Autor Subiect: Sfat achizitie Suzuki SX4  (Citit de 113911 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline adrian_r5

Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #60 : 14.Mar.2009, 10:15:23 p.m. »
Pai da, ca ti-a intrat limitarea ... da' eu am ramas efectiv fara benzina :(
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline emanu900

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #61 : 16.Mar.2009, 07:27:33 p.m. »
Sincer sa va spun, ca posesor de doar 2 zile a unui SX4 1.5 si aproape 160 km pot sa zic ca motorul nu e deloc puturos cum credeam ca va fi (acum cat inca este "strans"), chiar urca frumos in ture si destul de repejor (in sensul ca te lasa nitel in scaun). Dealer-ul mi-a spus ca motorul vine din fabrica cu ulei 0w20 sau 0w30 full sintetic (deci foarte subtire) si probabil de aceea se comporta atat de bine.  :)
SX4 1.5 SE
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #62 : 17.Mar.2009, 07:38:14 a.m. »
I told you! Si eu am ramas socat cand am plecat cu ea de pe loc. E criminala masinuta!
« Ultima Modificare: 17.Mar.2009, 09:59:22 a.m. de hugbear »
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #63 : 17.Mar.2009, 09:30:01 a.m. »
Nu mai da Quote la postul anterior!!!

Offline BXXENL

Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #64 : 17.Mar.2009, 05:17:21 p.m. »
Eu sunt convins ca daca iei cronometrul sx4 de 1.5 e mai rapid decat loganul de 1.6mpi.Dar in logan simti mai tare viteza pt ca fiind o dacie face mai urat (n-am nimic cu dacia,ba o iubesc, avut tata 3, pe ele m-am indragostit eu de masini). Vreau si eu sa stiu cat merge pana intra limitarea (de care nu stiam, la care inca n-am ajuns) intr-a 2-a (maxim 100 ati zis?) si intr-a 3-a cea de 1.5. Rotile sunt cele de 205/60R16. E o masina care nu te face de ras nici in depasiri nici in curbe. Acum dupa 15K Km cu ulei mobil 0w30 in ea fuge de papa pamantul. Ceea ce semnaleaza unii despre faptul ca ar fi lenes, e vorba doar de exploatarea inadecvata a cuplului.Chiar sii daca tineti la economie, dati-i talpa! Cel mai economic e sa accelerezi cu aprox 70% din putere pana cand ajungi la viteza dorita apoi schimbi in cea mai mare treapta in care iti permiti. Deci cand accelerezi nu schimba 1-20- 2-40 3-60-4-80-5-100, fa 30-70-110 in 1(deci nu prea tare totusi cu 1-a ca e uzura mare) 2 si 3 apoi baga a 5-a pt croaziera. O sa vezi atunci ca nu e nici lenesa masina, nici consumul mare. MULT mai rau ii face masinii sa ii dai cu 1800 de ture intr-a 4-a in depasiri. SI cine crede ca e nebunie sa faci asta, il invit la o tura cu smartul, care are 115-.000 de astfel de kilometrii, care are redline-ul tot la 6500 si il cam vede.DES!  :baston: :fluier:
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline nilatac

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
  • Russian roulette is not the same without a gun
Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #65 : 19.Mar.2009, 02:18:06 p.m. »
Avind in vedere discutia postez diagramele de putere pentru cele trei motorizari. Daca va uitati pe diagrame veti vedea ca, incep de la o anumita turatie, (la benzina, de la 2000 rpm), si ajung pina la turatia maxima, (la benzina 6500 rpm). Acestea sint in principiu limitele in care motorul ar trebui sa functioneze atunci cind mergeti cu masina. Daca mergeti cu masina la o turatie sub 2000 va merge subturata cu consecinte in fiabilitate si tinuta de drum si in special la elasticitate. Limita superioara este si cea la care se produce acea "taiere" a combustibilului. Observati pe grafic ca de la turatia la care aveti puterea maxima si mai departe puterea incepe sa scada, aceasta cu doua consecinte majore: 1. consumul de combustibil creste si 2. cistigul (in depasire de exemplu) devine de fapt pierdere intrucit masina nu "primeste surplus de viteza". Aceasta "taiere" survine tocmai din acest motiv si binenteles ca nu puteau sa taie combustibilul exact la puterea maxima ci au lasat un interval in care sa poti schimba treapta de viteza dupa ce ai atins puterea maxima. Iar ca regula generala de compromis este bine sa va aflati in regiunea unde cele doua diagrame (de putere si moment) se intersecteaza.






SX4 1.6 GS 4WD-iAWD Silky Silver 35400Km si 9.5%; 80% Bucuresti, 20% Afara
 

Offline cristian_ionescu

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 236
  • Gen: Bărbat
Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #66 : 19.Mar.2009, 03:25:24 p.m. »
@..::Khaos::..   ... pai stii cum e ... nu se poate si cu sufletu' in rai si cu ... autocenzura   :D

Noroc ca la SX4 computerasul de pe bord nu stie sa arate la consum instantaneu mai mult de 30 l / 100 km   ;)

Nu stie computerul de bord mai mult de 30% consum instantaneu? Dar de 41% ce spui?
Suzuki SX4, GS 1.6 4WD
 

Offline adrian_r5

Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #67 : 19.Mar.2009, 03:43:59 p.m. »
A aratat al tau atit ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline cristian_ionescu

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 236
  • Gen: Bărbat
Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #68 : 19.Mar.2009, 03:56:10 p.m. »
Consum instantaneu, despre asta era vorba. Ar fi de-a dreptul groaznic sa ai un consum mediu de 41%..sau chiar si 30. Doar nu este raba. Dar am resetat odata intr-un peco computerul, dupa ce am facut plinul, iar cand am iesit in strada am fortat-o oleaca si intamplator am vazut si ecranul din mijloc si atat a aratat pt cateva momente.
Suzuki SX4, GS 1.6 4WD
 

Offline adrian_r5

Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #69 : 19.Mar.2009, 03:59:01 p.m. »
Nu contest cele spuse de tine ... mie asa mi s-a parut la al meu, ca nu trece de 30 instantaneu ...
In ceea ce priveste consumul mediu ... dupa ce resetezi si mergi foarte putin ... te cam sperii de ce vezi ;)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah: