Autor Subiect: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?  (Citit de 61597 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline adrian_r5

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline Maioru

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #81 : 17.Oct.2011, 09:30:27 a.m. »
Volkswagen nu exclude un proces cu Suzuki
De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 14.10.2011 ...Relaţiile dintre Suzuki şi Volkswagen ar putea deveni mult mai reci, nemţii anunţând că nu exclud posibilitatea unui proces cu japonezii.
  Cei de la Volkswagen au declarat că vor examina toate posibilităţile legale în ceea ce priveşte parteneriatul cu Suzuki. Recent, Suzuki le-a trimis celor de la Volkswagen o somaţie care îi obligă să le ofere acces la tehnologia Volkswagen, în caz contrar nemţii fiind obligaţi să vândă acţiunile Suzuki şi să renunţe la alianţă.
Japonezii sunt supăraţi că Volkswagen refuză să le împrumute tehnologia hibridă, element pe care l-au promis la semnarea contractului. Scopul principal al alianţei era obţinerea accesului la tehnologia Volkswagen, incluzând aici tehnologiile hibride. Cei de la Suzuki sunt dezamăgiţi că nu au primit nicio informaţie în acest sens şi aşteaptă returnarea acţiunilor pe care le-au cumpărat dacă nemţii nu le vor oferi acces la hibrizii lor.
Între timp, cei de la Volkswagen pretind că şi-au îndeplinit obligaţiile contractuale la timp şi că nu şi-au refuzat partenerii japonezi cu nimic. Mai mult decât atât, purtătorul de cuvânt al Volkswagen susţine că "au făcut tot ce era posibil" ca să cimenteze parteneriatul. Volkswagen a cumpărat 19.9 procente din acţiunile Suzuki contra sumei de 1.7 miliarde de euro în ianuarie 2009. De atunci până în prezent, cei doi constructori nu au realizat niciun model cu vreun element comun. Între timp, relaţia dintre cei doi constructori s-a acrit după ce Volkswagen a pretins că are putere de decizie la Suzuki.

Via | AutomotiveNews Europe (înreg.)
MAIORU SX4 1,6 GS 4WD S.COPPER-2009
 

Offline unde

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #82 : 17.Oct.2011, 01:09:41 p.m. »
 Postul meu anterior a disparut din cauza de backup lipsa. Asadar o sa reiau aici o parte din idei.
 VW a cumparat o parte din Suzuki in speranta ca va (mai) putea elimina un concurent (in special in clasa mica). S-au grabit sa se dea stapini si acum sufera consecintele.
 Suzuki a preferat sa licentieze motoarele diesel de la Fiat si PSA. Aceste companii au experienta mult mai mare decit VW in tehnologia common-rail pe care VW a dovedit ca nu prea o stapineste si ma trebuie sa studieze problema, cel putin in ceea ce priveste motoarele de 2l. Probabil francezii si italienii au cerut si preturi mai competitive.
 Pe de alta parte, nu stiu ce expertiza in masini hibride cauta Suzuki la VW, pentru ca nemtii nu a produs hibride decit la masinile mari, vezi Porsche Cayene hibrid, adica niste motoare electice puse la misto ca sa fenteze taxele si nicidecum consumul. Singurii care produc hibride in adevaratul sens al cuvintului sint Toyota (Prius) si Honda (Insight, desi si aici ar fi unele lucruri de zis).
 Probabil si unii si altii sint acoperiti de contractul pe care l-au semnat si toata povestea se va termina cu o intelegere in afara tribunalului.
Suzuki Jimny 1.3i 2004
 

Offline Maioru

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #83 : 19.Oct.2011, 08:15:40 a.m. »
Volkswagen: "Nu vom renunţa la acţiunile deţinute la Suzuki"
De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 18.10.2011 ...Volkswagen a anunţat ieri că nu va renunţa la pachetul său de acţiuni de 19.9 procente deţinut în cadrul Suzuki. Nemţii au subliniat că vor încerca să remedieze problemele fără mediatizarea scandalului.
19.9 procente deţine Volkswagen în cadrul Suzuki.
Disputele dintre Volkswagen şi Suzuki par să nu se mai oprească. Volkswagen le-a răspuns din nou japonezilor în cursul zilei de ieri printr-un comunicat oficial. Niponii cereau recent nemţilor să vândă participaţia de 19.9% deţinută în cadrul Suzuki, din moment ce nu erau capabili să respecte parteneriatul şi să furnizeze informaţii despre tehnologiile hibride.
Suzuki a cerut ruperea parteneriatului, însă Volkswagen nu vrea să renunţe aşa uşor şi vine cu noi propuneri. Comunicatul emis ieri anunţă oficial că grupul german nu are nici o intenţie de a renunţa la pachetul său de acţiuni de 19.9 procente.
Mai mult, nemţii au dat asigurări că toate discuţiile cu japonezii vor fi purtate pe plan intern, fără a mai face publice detalii privind parteneriatul şi problemele acestuia.

