Dar asta contează mai puțin și sunt puse probabil de vânzător ca să mai îndulceascä lista de dotări. Legat de prețul mașinii, de exemplu eu am dat anul trecut în martie 7500 de euro pe mașină, fabricație noiembrie 2010 cu 52000 de kilometri în bord. Ăsta a fost prețul pieței la vremea respectivă, și înainte de a mă decide am citit forumul dedicat din scoarță în scoarță, dacă pot să zic așa. În linii mari știam la ce să mă aștept datorită experienței utilizatorilor de pe forum. În 9000 de km rulați am schimbat și eu un arc pe stânga față, dar un KYB la 150 de lei nu-i chiar o avere. Cu bucșele zgomotoase la frig și cureaua de accesorii pe care am auzit-o scârtåind de vreo două ori când era umezeală afară m-am obișnuit și se poate trăi cu asta. Comparativ cu Duster-ul 1.6 4x4, fiindcă între acestea două oscilam și eu, în utilizarea de zi cu zi, Suzuki SX4 e clar în avantaj, dar în Duster te simți cu mult mai confortabil în afara asaltului, în mare parte datorită și suspensiei independente pe spate. Iar dotările gen acces și pornire fără cheie, climatizare automată și scaune încălzite sunt mofturi de care devii rapid dependent. Iar tabla după 10 ani nici la Dacia nu e praf, la Suzuki nici atât. Depinde și de cum o întreții și câtă grijă ai de mașină.