0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
am încercat să le explic, cu hârtiile în mână, că certificatele de calitate şi conformitate ale lotului de ulei pe care doream să-l introduc în motor erau mai bune decât asigurările lor verbale referitoare la ce foloseau ei.
Sal,urmează ca la începutul lunii Ianuarie să fac revizia de 2 ani (nu pot spune de 30.000 deoarece la bord am doar 15.000km). Am o întrebare: are vreun efect negativ dacă uleiul care mi-l vor schimba este altă firmă (SHELL, Castrol)? Acum am în motor ulei Mobil 1 5W30.Prima revizie am făcut-o la Rm.Vâlcea şi am fost foarte mulţumit, mai ales că atunci m-au primit cu uleiul meu, luat direct de la importator, cu certificat de calitate şi conformitate.Nu înţeleg de ce, dacă faci dovada calităţii uleiului, nu-ţi acordă garanţie la motor.Chestia cu garantia la motor mi-a spus-o la Autonet. Degeaba am încercat să le explic, cu hârtiile în mână, că certificatele de calitate şi conformitate ale lotului de ulei pe care doream să-l introduc în motor erau mai bune decât asigurările lor verbale referitoare la ce foloseau ei.În mod normal şi legal ar trebui să folosească inclusiv consumabilele clientului, dacă acestea au specificaţiile de calitate (grune punkt sau alte însemne oficial recunoscute) şi, bineînţeles, nu cumpărate din talcioc.Dacă nu ar fi atât de lacomi la adaosul comercial probabil că mult mai puţini s-ar gândi să-şi cumpere singuri consumabilele.
E un raspuns tarziu dar cred ca nu inutil:Asa cum a remarcat si @miocrl, in primul rand m-am referit la specificatiile consumabilelor: in manualul utilizatorului, la motorul cu benzina sunt prezentate intr-un grafic 4tipuri de ulei, din care unul este citez: "recomandat cu tarie" si anume SAE 0W-20Pe grafic, culmea, nu regasesc uleiul de tip 5W-40, in schimb il regasesc la recomandarea producatorului pt motorul diesel (D19AA). E un exemplu sugestiv? Iar legat de marca pot spune si aici ca nu e respectat...desi aici e o recomandare voalata, in sensul ca nu are cum sa recomande o marca anume intrucat se cheama publicitate, dar mascat au recomandat Shell intrucat pe capota era lipit sticker de ulei Shell.Inca o chestie, anul trecut la revizie mi s-a pus un filtru de 109ron, anul acesta un filtru aer de 64ron si din cate am mai citit cred ca e de Suzuki Swift, am inteles ca se potrivesc...desi poate ma insel in aceasta privinta si o fi doar marca diferita a filtrului