Autor Subiect: Sfat achizitie Suzuki SX4  (Citit de 113926 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline wolfin

Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #310 : 23.Ian.2018, 10:33:45 p.m. »
Nu ..ca nu e kia...dar macar cele 12 item uri din extra garantia noastra  :D :D :D.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline cosmin72

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 11
  • Gen: Bărbat
    • tg-jiu
Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #311 : 23.Ian.2018, 11:20:42 p.m. »
deci sa nu le iau in calcul pe cele doua....mai caut?acum sa fim corecti ....cumpar SH ....nu poate fi ca una noua ....sunt defecte care nu sunt scumpe uneori sau cel putin iesi mai ieftin decit sa cumperi masina noua...
  • suzukisx4
 

Offline shpeedy

Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #312 : 24.Ian.2018, 12:14:02 a.m. »
Eu zic sa le luam pe rand:
- din perspectiva numarului de km (6000/an), parerea mea e ca ai profil de benzinar, nu diesel;
- daca vorbim de 4x4, intra-adevar diesel-ul e de la Fiat (2.0 Multijet II dupa facelift-ul din 2010, distributie pe curea), iar benzinarul e Suzuki (M16A VVT - folosit pe mai multe masini, inclusiv Swift Sport, distributie pe lant) - acestea sunt modelele facute in Ungaria; mai poti avea sansa unuia facut in Japonia si acolo ai benzinar 2.0 de 140cp (pana-n 2010) sau 150cp (din 2010), dar mai rar in Europa;
- recomandarea ar fi sa ai in vedere doar modelele facelift (dupa 2010) - putere mai mare la benzinarul de 1.6 (120cp vs 107cp) si discuri de frana pe spate;
- daca ai Logan, sa ai in vedere ca portbagajul se reduce cam la jumate (270 litri) - posibil sa ai nevoie de sarcofag pe masina, daca esti obisnuit sa umbli cu Loganul plin;
- daca prin drumuri la munte, te referi la cele facute cu Loganul, SX4 se va achita onorabil de sarcina atata vreme cat - precum la benzinarul aspirat de pe Logan - nu ai teama sa apesi acceleratia;
- motorul e rezistent (Swift Sport-ul vechi cu acelasi motor era si masina de inchiriat pe circuitul HockenheimRing);
- posibile probleme: arcurile pe fata se mai rup (bucati din partea finala dinspre sol), amortizoarele daca sunt inca cele din fabrica mai curg uneori (de verificat de pete de ulei), ambreiajul posibil sa fi fost uzat (in special la fortari ne-corespunzatoare in zapada/noroi, fara a opri ESP-ul);
- poate ar fi bine sa ai la-demana o interfata ieftina OBD2 Elm327 si o aplicatie cum ar fi Torque instalata pe mobil pentru a verifica masina de posibile erori (mufa OBD este sub volan) - nu prea e cazul, dar nu se stie niciodata.

Cam astea-mi vin acum in minte...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline steph

Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #313 : 24.Ian.2018, 12:23:34 a.m. »
Mie personal mi se par scumpe. Un prieten a vandut un sx4 cam anul trecut pe vremea asta cu 5200 euro. E drept, 2x4 dar luat de nou, intretinut si cu doar 80k km.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline cosmin72

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 11
  • Gen: Bărbat
    • tg-jiu
Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #314 : 24.Ian.2018, 12:36:11 a.m. »
multumesc inca odata ....e bine de stiut .
  • suzukisx4
 

