Autor Subiect: Swift 4x4  (Citit de 12538 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline noobsound

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 37
Re: Swift 4x4
« Răspuns #30 : 26.Mar.2015, 04:04:18 p.m. »
E precum un cauciuc all-season.  Nu e bun la nimic.   Singurul avantaj ar fii pe drumuri cu zapada.  Dar merita ma intreb si eu?  Costurile de intretinere sunt mai mari, consumul garantat cu minim 1L % mai mare.   Mi se pare ca swifturile si-au castigat clientela si un renume tocmai prin simplitate, fiabilitate si performante ff ok pentru o masina eftina.   
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Swift 4x4
« Răspuns #31 : 26.Mar.2015, 04:51:04 p.m. »
Poate pentru tine sau pentru mine nu e util un Swift 4x4, dar sunt alte cazuri în care e alegerea ideala. Am văzut multe în zonele de deal și munte din Elveția, unde drumurile chiar dacă sunt asfaltate sunt tot un deal și o pantă. :)

Offline migabi

Re: Swift 4x4
« Răspuns #32 : 26.Mar.2015, 06:00:21 p.m. »
Daca Swiftul 4x4 foloseste un vasco-diferential la fel ca si Panda (in loc de cel electric cum e la SX4) atunci o sa-l ajute si in curbe stranse sau curbe luate in viteza, parerea mea.
Panda pare sa aibe un motor interesant .. in 2 cilindri .
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline noobsound

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 37
Re: Swift 4x4
« Răspuns #33 : 26.Mar.2015, 09:19:44 p.m. »
Majoritatea masinilor 4x4 stau mai bine in curbe din cauza suspensiei independente spate fata de versiunile cu tractiune fata care majoritatea au punte rigida spate.    Din cauza garzii la sol marite iti garantez ca pe un drum virajat cu aceeasi masina si acelasi motor , versiunea cu tractiune fata v-a fii mai rapida.

  Raman la concluzia ca nu merita nici investitia initiala, nici cheltuielile ulterioare cu intretinerea si nici costurile generate de un consum mai mare . Toate astea pentru cateva drumuri pe care e posibil sa fie zapada. 
 

Offline >pexic<

Re: Swift 4x4
« Răspuns #34 : 27.Mar.2015, 11:13:46 a.m. »
formularea corecta ar fi "majoritatea masinilor 4x4 pe care le cunosc eu" - caci evident nu le cunosti pe toate, nu cunosti nici chiar 50% din ele ;)

cu aceasta ocazie vei afla ca majoritatea masinilor 4x4 au garda la sol mult peste medie => deci stau mult mai prost in curbe decat majoritatea autoturismelor aflate in circulatie

referitor la un alt post de mai sus tin sa-l anunt pe colegul respectiv ca nu se comecrcializeaza in prezent masini 4x4 cu motor in 2 pistoate si nici nu exista diferential electric ci doar diferential comandat electric/electronic.

bafta!
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline shpeedy

Re: Swift 4x4
« Răspuns #35 : 27.Mar.2015, 11:35:26 a.m. »
referitor la un alt post de mai sus tin sa-l anunt pe colegul respectiv ca nu se comecrcializeaza in prezent masini 4x4 cu motor in 2 pistoate si nici nu exista diferential electric ci doar diferential comandat electric/electronic.

In RO inca nu, dar p'afara...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline >pexic<

Re: Swift 4x4
« Răspuns #36 : 27.Mar.2015, 11:44:30 a.m. »
corect, as fi curios sa-l vad pe Panda asta de 0,9 litri la deal
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline fireburn

Re: Swift 4x4
« Răspuns #37 : 27.Mar.2015, 12:06:07 p.m. »
Daca e masina goala, zbarnaie la deal.
Avantajul la Panda este ca-l poti cara in spate, in cazul in care da de greu :)
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline shpeedy

Re: Swift 4x4
« Răspuns #38 : 27.Mar.2015, 12:53:50 p.m. »
corect, as fi curios sa-l vad pe Panda asta de 0,9 litri la deal

Tin minte ca l-am vazut in niste filmulete pe youtube pe un traseu de off-road cu pante&rampe si nu era chiar atat de anemic (are doar o tona masina, iar cuplul de 140Nm e disponibil la 2,500rpm)... Recunosc ca nu-mi aduc aminte daca era Twin-Air-ul asta de 0.9 sau Multijet-ul de 1.3. O sa ma uit diseara dupa filmulet.
 
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline noobsound

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 37
Re: Swift 4x4
« Răspuns #39 : 27.Mar.2015, 02:30:08 p.m. »
formularea corecta ar fi "majoritatea masinilor 4x4 pe care le cunosc eu" - caci evident nu le cunosti pe toate, nu cunosti nici chiar 50% din ele ;)

cu aceasta ocazie vei afla ca majoritatea masinilor 4x4 au garda la sol mult peste medie => deci stau mult mai prost in curbe decat majoritatea autoturismelor aflate in circulatie


Citeste tot ce am scris.  Exact asta am zis si eu.   Daca e sa comparam de ex un golf sau passat 4x4 vs 4x2 " statul in curbe mai bine" se datoreaza strict faptului ca modelul 4x2 are punte rigida pe cand  cel 4x4 are suspensie independenta pe spate.

 In cazul unui swift 4x4 cu acele cauciucuri si inaltzat  , as putea garanta ca  e mai ok in curbe versiunea 4x2.