via | carscoop
MAIORU SX4 1,6 GS 4WD S.COPPER-2009
 

Offline unde

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #84 : 20.Oct.2011, 01:01:35 p.m. »
Suzuki a cerut ruperea parteneriatului, însă Volkswagen nu vrea să renunţe aşa uşor şi vine cu noi propuneri. Comunicatul emis ieri anunţă oficial că grupul german nu are nici o intenţie de a renunţa la pachetul său de acţiuni de 19.9 procente.

 In traducere libera, nemtii vor pastra actiunile ca altceva mai bun de facut nu au. Sa nu uitam ca astfel de parteneriate sint supervizate de o armata de avocati si fiecare virgula e atent studiata.
 Pentru cei care viseaza la TSI, TFSI, etc.:
 - injectia stratificata e "raspunsul" VW la distributia variabila folosita de japonezi pe scara larga (in special Honda prin motoarele VTEC si Toyota prin motoarele VVT; si Suzuki au astfel de motoare). Ceea ce japonezii au realizat mecanic prin marirea cursei supapelor in functie de presiunea uleiului, VW a incercat sa faca electronic, introducind mai multe cicluri de injectie intr-un timp motor. Chiar si cei mai inraiti fani VW admit in momentele lor de sinceritate ca aceasta implementare e un semi-esec. Mai exista si complicatii de ordin tehnic: injectia functioneaza deja la ~ 100 de bari si suna a "diesel", iar motoarele sint pretentioase (foarte multi senzori) si nu tocmai fiabile. Variantele cu turbo sint inca si mai ne-fiabile.
 - am avut ocazia sa ma dau cu un Golf GTI 2l, 200 de cai cu turbo si o Honda Civic 2l, 200 de cai fara turbo la interval de o zi. Culmea, tot motorul Honda se misca mai bine, iar senzatia aia cind intra VTEC-ul e priceless.
 - actualele motoare de 1.4 in toate combinatiile lor (cu sau fara turbo/compresor) sint deosebit de slabe: blocuri crapate la 33.000 de km, aprindere cazuta in primii 300 de km (nefericitul proprietar nici macar un plin nu a apucat sa faca si masina s-a si stricat). Din pacate nici transmisiile nu sint mai grozave.

 So... multi cai dintr-o cilindree mica suna bine dpv fiscal, insa costurile finale se dovedesc mult mai mari.
Suzuki Jimny 1.3i 2004
 

Offline Leutz

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #85 : 20.Oct.2011, 06:37:43 p.m. »
 :-t   :D Hai bre, stim ca astia de la Volkswagen is praf dar nici chiar asa. Sa nu cadem in capcana forumurilor de masini japoneze ... unde Volkswagen e inamicul public numarul unu.

Mai mult, deja devine plictisitor sa citesti pe forumuri cum milioane de utilizatori de Mitsubishi simt cum le intra MIVEC-ul, cei de la Honda VTEC-ul ... si tot asa. Unde le-o intra nu stiu, ca mie ca utlilizator de VVT de la Suzuki nu mi-a intrat nimic nicaieri.
Imi aduc aminte ca pe vremuri citeam forumul Mitsubishi, cochetand chiar cu ideea de a-mi lua unul si ... toata lumea era bolnava cu MIVEC-ul (n.r. - VVT-u' lu' Mitsu). Simteau bre oamenii cum le intra de la nu stiu cate rotatii pe minut. Da' simteau asa ... pana-n adancul sufletului ... intelegeti domniile voastre ... ?? Mai-mai sa rupa oamenii asfaltu' cu motoarele de 1.1 de pe Colt, nebunie maxima.