Offline enicky

Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #315 : 24.Ian.2018, 12:58:42 a.m. »
    Din experienta avuta anul trecut in octombrie cu un Seat cumparat de la ei pt. fiica mea, pot spune ca masina cumparata de la ei nu are probleme si nu cere o interventie rapida (altfel n-ai putea circula cu ea in conditii de siguranta) ci chiar dimpotriva as spune. De exemplu : cauciucuri de iarna mai mergeau cel putin un an, placutele fata aveau uzura aprox. 20%, bateria schimbata cu un an in urma, absolut totul era functional(AC, caldura, dezaburire), pernele curate(exclus pete/arsuri), castofon Sony functional, etc., carte service cu reviziile. Km parcursi 63000. Zgaraieturi pe la colturi de bara, o lovitura usoara in baia de ulei(fara probleme) niciun strop de rugina . Conditia garantiei este o revizie facuta de ei dupa ce am parcurs maxim 1000km. Revizia am facut-o cu materialele mele, pretul manoperei, simbolic.
   Acum cumperi SH, dar macar unul care stii ce viata/intretinere a avut. Masina germana e un loz de 7-8000 de euro.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #316 : 24.Ian.2018, 09:47:20 a.m. »
Mie personal mi se par scumpe. Un prieten a vandut un sx4 cam anul trecut pe vremea asta cu 5200 euro. E drept, 2x4 dar luat de nou, intretinut si cu doar 80k km.
Cele 2x4 (Cu excepția celor echipate cu AT) erau cu motorizare 1,5 l.
Cred ca cele 4x4 sub 100 k km pot depăși 6000 euro.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline migabi

Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #317 : 24.Ian.2018, 10:21:20 a.m. »
Sunt scumpe fiindca au avut doar accidente minore si e greu sa o refaci din dauna mare - comparat cu o Fabia de ex. Apoi nu exista presiunea preturilor venita din partea samsarilor care vand masini la preturi mai bune decat cele din tarile de origine (ma gandesc la ce gasesti pe mobile.de et comp) .

Legat de subiect, trebuie sa stabilesti o intalnire cu propietarii si sa iei masina la puricat dupa daune nasoale si ascunse. Eventual te duci cu un cunoscut care detine modelul in cauza, ca sa existe o baza de comparatie.

Pe motorizarea cu benzina, probleme au fost cu amortizoarele, cutia de directie (modele pana in 2011) si alternatorul. Mie mi-a picat un rulment pe spate, parca pe la 60.000 km .
Rog colegii sa adauge niste detalii pt motorizarea diesel, care e f rara dar care e de la fiat (1.9 si 2.0 jtd pt MY2011) .
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline cosmin72

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 11
  • Gen: Bărbat
    • tg-jiu
Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #318 : 24.Ian.2018, 04:23:24 p.m. »
desi sunt derutat totusi , multumiri pentru idei si sfaturi , avind in cap 2 modele , duster 1.5 si suzuki cele puse mai sus , as merge pe suzuki , dupa parerea vostra cea pe motorina din prezentare  cam cit ar trebui sa dau diferenta pentru loganul meu sau...mai bine zis la configuratia pusa cu km si anii ei care ar fi pretul ei din punctul vostru de vedere .....desi nici benzinara nu e prea rea ....si sa consideram ca apr incep problemele la ea , cele uzuale din anii si km avuti , costa mult punerea ei pe ,,picioare ,, tinind cont ca la mine masina aia diesel nu va merge asa mult ....si cred ca in regim normal fara solicitari extreme , la munte 2...3 drumuri pe drum de munte pitruit si eventual gol alpin , ???garda la sol cit este ? cred ca este mai mare decit la logan.....mai mica ca la duster ...scuze de multe intrebari dar sunt derutat , dusterul mi se pare destul de mare si uneori incomod prin oras mai ales diesel....luminati-ma voi cei ce aveti deja si poate ati avut asemenea intrebari innainte de a cumpara sx4.....scuze inca odata ....cei 163000km sunt o problema mare  la asa masini?? #:-S #:-S :dknw: :dknw: :dknw: :dknw:
  • suzukisx4
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Sfat achizitie Suzuki SX4
« Răspuns #319 : 24.Ian.2018, 05:07:32 p.m. »
Garda la sol este 190 mm, mai mica decat la Duster. Daca ii pui scut motor si diferential mai scade putin. In legatura cu kilometrajul specificat, putini dintre noi l-au atins, majoritatea ne invartim între 60-120000 km.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice