0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Am si eu o intrebare. Cand porniti masina, bagati in viteza, lasati un pic ambreiajul, masina se misca cu maxim 5 Km\h se aude un zgomot la motor ca si cum se amorseaza ceva? Ii cumva pompa de servo-se amorseaza?
Cand porniti masina, bagati in viteza, lasati un pic ambreiajul, masina se misca cu maxim 5 Km\h se aude un zgomot la motor ca si cum se amorseaza ceva? Ii cumva pompa de servo-se amorseaza?
plecarile de pe loc mai in forta consumul instant trece de 100l/100km
Tii computer de bord pe OBD-II conectat in permanenta ?
Zgomotul care se aude la plecare nu este generat de fortarea ambreiajului si nu se aude aleatoriu. Indiferent de modul de demarare, dupa debreierea completa si parcurgerea a 2-3 m, se simte si se aude un zgomot ca de pompa - se amorseaza ceva. Veti rade, dar se aude de parca s-ar ridica trenul de aterizare la un avion, sau flapsurile - deci un zgomot de motor electric transmis in sasiu.La mine face de fiecare data la plecarea de pe loc, dupa ce am pornit motorul. Odata pornit motorul, la a doua demarare si la urmatoarele nu mai face. Daca opresc motorul si il pornesc iar, se aude iar la prima demarare.
Daca e prezent doar la Jimnyurile post 2005 (4x4 vacuumatic), n-o fi cumva canistra de vacuum pentru cuplarea 4x4 ? The 4WD control system consists of a 4WD switch, a vacuum switch, a vacuum tank, two vacuum switching valves (VSV1 and VSV2) and air locking hub assemblies. The 4WD controller controls locking or unlocking of the air locking hub according to operation of the transfer shift control lever. Vacuum generated in the intake manifold passes through the check valve and stored in the vacuum tank.Piesa 5 din poza, canistra e in spatele bateriei, deci zgomotul s-ar auzi in dreapta.