La fel si cu motorul aspirat a lu' Honda, din postarea de mai sus, care rupe in doua un motor supra-alimentat cu aceeasi cilindree. Noi sa fim sanatosi ... si cei care se straduie sa ne lumineze postand cu si despre motoare:
VVT&Co
FSI&Co



  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline VAXXi

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #86 : 20.Oct.2011, 07:30:49 p.m. »
mie ca utlilizator de VVT de la Suzuki nu mi-a intrat nimic nicaieri.

Cu tot respectul, asta cred ca e citatul anului  =))

Serios acu', perceptia fiecaruia este foarte relativa si efectu' placebo este foarte puternic. Am condus si VVT, si MIVEC, si VTEC; nu se "simte" nimic senzational, in nici un caz cum e boostu' de turbo, dar variatia de putere este sesizabila (evident, poa' sa fie corelata cu turatia ridicata la care intra si atunci tot un placebo e).
Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007
Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995
 

Offline shpeedy

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #87 : 20.Oct.2011, 10:17:11 p.m. »
... milioane de utilizatori de Mitsubishi simt cum le intra MIVEC-ul, cei de la Honda VTEC-ul ... si tot asa. Unde le-o intra nu stiu, ca mie ca utlilizator de VVT de la Suzuki nu mi-a intrat nimic nicaieri.

Foarte tare !!!  =)) =)) =))

Mergand pe aceeasi idee, si io la Oltcit simteam cum imi intra ... camera a doua a carburatorului ....  >:)
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Maioru

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #88 : 27.Oct.2011, 09:13:50 a.m. »
Divorţul de Suzuki ar putea afecta evoluţia Volkswagen în Asia
De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 25.10.2011 ...Relaţiile tensionate dintre Volkswagen şi Suzuki duc către un divorţ inevitabil. Separarea ar putea crea ceva probleme pentru Volkswagen, care spera la o ascensiune rapidă pe piaţa din Asia. Deşi mai multe companii de testare a pieţei au anticipat un an istoric pentru Volkswagen, pe punctul de a deveni cel mai mare grup auto din lume, cu şapte ani mai devreme, există şi voci care temperează acest entuziasm.
Se pare că inevitabilul divorţ dintre Volkswagen şi Suzuki ar putea afecta serios planurile de viitor ale constructorului european şi evoluţia acestuia pe o piaţă foarte importantă, cea din Asia. Dezvoltarea Volkswagen pe pieţe în continuă creştere, cum este cea din India, ar putea căpăta un ritm lent.
Una din consecinţele evoluţiei negative VW în această zonă este şi calificativul aplicat de Moodys companiei germane (A3). Potrivit agenţiei de evaluare, după divorţul şi clarificarea termenilor legali cu Suzuki, Volkswagen va fi nevoit să dea naştere unui automobil entry-level în regim propriu. Această mutare presupune investiţii majore, dar mai ales timp pentru dezvoltare.
Suzuki se bucură de o acoperire industrială foarte bună în această zonă, unde deţine mai multe parteneriate cu companii locale. În plus, Suzuki are o acoperire mai mare şi se dovedeşte a fi unul dintre cei mai activi constructori japonezi prezenţi pe piaţa indiană.
MAIORU SX4 1,6 GS 4WD S.COPPER-2009
 

Offline unde

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #89 : 09.Nov.2011, 09:47:54 a.m. »
:-t   :D Hai bre, stim ca astia de la Volkswagen is praf dar nici chiar asa. Sa nu cadem in capcana forumurilor de masini japoneze ... unde Volkswagen e inamicul public numarul unu.

Mai mult, deja devine plictisitor sa citesti pe forumuri cum milioane de utilizatori de Mitsubishi simt cum le intra MIVEC-ul, cei de la Honda VTEC-ul ... si tot asa. Unde le-o intra nu stiu, ca mie ca utlilizator de VVT de la Suzuki nu mi-a intrat nimic nicaieri.

 Si nici nu o sa simti ca intra. Ce turnura sexuala a luat discutia  :D
 Asta pentru ca implementarea VVT e progresiva, practic sistemul are o infinitate de stari. La Honda, sistemul are doar 3 stari: 8v, 16v, 16+VTEC. Ultima se simte foarte clar cind intra  :">

 Uite aici un film:

 NU stiu cum e pe forumurile japoneze, dar acum citiva ani pe forumul VW erau interzise discutiile PD vs CR. Voinea se temea ca isi pierde clientii pentru chip tunning  ;)

Suzuki Jimny 1.3i 2004