Cum e posibil ca in aceste conditii de piata, cand toti te imbie sa cumperi de la ei, mai sunt si unii care nu inteleg ca avem o paine de mancat doar pentru ca avem clienti?
Am avut neinspiratia sa intru la Union Motors pentru a comanda un Suzuki mic, Alto. Probabil pentru ca am optat pentru cea mai mica masina (si nu pentru un 4x4) am fost tratat ca ultimul amarat de client.
Care sunt problemele in relatia cu ei?
- nu te contacteaza pentru a-ti spune care e stadiul fabricarii masinii tale - e gata, nu e gata, cand ti-o livreaza, cand nu...a trebuit eu sa dau toate telefoanele, sa le aduc aminte ca se apropie termenele
- nu isi respecta termenele (anuntate verbal, e adevarat) - dau termene peste termene, nu ofera explicatii plauzibile, nici scuze pentru faptul ca nu isi respecta promisiunile, nici compensatii (cum am observat ca fac alti dealeri)
- contractul lor nu prevede un termen clar stipulat, ci unul discutabil - ba e vorba de zile lucratoare, ba in alta clauza nu se specifica ce fel de zile sunt considerate....
- contractul lor este foarte fragil, usor de atacat prin prisma legii protectiei consumatorului (am fost la avocat deja)
- au conditii de plata finala foarte dure: plata totala, in avans cu pana la 21 zile lucratoare inainte de livrare....
- mai grav: a trebuit sa cer eu factura pentru a face plata, caci ei uitasera de asta (desii fusesem anuntat ca voi primi factura si ca trebuie sa platesc)... no comment
- dar cel mai grav: sunt extrem de aroganti, cuvantul "scuze" nu face parte din vocabularul lor. Si neprofesionisti. Nu ma pot baza pe cuvantul lor, pe nimic
Am ramas cu impresia ca nu le pasa de clienti, si probabil asa si este cand ai comandat un amarat de Alto, ei nestiind ca e un cadou.
In orice caz, daca nu doriti batai de cap si nervi, evitati pe cat posibil acest dealer. Voi contacta si reprezentanta Sukuki Romania pentru a le transmite plangerile mele, dar si avocatii si protectia consumatorului. Poate ca asa, luand atitudine si fiind activi, mai putem schimba ceva in bine.
In conditiile acestea, evident ca nu am de ce calca pe la ei prin service pe perioada garantiei. Si ma bucur ca exista acest forum pentru a gasi un service unde clientii sunt tratati asa cum trebuie. Din fericire unii s-au trezit si deja exista locuri unde te poti bucura de un bun raport calitate - pret.