Autor Subiect: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?  (Citit de 61588 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline costin_bad

  • sx4*4
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”

Margaret Thatcher
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #111 : 21.Mar.2012, 12:58:05 p.m. »
Chiar mi-ar placea sa vad un nou Swift GTi, dar cu un alt motor  >:)

Noul Suzuki Swift GTi?
Citat
Curtea de Justitie a UE a confirmat faptul ca Volkswagen nu se poate opune inregistrarii marcii SWIFT GTi solicitata de Suzuki fiindca intre marcile GTI detinute de Volkswagen si Swift GTi nu exista niciun risc de confuzie. Tribunalul precizeaza ca orice asemanare intre marcile in conflict din punct de vedere vizual, fonetic si conceptual este compensata in mare masura sau chiar anulata in totalitate de numele de model SWIFT.


In octombrie 2003, constructorul de automobile japonez Suzuki a solicitat Oficiului pentru armonizare in cadrul Pietei Interne (OAPI) sa inregistreze ca marca comunitara semnul verbal SWIFT GTi pentru vehicule cu motor, piese de schimb si accesorii pentru acestea. Volkswagen este titulara marcii verbale germane GTI si a marcii internationale GTI  aceasta producandu-si efectele, printre altele, in Suedia, Benelux, Franta, Italia si Austria – pentru vehicule cu motor si piesele acestora. Volkswagen s-a opus cererii formulate de Suzuki, invocand existenta unui risc de confuzie.

OAPI a respins aceasta opozitie, considerand ca nu exista risc de confuzie. Astfel, orice asemanare intre aceste marci ca urmare a combinatiei de litere “gti”, perceputa in mod intuitiv ca facand trimitere la anumite caracteristici tehnice ale unei masini sau ale motorului acesteia, ar fi compensata in mare masura sau chiar in totalitate de denumirea fantezista de model SWIFT care figureaza in partea initiala a marcii solicitate, arata decizia CJUE.

In hotararea sa de astazi, Tribunalul confirma aceasta analiza si respinge actiunea introdusa de Volkswagen impotriva deciziei pronuntate de OAPI.

Tribunalul constata ca OAPI nu a savarsit o eroare atunci cand a considerat ca grupul de litere “gti” va fi perceput ca o indicatie descriptiva de catre profesionistii din sectorul autovehiculelor si ca nu avea decat un caracter distinctiv extrem de slab pentru marele public. In aceasta privinta, OAPI a tinut seama in special de utilizarea siglei GTI de catre numerosi constructori de autovehicule in toata Europa (precum Rover, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Suzuki si Toyota) pentru indicarea caracteristicilor tehnice ale anumitor modele si de existenta altor marci care cuprind sigla GTI (precum “Peugeot GTI” sau “Citroen GTI”).

In plus, in mod intemeiat a considerat OAPI ca denumirea SWIFT, perceputa ca fantezista si situata in partea initiala a marcii solicitate, constituie elementul cel mai distinctiv al acesteia.

OAPI a considerat in mod corect ca un consumator mediu din Suedia, Benelux, Germania, Franta, Italia si Austria nu va presupune doar pe baza combinatiei celor trei litere “gti”, ca toate vehiculele, piesele de schimb si accesoriile provin de la acelasi constructor, astfel incat riscul de confuzie este exclus.

Regulamentul privind marca comunitara1 permite titularului unei marci anterioare sa se opuna inregistrarii unei marci solicitate atunci cand, din cauza identitatii sau asemanarii sale cu marca anterioara si din cauza identitatii sau asemanarii produselor sau serviciilor pe care le desemneaza cele doua marci, exista un risc de confuzie in perceptia publicului de pe teritoriul pe care este protejata marca anterioara. Potrivit unei jurisprudente constante, exista un risc de confuzie in cazul in care publicul poate sa creada ca produsele in cauza provin de la aceeasi intreprindere sau, eventual, de la intreprinderi legate din punct de vedere economic.


