0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Si lasand la o parte teoria si discutiile de amoru' artei.......
Poate intereseaza pe cineva:
Corect, da' treaba asta e valabila daca ai inel de centrare, chestie care din cate stiu eu se monteaza in caz ca-ti schimbi jantele. N-am vazut asa ceva la Jimny cand am dat jos rotile, nici la alte masini pe care le-am avut (si carora le-am dat jos rotile ).
Pe linga altele, in material se afla jante "centrate de catre gaura centrala (hubcentric)" si jante "centrate de catre prezoane (lugcentric)".
Pe linga altele, in material se afla...
Nu pot sa vad de la birou prima pagina, a doua nu imi spune nimic nou; si oricum, am invatat de mult sa nu mai iau de bun tot ce scrie pe net A doua vad ca spune ce-am zis si eu: inelele se pun la jantele de aliaj, cand le schimbi pe-alea din fabrica (adica alea de tabla, de-obicei, care vin fara nici un inel). Nu mai stiu exact cat spatiu e intre butucul rotii si gaura centrala a jantei de tabla de la Jimny, dar nu cred ca pozitia jantei se bazeaza prea tare pe acea gaura. Oricum, inele NU au.Si lasand la o parte teoria si discutiile de amoru' artei, ideea de baza este: jantele de Jimny trebuie echilibrate cu prindere pe prezoane, echilibrarea lor cu prindere pe gaura fiind o sursa de probleme.
nellob spune-mi te rog unde ai gasit in bacau un loc de echilibrare cu prindere in prezoane