Buna ziua,
Stie cineva sa-mi explice cum se anuleaza EGR-ul la acest tip de motor? Masina mea e Wagon r, am postat si in acea sectiune dar se pare ca nu a stiut nimeni.
Problemele sunt urmatoarele:
-de ceva vreme se accelereaza mai greu pana in 2500 ture , cateodata chiar se gatuie in jurul la 2000 de ture, ajunge cu intarziere in 2500 dupa care isi revine puternic probabil si din cauza turbinei.
-in treapta 5 nu mai trece de 3500 ture adica 140km/h, in treapta 3 si 4 se opreste la 4000 ture si merge neregulat(adica parca ar avea scapari de putere intermitente). In treapta 2 am reusit sa o duc spre 5000 ture dar tot cu intermitente.
-acum o luna s-a aprins de cateva ori un martor(masina cu cheie) la cam un minut dupa ce o porneam, chiar si la relanti. La tester a iesit ca ar fi de la bujii si ar fi trebuit sa le schimb. Nu le-am schimbat pt ca dupa tester nu a mai aparut.
Din cate am inteles inlocuirea unui EGR e destul de costisitoare si as dori sa-l anulez, daca asta nu implica alte viitoare probleme.