  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline adrian_r5

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #112 : 21.Mar.2012, 01:34:17 p.m. »
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline shogom

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 71
  • Gen: Bărbat
Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #113 : 21.Mar.2012, 01:38:04 p.m. »
 Probabil se refera la un motor cu turbina :->
Ar fi interesant sa faca si suzuki pasul asta...si nu numai pentru swift GTI. Si Kizashi ar merita un motor de 2.0 cu turbina.
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #114 : 21.Mar.2012, 02:07:00 p.m. »
Exact..un benzinar cu turbina marca Suzuki. Eu zic ca nu exista cale de intoarcere intre cei doi constructori...deci n-o sa vedem niciodata un SX4 cu 1.6TDI sau vreun Swift cu 1.4T  :->...
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #115 : 21.Mar.2012, 02:20:22 p.m. »
Dar o sa vedem in schimb un A-classe cu motor de Duster... Off-topic, of course.

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/ce-vor-avea-in-comun-dacia-si-mercedes-motorul-1.5-dci-pe-noul-a-class-9405447
« Ultima Modificare: 21.Mar.2012, 02:25:05 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline shogom

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 71
  • Gen: Bărbat
Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #116 : 21.Mar.2012, 03:03:53 p.m. »
ciudata alegere motorul de 1.5 dci(nu ca n-ar fi bun).Eu as fi ales noul motor 1.6 dci, 130 cp.
din cate stiu si-a facut debutul pe renault scenic, la sf anului trecut.
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #117 : 21.Mar.2012, 06:34:07 p.m. »
Dar o sa vedem in schimb un A-classe cu motor de Duster... Off-topic, of course.

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/ce-vor-avea-in-comun-dacia-si-mercedes-motorul-1.5-dci-pe-noul-a-class-9405447

ce ti-e si cu exagerarile astea de dragul senzationalului, sau a bascaliei   :(

De cand Dusterul, adica Dacia, are motoare prorprii? Sunt motoare Renault.

Offline adrian_r5

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #118 : 24.Apr.2012, 08:49:13 a.m. »
Macar cu atit sa se fi ales Suzuki din alianta cu VW si tot era un pas inainte:



Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline unde

Re: Volkswagen a cumparat 20% din Suzuki. Ce urmeaza?
« Răspuns #119 : 31.Aug.2015, 05:45:06 p.m. »
 Epopeea s-a terminat cu bine pentru Suzuki: a divortat definitiv de VW. Hotarirea a fost luata in urma unui arbitraj.

Citat
Grupul Volkswagen si Suzuki au pus capat disputei intinse pe perioada a patru ani, generata de neintelegeri privind un parteneriat care se anunta triumfator pentru ambii producatori auto. Grupul Volkswagen va vinde participatia de 19,9% detinuta la Suzuki Motor, in valoare de 463 miliarde yeni (3,8 miliarde dolari), solutie venita printr-o decizie de arbitraj.

Procedura de arbitraj a fost ceruta de Suzuki pentru a incheia colaborarea de orice fel cu Grupul Volkswagen. Valoarea participatiei pe care Grupul Volkswagen a cumparat-o la Suzuki in 2010 a fost calculata la cotatia de inchidere a titlurilor companiei japoneze de vineri, 28 august 2015.

„Este ca si cum am scapat de un os in gat. Ma simt revigorat”, a declarat Osamu Suzuki, presedintele Suzuki, intr-o conferinta de presa. Tot el a negociat acordul cu Grupul Volkswagen in 2009.

Din parteneriatul dintre cele doua companii ar fi trebuit sa se nasca o masina de mici dimensiuni, accesibila, cu un consum redus de carburant, care sa fie comercializata de Volkswagen pe piete emergente, in special India, unde Suzuki se bucura de rezultate comerciale foarte bune si de o reputatie pe masura.

Tensiunile care au dus, iata, la incheierea parteneriatului, au aparut in 2011 cand Suzuki a decis sa cumpere motoare turbo diesel de la Grupul Fiat.

Sursa: http://0-100.hotnews.ro/2015/08/31/grupul-volkswagen-si-suzuki-si-au-incheiat-socotelile-dupa-patru-ani-de-dispute-si-un-parteneriat-esuat
Suzuki Jimny 1.3i 2004