Autor Subiect: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?  (Citit de 39984 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline body

Re: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?
« Răspuns #20 : 07.Ian.2010, 10:21:45 a.m. »
Eu cred ca e o problema cu aceste curele .
Pe de o parte pentru ca prea se intampla la multi si pe de alta parte ca la toate celelalte masini avute nu am avut ceva asemanator. 
Seic de ploiesti cu Mitsu Outlander si nevasta cu Vitara
 

Offline miocrl

Re: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?
« Răspuns #21 : 07.Ian.2010, 10:32:25 a.m. »
problema cu scartaitul cand dai in balta e o problema de inchidere ermetica a compartimentului motor... si nu o problema de curea.

Offline maxutu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Gen: Bărbat
Re: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?
« Răspuns #22 : 07.Ian.2010, 04:15:27 p.m. »
problema cu scartaitul cand dai in balta e o problema de inchidere ermetica a compartimentului motor... si nu o problema de curea.

eu personal nu am inteles de ce este acest  scartiit la curele, intradevar la umezeala, dar nu neaparat excesiva.
La masina mea a aparut fenomenul dupa primii 500 km, am incercat rezolvarea cu cei de la garantii la revizia de 25000km, fara folos. Am schimbat curelele (de capul meu) si bineinteles dupa 500 km a reaparut.Acum masina are peste 60000 km si daca vreau sa nu scartiie trebuie sa folosesc metode empirice gen pudra de talc, spray pentru curele.
Parerea mea este ca e o eroare de proiectare care se regaseste la anumite loturi de masini sau o piesa a unui producator tot pe anumite loturi.
Nu cred ca e logic sa se mearga la intins cureaua din 500 in 500 km.
E drept ca nu am inteles nici cum au putut fi vandute masini cu probleme la cutia de viteze, asa cum au avut atatia colegi de forum si ramane si o enigma cum de numai unele au avut problema cu cutia de viteze. De ex. a mea, care este printre primele produse, nu are aceasta problema cu toate ca a gustat din toate drumurile fara prea mari menajamente, dar de cand am citit problemele celorlalti am inceput sa am emotii, mai ales ca s-a terminat garantia.
 

Offline adir

Re: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?
« Răspuns #23 : 07.Ian.2010, 06:21:37 p.m. »
La mine scartaie cateodata, rar, cand e frig si e motorul neincalzit si subturat. Mai bine sa scartaie decat sa fie prea intinsa sau prea moale...
  • SX4
 

Offline Laurentiu

Re: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?
« Răspuns #24 : 07.Ian.2010, 06:53:53 p.m. »
...problema de inchidere ermetica a compartimentului motor...
Asa ceva va fi imposibil de realizat dar o "cutie" de protectie a curelei banuiesc ca nu e ceva prea greu de realizat pt cei interesati.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline miocrl

Re: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?
« Răspuns #25 : 07.Ian.2010, 09:03:24 p.m. »
ermetica.. adica sa nu intre orice balta in compartimentul motor..

Offline Laurentiu

Re: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?
« Răspuns #26 : 07.Ian.2010, 09:14:40 p.m. »
...sa nu intre orice balta in compartimentul motor..
Asta se poate realiza prin montarea unui scut sub blocul motor si cutia de viteze. In felul asta, apa nu s-ar mai aduna in fata ci va fi impinsa spre spate protejind in mare parte cureaua de transmisie.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline radu-sx4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 198
  • Gen: Bărbat
  • EX-SX
Re: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?
« Răspuns #27 : 07.Ian.2010, 09:26:27 p.m. »
...nu inteleg care e problema cu frigul si cu motorul subturat....cand pornesti masina iarna, motorul se duce la 1500-1700 ture, deci tinde sa intre repede in sarcina termica prin propria-i supraturare... ce legatura are subturarea  (care nu exista)  cu problema discutata!!! SUBTURAREA se manifesta cand conduci prost, crezand ca faci economie de carburant folosind-o, sau cand ai probleme cu motorul, asa ca nu o mai aduceti in discutie!!!!
 Cauciucul la rece se intareste si scartaie pentru ca ori e proasta cureaua si nu mai adera pe rola, ori e prost sistemul de role....
Din ce am dedus eu pana acum din manifestarile masinii, pentru a nu mai avea incidente de genul pietricele pe curea si scartait cand treci prin balti (la mine face asta dar cand ies de la spalatorie) singura solutie e sa ne montam scuturi sub masina...incepe sa-mi para rau ca     mi-am luat masina asta....mai bine faceam un efort si treceam la niste producatori mult mai rasariti....apropo din nou scartaie cureaua....

....ma gandesc la o chestie...daca mi-as fi cumparat o lada niva m-ar fi surprins cu ceva?.....as fi privit cu invidie un sx4 trecand pe strada elegant si simpatic, si m-ar fi consolat ca dincolo de uratenia masinii rusesti sta o robustete dobandita in conditii dure?!?....
« Ultima Modificare: 07.Ian.2010, 11:40:24 p.m. de radu-sx4 »
 

Offline Leutz

Re: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?
« Răspuns #28 : 07.Ian.2010, 11:36:30 p.m. »
Problema la care va referiti este cumva cea de aici?
Daca da ar trebui sa unim topicurile, ca sa nu se imprastie o idee prin tot forumul.

La mine se intampla fenomenul din topicul cu huruitul. S-a intamplat iarna trecuta, se intampla si acum - iarna asta - cum a inceput sa se faca frig afara.
Am remarcat totusi ca zgomotul nu exista cu ambreiajul calcat. Cum iau piciorul de pe ambriaj huruie. Trebuie sa fie ceva legat de cutie, cand aceasta se pune in miscare.
Deci de vina ar fi fie elementele in miscare din interiorul ei, care fac zgomot pana se ung bine, fie curele&Co. Intrucat curele s-au tot strans si zgomotul revine, posibil sa fie din pricina frecarii "uscate", pana intervine incalzirea uleiului, respectiv ungerea corespunzatoare.

Eu nu m-am obosit sa merg la service si nici nu m-am impacientat peste masura. Iarna trecuta cand am auzit prima data zgomotul aveam 5000 de km. Acum am 25 de mii si nu s-a-ntamplat nimic spectaculos. Deci ... ii dau cu tupeu inainte, ca-nainte era mai bine  :D
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline radu-sx4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 198
  • Gen: Bărbat
  • EX-SX
Re: La cati dintre voi scartie cureaua de aceesorii sau alternator la rece?
« Răspuns #29 : 07.Ian.2010, 11:43:16 p.m. »
deci sa-i dam cu tupeu.....dar cam dezamagitor si e pe banul nostru....la atat de putini kilometri parcursi.....