0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
@gabineg - am gresit cu ceva de ai editat toate posturile de pe pagina ?
Colegu' @eduard_b , chiar ma întrebasem ce se intampla cu domnia ta... E bine ca esti OK si ca ai ramas pe... Suzuki!
Pot sa-ti spun cum este la a mea , la Baleno. Banuiesc ca ar trebui sa fie identice pe partea aceasta. Eu procedez asa cand trebuie sa fac presiunea : cu motorul pornit opresc la benzinarie si fac presiunea personal. Intru in meniul din bord unde imi arata valorile pe fiecare roata si bag aer cat trebuie sa ajunga la valoarea dorita. Imediat dupa ce am bagat aer in cate o roata , intru iar in meniu si imi arata instant presiunea actualizata. De multe ori sunt tipicar si ma chinui ca pe toate rotile sa am aceleasi valori desi se schimba ulterior in mers. Am un Lukoil in zona unde momentan manometrul indica corect si se pupa cu ce citesc senzorii. Deci , 2.6 imi arata pe manometru , 2.6 am si in bordul masinii de exemplu. De resetat nu se poate reseta manual , in schimb se reseteaza dupa fiecare oprire ( a masinii si motorului) daca pot spune asa. Dupa ce pornesti motorul daca intri in meniul din bord o sa-ti arate |--| ceva de genul. Dupa cativa km de mers senzorii citesc presiunea si daca opresti si intri iar in meniu o sa-ti arate valorile.Daca valorile sunt prea mici , sub 2 atmosfere sa zicem , o sa-ti piuie in bord direct. Eu tin TMPS pe modul Confort la valoarea de 2.6 atmosfere pe toate rotile. Acum iarna se intampla sa mai scada din cauza temperaturilor , mai ales cand mai vin zile cu grade + si dupa cu - . Cand ajunge o roata in jurul valorii de 2.0 - 2.1 sau sub acestea ma anunta in bord.