Buna seara colegi forumisti, bine v-am gasit.
Desprafuiesc topicul asta pentru ca am una (si foarte probabil mai multe viitoare intrebari) despre Jimny.
Ideea e ca in urma
pataniei masinii mele, m-am decis sa trec la clasa "cocotata". Aici imi surade foarte tare Jimny, din motivele urmatoare:
- mecanica simpla si solida, care-mi place (simplu = fiabil, reteta de constructie veche si incercata)
- minimalism (n-am nevoie decat de 2 scaune si loc pentru 2 genti de voiaj deocamdata, la ce bun sa car un portbagaj imens dupa mine)
- drumuri proaste (cu nevoie de acces din cand in cand pe drumuri desfundate si pline de noroi, care vor vedea probabil asfalt cand se va inventa teleportarea in restul lumii)
- viteza nu prea mai servesc ca in tinerete, din motive de siguranta (varianta inteleapta) si saturat de panditul radarelor (varianta realistica)
- potential mare de modificare (recunosc ca-mi place ideea transformarii in "tractoras" a obiectului)
- motorul de doar 1.3, ieftin la taxe si impozite (nu ca mai mare un pic ar fi stricat)
- e mic (deci bun de urban)
Acu', cu motorasu' de ascutitoare sa zicem ca ma impac; cu lipsa gadgeturilor iarasi, nu-i problema; cu comportamentul pe sosea mai slab decat la un sedan, logic... da' ce ma roade cel mai tare este urmatoru' aspect: cat de incapator este in interior ? Intreb asta zicand si ca fotomodelul de mine are cam 1,85 m x 95 kg plus cracii cam lungi. Nu de alta, dar ma uit in pozele atasate si am impresia ca daca scot mana pe geam sa fumez, o sa para ca tin portiera sub brat ca pe mapa de acte
Momentan nu sunt in tara, dar ma-ntorc in vreo 2 saptamani si voi urma sfatul prietenului Leutzu de a veni la o intalnire Suzuki Club pentru a proba pe viu, daca e dispus cineva sa-si dea Zooku' la un mic drive test.
In rest, na: orice sfat, orice impresie generala de la posesori e binevenita referitor la uzul de zi cu zi al masinutei. Multumesc!