Autor Subiect: Filtre aer K&N  (Citit de 7692 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline body

Filtre aer K&N
« : 07.Ian.2010, 10:26:30 a.m. »
Aveti idee daca aceste filtre se comporta in realitate asa cum sunt descrise .
Mai explicit se spune ca au garantie de 100.000 km ( cu spalarile de rigoare ) si se mai spune ca reduc consumul ( f putin intr-adevar ) si cresc puterea ( de asemenea f putin ) .
Deoarece la Mitsu se apropie revizia si avand in vedere ca mai am circa 4 luni de garantie , am comandat un K&N pe care il voi primi in cateva zile .
Ma interesa sa stiu daca montez asa ceva si la SX pierd garantia sau nu si daca s-o merita sau nu .
« Ultima Modificare: 07.Ian.2010, 11:02:42 a.m. de body »
Seic de ploiesti cu Mitsu Outlander si nevasta cu Vitara
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 7 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Filtre aer K&N
« Răspuns #1 : 07.Ian.2010, 12:54:52 p.m. »
Eu am observat o scadere a consumului dupa ce am pus filtru KN.
Putere nu cred ca-ti da.Doar motorul suna altfel (mai frumos).
Garantia aia eu zic ca e vrajeala,dar e misto ca asta poti sa-l speli cand vrei tu;nu mai trebuie schimbat.
Eu am filtru schimbat si la Swift si la Ignis si nu am avut probleme la garantie cu niciuna.
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

razak

  • Vizitator
Re: Filtre aer K&N
« Răspuns #2 : 07.Ian.2010, 02:42:52 p.m. »
Maine ma duc sa fac revizia de 2 ani la Autonet si imi montez si filtrul K&N. Revin maine cu ceva impresii.

Castigi cai doar daca mai faci si alte modificari, daca pui doar filtru .u cred ca simti nimic.
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 7 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Filtre aer K&N
« Răspuns #3 : 07.Ian.2010, 03:05:19 p.m. »
Filtru in cutia originala sau cum am eu?
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

razak

  • Vizitator
Re: Filtre aer K&N
« Răspuns #4 : 07.Ian.2010, 08:56:11 p.m. »
In cutia originala, cand am bani o sa fac upgrade la I57 si traseu de CAI , altfel ramane asta in cutie :)
 

Offline Lightspit

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 9
Re: Filtre aer K&N
« Răspuns #5 : 17.Ian.2010, 10:42:08 a.m. »
Eu nu am filtru K&N, ci de la competitie si anume S&B. Firma este mai mica dar considerata ca fiind superioara la calitate.
Am un filtru dublu conic si nu panel. Considerentul a fost sa am o suprafata mai mare prin care motorul sa aspire aerul. Filtrul este montat pe intrarea de aer de la capacul de plastic de pe motor.
Efectul in general este un consum ceva mai mic cam cu jumatate de litru la 100km si puterea de obicei creste putin.
Am mers 13000 Km cu filtrul dublu conic si pt revizia de 16000 de km am pus inapoi filtrul original panel (n-aveam chef de discutii la service). In oras si pana la viteze de 70km/h nu pot spune ca simti prea mare diferenta, dar dupa revizie cand s-a inlocuit filtrul panel cu unul nou am simtit. S-a simtit la iesire afara la accelerari la viteze mai mari. S-a simtit suficient cat sa ma enerveze sa trag pe dreapta si sa inlocuiesc filtrul inapoi cu cel dublu conic.
Cand merg afara am un consum in general intre 5,5 (pe la viteze de 90Km/h si fara prea multe depasiri)si 5,9 (100-110km/H si ceva mai multe depasiri). Motorul este de 1,5L Euro 4.
Eu personal sunt multumit de performante si ma gandesc foarte serios sa fac o montare serioasa cu short ram intake sau CAI desi stiu ca nu o sa mai am nici o imbunatatire suplimentara sau eventual sa-mi fac un aer box la care sa fac o priza de aer pana la masca masinii. Totusi filtrul nu este protejat prea mult si dupa 5000 de km arata chiar foarte murdar.
 

Offline BXXENL

Re: Filtre aer K&N
« Răspuns #6 : 17.Ian.2010, 11:33:30 a.m. »
Pune o poza te rog cu filtrul si amplasamentul lui :D
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Filtre aer K&N
« Răspuns #7 : 17.Ian.2010, 01:09:07 p.m. »
Daaaa....suna chiar tentant.
Asteptam  :w

Btw.... Welcome @Lightspit!
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Sakura77

Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #8 : 09.Mar.2010, 09:03:22 a.m. »
ce parere aveti de aceste filtre ?
http://www.corneliugroup.ro/e107_plugins/sgallery/gallery.php?view.5.1.1

dar aici apar 2 probleme

- filtru sa isi ia aerul din partea fata a motorului (aer rece) nu cum am vazut la altii pus exact deasupra galeriei de admisie unde vine tot aerul cald de la motor

- este necesara resoftarea masinii , de ce , deoarece fiind un filtru performant implicit volumul de aer care intra in galeria de admisie este mai mare, deci amestecul mult mai bogat in oxigen deci temperatura de ardere mai mare , deci probleme la supape (a patit-o un amic cu un filtru k&n )
« Ultima Modificare: 09.Mar.2010, 09:11:25 a.m. de Sakura77 »
Sx4 1.6 GS 4WD
 

Offline Laurentiu

Re: CUM SA PROTEJAM MASINA *** mici inventii
« Răspuns #9 : 09.Mar.2010, 10:35:48 a.m. »
1. - filtru sa isi ia aerul din partea fata a motorului ...
2. - este necesara resoftarea masinii ...volumul de aer care intra in galeria de admisie este mai mare...
1. Toate motoarele isi iau aerul proaspat pt functionarea motorului din zona (spatele) unui far prin intermediul unei conducte indiferent ca filtrul este asezat pe motor.

2. Cei cere-si scot filtrul complet pt a obtine o mica putere in plus, isi resofteaza motoarele ??? Sub nici o forma nu se face resoftarea motorului pt asa ceva. Motorul isi trage aer atit cit are nevoie pornind de la suprafata standard calculata si pina la "+ infinit".
Amestecul carburant (procent aer+benzina) se face de catre calculator in galeria de admisie in functie de turatia si sarcina motorului.

Indicat este sa se foloseasca totdeauna filtru de aer dar nu cu o suprafata activa mai mica decit cea calculata de producatorul motorului.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!