Autor Subiect: REVIZIA 45000KM  (Citit de 88315 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline fireburn

Re: REVIZIA 45000KM
« Răspuns #270 : 05.Mar.2015, 12:52:33 p.m. »
Eu am vrut sa schimb uleiul in diferential si grup fata. Nu m-am mai uitat in carte.
Parca scrie ca se schimba doar odata (probabil nefiind foarte solicitate) si pe urma se verifica. Oricum mi se pare o prostie sa nu se schimbe periodic, chiar daca perioada de schimb e mai mare decat la uleiul de motor.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Online cristidav

Re: REVIZIA 45000KM
« Răspuns #271 : 06.Mar.2015, 11:02:07 p.m. »
1. Cat lichid de frana intra ? Vreau sa-l schimb, fiindca n-a fost schimbat la revizia de 2 ani. DOT4 Eneos presupun ca e ok...
2. Cat antigel intra ? De care ? Sau iau de la ei, ca si asa nu cred sa fie scump.

Sa stiu cat si de unde cumpar. :D
Cred ca la uleiul pt cutie viteza merg pe mana lor, nu ma prea pricep sa caut ce trebuie, cat, cum... Daca tot mi-au acceptat toate celelalte consuma bine, macar asta sa-l iau de la ei. (sper ca n-o fi prea scump)

Trebuie sa-mi stranga frana de mana, sa regleze scaunul soferului ca are un mic joc speteaza in partea stanga... Sper ca nu mai gasesc alte probleme :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline boga81

Re: REVIZIA 45000KM
« Răspuns #272 : 09.Mar.2015, 10:40:40 a.m. »
Eu fac invers: iau lichidul de frana de la ei si eneos 75w90 full synthetic petru cutie de la eneos. Nu stiu de ce, dar parca nu as lua lichid de frana de la eneos, ci de la unii specializati in sisteme de franare.
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Online cristidav

Re: REVIZIA 45000KM
« Răspuns #273 : 04.Mai.2015, 02:06:43 p.m. »
Am facut azi revizia de 3 ani, la 23.900 km, Redtor Oradea. :D
Schimbat filtre, ulei motor, ulei cutia de viteze, antigel, lichid de frana, manopera 2 ore = 650 lei + 100 lei filtrele aduse de mine.
Filtrele au fost aduse de mine, restul de la ei. Uleiul de cutia de viteze e a fost Mobil Mobilube 1 SHC 75w90, la bidon cam maricel :P
Am vrut sa strang putin frana de mana dar pentru aceasta actiune trebuia data jos cotiera, ceea ce nu mi-a convenit. O sa trag in continuare frana pana in tavan :-))
N-au putut depista jocul spetezei scaunului (partea stanga are un joc mic, ca si cum s-ar fi desprins ceva). Au verificat toate suruburile, mecanismul de culisare, toate par in regula. Cica ar trebui data jos tapiteria ca sa aiba acces la structura. Am lasat-o moarta si pe asta, jocul fiind mic, spunandu-le ca voi veni cand o sa cad pe spate de la cuplul suzei in acceleratie :D
Placutele de frana sunt in jur de 50% forjate, mi s-a spus ca mai merg lejer inca un an.
Uleiul din cutia de viteze, dupa spusele mecanicului, a fost curat, dar suspicios de lichid. A spus ca am facut totusi o alegere buna ca am ales sa-l schimb, in ciuda kilometrilor putini.

Ca datile trecute, foarte multumit :)
« Ultima Modificare: 04.Mai.2015, 02:14:58 p.m. de cristidav »
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline vandtie

Re: REVIZIA 45000KM
« Răspuns #274 : 20.Iun.2015, 07:56:47 p.m. »
Întrebătoare!

Știe cineva unde se află la SX4 filtrul de combustibil (benzină)? Mulțumesc!
 

Offline Daniel42

Re: REVIZIA 45000KM
« Răspuns #275 : 20.Iun.2015, 09:19:15 p.m. »
Chestiunea asta cu filtrul de benzina , o intreb si eu de mai mult timp pe aici . Colegii au postat ceva fotografii intr-un timp,cum ca ar fi in interiorul rezervorului de benzina . Ciudata chestiune sa nu se poata chiar schimba aceasta piesa care sigur este plina cu impuritati , de la benzina noastra de calitate si starea rezervoarelor din punctele de alimentare . :-?
  • Suzuki SX 4 1.5 GLX Silky Silver
 

Offline vandtie

Re: REVIZIA 45000KM
« Răspuns #276 : 20.Iun.2015, 09:28:28 p.m. »
 

Offline BXXENL

Re: REVIZIA 45000KM
« Răspuns #277 : 22.Iun.2015, 08:59:35 a.m. »
Nu are rost sa va faceti griji. La smart cu 215.000km nu e nici o problema. Daca ei l-au gandit asa, nu e degeaba. Sunt f multe masini asa, si de multa vreme, si nu sunt probleme. Si eu ma dadeam de ceasul mortii pe la 100.000 sa il schimb, ma uitam stramb la canistra de vapori ca nu stiam ce e, am scos si pompa din rezervor...

E un saculet/ciorap pe post de filtru pe unde trage pompa, si apoi mai are niste site ea oricum, deci sanse sa traga mizerie nu sunt, iar ciorapul ala nu e ca un filtru obisnuit inline, nu se infunda cu una cu 2.

Dar daca vrei poti scoate pompa sa-l cureti pt linistea ta, insa nu acum la 45.000km, sa faca macar 150.000...altfel il scoti degeaba.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline vandtie

Re: REVIZIA 45000KM
« Răspuns #278 : 22.Iun.2015, 04:13:14 p.m. »
are abea 62.000 km
 

Offline boga81

Re: REVIZIA 45000KM
« Răspuns #279 : 15.Iun.2016, 12:02:50 p.m. »
ma apropii de revizie. nu cred ca ajung la 45.000, dar 3 ani fac sigur :)
ca tot asteptam raspuns de la eneosoil pentru ulei, m-am uitat intr-o doara pe sawauto, de unde am luat placutele de frana ATE (pe care inca nu le-am montat). si ie-te ce vad:
https://www.sawauto.ro/ulei_de_motor_ulei_motor_eneos_premium_ultra_0w20_4l_numberQTOVW.html
pentru cei ce stau in dr tarabei si adiacent, cei de la sawauto au cam aceleasi preturi cu epiesa (+/-), dar au sediul pe bd timisoara.
acum ca uleiul de motor il stiu, mai raman cel de CV si lichidul de racire.
Daca la uleiul de cutie am citit ca mai bine nu iau GL5 ca are probleme cu metalele galbene si sa ma duc pe GL4 (deci pica eneos 75w90), la lichidul de racire, dupa ce am citit pe aici, tot nu mi-e clar ce diferente sunt intre G11, G12 si G12+ si deci ce sa iau.
Am gasit la un moment dat un post al lui WayOfLife (parca lucra la Autonet?) ca ei folosesc Hepu P999 = G11 = albastru. Ce-i drept, nici nu m-am invrednicit sa vad ce culoare are cel din Suza. :dknw:
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm