
26.500 de euro cu TVA este preţul de plecare al noului Suzuki Kizashi.
178 de cai putere livrează motorul de 2.4 litri introdus pe Kizashi.

.Aşa cum a promis, Suzuki a adus anul acesta la Salonul Auto de la Paris modelul Kizashi Sport, privit ca versiunea europeană a modelului de clasă medie, vândut deja pe piaţa din Statele Unite. La numai două luni de la debutul său parizian, modelul japonez ajunge şi pe piaţa din România, unde îşi propune să concureze cu greii segmentului, Volkswagen Passat, Opel Insignia sau Citroen C5

Pentru a putea pune la încercare potenţialul omologilor săi de clasă D, Kizashi este oferit pe piaţa autohtonă cu o motorizare entry-level de 2.4 litri, singura disponibilă în acest moment. Propulsorul pe benzină livrează 178 de cai putere la 6500 de rotaţii şi un cuplu motor de 230 Nm la 4000 de rotaţii.

Singura opţiune de motorizare este oferită în România în două configuraţii. Prima dintre ele este cea cu transmisie manuală în şase rapoarte, care livrează resursele motorului punţii anterioare şi promite o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 7.8 secunde şi o viteză maximă de 215 km/h. Valorile consumului pendulează între 6.3 litri/100 de km în mediul urban şi 10.6 litri la 100 de km în oraş. Preţul fixat de importatorul Suzuki în România este de 26.500 de euro cu TVA inclus.

Pentru cei care îşi doresc o cutie automată, Suzuki oferă transmisia sa CVT, dispusă să livreze resursele motorului ambelor punţi, cu ajutorul unei tracţiuni integrale. Performanţele scad cu o secundă la capitolul acceleraţie, iar viteza maximă se opreşte la 205 km/h.

Creşte de asemenea şi consumul: în mediul urban este etichetat cu 11.3 litri/100 de kilometri, în timp ce în extraurban valoarea sa se opreşte la 6.6 litri/100 km. Preţul pentru acest vârf de gamă pleacă de la 29.500 de euro cu TVA.

Asemeni omologului său de peste Ocean, Kizashi-ul vândut în Europa şi implicit în România se va individualiza prin jantele de 18 inch din aliaj, prin garda la sol coborâtă cu 10 mm, grila frontală de tip fagure, spoilerele revizuite uşor şi pragurile laterale.

Accentele sportive se transmit şi în interior, unde japonezii au introdus un volan sport îmbrăcat în piele perforată, cusută cu aţă contrastantă, asemeni scaunelor. Nu lipsesc nici inserţiile cromate, regăsite la nivelul planşei de bord şi al portierelor.

Taguri: Suzuki Kizashi 2.4 litri 2WD, Suzuki Kizashi 2.4 litri 4WD, Suzuki Kizashi Sport, preturi Suzuki Kizashi Romania, preturi Suzuki Kizashi Sport
MAIORU SX4 1,6 GS 4WD S.COPPER-2009
 

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #108 : 04.Nov.2010, 04:17:45 p.m. »
Vine saptamana viitoare  :D
Wow, sa-l stapanesti sanatos! Sper ca ne pui si noua cateva poze, eventual deschizi un jurnal de bord :-?
Este ca cel rosu din poza de la avatar? Pare sa arate grozav in culoarea aia! :good:
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline Cristi

Re: Kizashi: poze,filme,impresii
« Răspuns #109 : 04.Nov.2010, 11:06:10 p.m. »
Multumesc pentru urari. Trebuia sa vina saptamana asta, dar se pare ca mai intarzie o saptamana, desi e in port in Germania deja masina.  :(

Poze pentru jurnal de bord facem, doar sa fie vreme frumoasa.

Referitor la culoare: 


Am ales-o culoarea asta in principal pentru ca nu-mi plac ornamentele acelea cromate de pe spoilerul fata de la modelul 2011 (pe culoarea asta dau bine), si in plus masina nu va fi o culoare banala (pe aici culoarea dominanta e negru si albastru inchis ~ negru).
- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio