0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
O intrebare: nu vedeti o contradictie? cine pune troliu pe masina, din prima zi de cumparare - am acte, au cheltuit peste 3000 de EUR pe sirocol + troliu + etc in prima saptamana dupa ce a fost luat in 2006 - si NU pune scut pe el, si NU ridica masina, si NU are cauciucuri MT sau macar AT pe el?
Alte impresii (poate makes sense daca le citeste cineva):- comprativ cu Opel Astra, cand iau gropi, suna ca si o utilitara sau autobuz (adica geamuri, puntea spate, tzoc-tzoc); btw, e normal? - cand merg cu ~70 cu el, ma simt ca si cu Astra pe la ~100-110- mi-a murit motorul in trei zile de vro 7-8 ori (cu Astra nu apuc de 2 ori intr-un an ideea e, ca la 1.8 un Astra merge fara accelerare in 1-a, chiar si pe panta usoara daca il las fin afara ambreiajul, aici trebuie un pic accelerat, cred - sper sa nu fie doar la mine problema povestita mai sus)- franele nu se compara (stiam, insa se compara bine cu Dacia 1310, asa ceva, vechi de 23 ani am condus inainte de Opel )- cea mai mare schimbare pe care vad, si care e cel mai greu de luat si obisnuit: tractiunea spate; am si patit-o, noroc ca era noaptea la 23 intr-un sens giratoriu, eram doar eu pe raza de 100 de metrii; am intrat cu ~35, si mi sa dus vro 70+ centimetrii spatele masinii, pe asfalt uscat; la Opel ar fi fost si la 40+ floare la ureche... dar, am stat si citit pe net si mai mult (pana acum doar auzeam de efectul de 'tractiune pe spate') si am tras concluzia: trebuie sa fiu de 3x ori mai cuminte (ma asteptam oricum ca va trebuii cu Jimny sa fiu de 2x ori mai preventiv, dar dupa asta zic ca mai bine de 3x ori )
Nivelul de comfort e mai mic decit intr-un turism, dar nu trebuie ca suspensia sa scoata zgomote, cu exceptia puntii spate cind masina e goala. Din cauza numarului de km, inclin sa cred ca amortizoarele au uzura. Zi-le alora de la service sa ti le verifice si pe alea si sa se uite si la bucsi.