Am citit .
Am aflat si lucruri noi .
Multumesc celor care au oferit detalii .
Sincer Swift-ul in 1-a nu trage extraordinar , fapt pentru care mereu il accelerez scurt ca sa ajung in a 2-a , si nici aici lucrurile nu stau grozav pe la 2000rpm , insa dupa 3500 e altceva .
Pentru cei care isi amintesc , dacia 1300 avea primele doua trepte bine dimensionate si te ajuta destul de mult la cat de slabut era motorul
, ce-i drept de bine ce-i era o lua si ventilatorul electric din loc , daca o tineai prea mult prin 1- si a 2-a .
Revenind,jonglatul 1-2 , 2-1 nu e extraordinar , nu mi se pare ca exista o zona comuna in care poti opera la limita de contact dintre trepte fara sa apara ceva "hataieli" ale masinii . Ex : la ciuperci pe asfalt , ma apropii , si la viteza mica ii dau a 1-a , pana trec , si apar ceva 'hataieli" pana ajung in a 2-a iara ok . Daca trec cu a 2-a , la viteza mica , nu trage motorul dupa ciupearca ,singura solutie fiind sa trec cu a 2-a mai tare peste ciupearca , dar nu mi se pare ok treaba asta .