Autor Subiect: Suzuki eVitara  (Citit de 422 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Suzuki eVitara
« : 04.Nov.2024, 04:22:13 p.m. »
S-a lansat prima mașină electrică Suzuki (BEV) eVitara! :good:
« Ultima Modificare: 04.Nov.2024, 04:56:00 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: Don Napoleon

Offline Hoinar

Re: Suzuki eVitara
« Răspuns #1 : 04.Nov.2024, 08:08:04 p.m. »
Pacat ca este full electric!
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 448
  • Thanked: 137 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: Suzuki eVitara
« Răspuns #2 : 04.Nov.2024, 10:35:07 p.m. »
Servus,

Arata fain, nu sunt adeptul manerelor de usa din spate ascunse, dar per total arata bine.



Vad ca apare si pe site din Romania, https://auto.suzuki.ro/pages/noul-evitara
Nu este nici un pacat, daca este facuta pe o platforma doar pentru electrice, nu o sa puna ICE nici ca generator, pentru un hybrid.
Cu cat plaforma de baza este modulara si se doreste mai multe variante de propulsie, cu atat dezvoltarea va costa mai mult.

Spor
« Ultima Modificare: 04.Nov.2024, 10:45:38 p.m. de Don Napoleon »
 

Offline Hoinar

Re: Suzuki eVitara
« Răspuns #3 : 05.Nov.2024, 05:55:08 a.m. »
La greutatea si dimensiunea bateriei anuntate, autonomia maxima va fi de ... 350 km in condiitii ideale, iar o iesire undeva, depaseste usor aceasta valoare, iar in teren, clar nu o sa fie conditii ideale, deci ... un mare NO NO! Traiasca termicul, au stricat-o si pe asta.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 

Offline Laurentiu

Re: Suzuki eVitara
« Răspuns #4 : 05.Nov.2024, 01:23:58 p.m. »
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline enicky

Re: Suzuki eVitara
« Răspuns #5 : 07.Nov.2024, 09:07:54 a.m. »
    Din pacate Suzuki ne-a anuntat inca din 2015 ca Vitara/S-Cross nu mai sunt masini de off road, dar noi n-am crezut si am ignorat complet fraza din Manual, ca urmare au aparut consecintele, adica schimbari premature de ambreiaj, inlocuiri repere de la articulatii, etc., asa ca nici p-asta electrica n-o vad mai breaza in teren. De altfel, la cum arata, ti-e mila s-o scoti in ploaie, dar s-o mai bagi si pe coclauri!
    Locul ei este acolo pe unde merg azi toate SUV-urile, adica in oras sau autostrada.
Cat despre autonomie, eu sunt mai optimist...
   
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ariciul

Re: Suzuki eVitara
« Răspuns #6 : 07.Nov.2024, 09:19:42 a.m. »
Hmmm, eu imi amintesc cum sustineai contrariul, dar ma rog... parerile se mai pot schimba pe parcurs.
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline Laurentiu

Re: Suzuki eVitara
« Răspuns #7 : 07.Nov.2024, 10:02:21 a.m. »
    Din pacate Suzuki ne-a anuntat inca din 2015 ca Vitara/S-Cross nu mai sunt masini de off road...
Cu mult timp in urma am spus ca aceste masini nu sint pentru coclauri ci doar de a te scoate mai usor dintr-o ''capcana'' urbana. Electronica nu va inlocui cu brio niciodata mecanica pentru 4x4 veritabil (reductor, blocator etc). Va mai amintiti de mirosul de varza ce se propaga in habitaclu provenit de la cuplajul elastic la fortarea iesirii dintr-un morman de zapada?
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Hoinar

Re: Suzuki eVitara
« Răspuns #8 : 07.Nov.2024, 01:59:52 p.m. »
@enicky  ... la ORICE masina care iese in teren, consumabilele se schimba mai repede! Este o normalitate! Si asta o stiai si tu, cel putin asa ai declarat si ca nu te deranjeaza ca le schimbi mai repede :) Dar mno .... se mai schimba parerile :)
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 

Offline ntire2000

Re: Suzuki eVitara
« Răspuns #9 : 07.Nov.2024, 08:19:39 p.m. »
Asa cum a spus-o seful RD de la Toyota, nu electricul va fi viitorul ci hibridul.

Pentru ca dpdv economic vedem deja cum lumea se duce la vale, politica zero emisii este una extrem de paguboasa atâta timp cât pe trei sferturi din mapamond îl doare în cot de poluare iar restul de câteva miliarde ajung sa faca foamea din cauza ca o industrie întreaga se prabuseste si trage dupa ea si alte domenii conexe.

O masina electrica polueaza din startul fabricatiei cât una termica în decurs de ani de functionare (parca 10) si prin conceptia ei elimina aproape total mentenanta si industria de consumabile necesare pe durata de utilizare a ei.
Niste imbecili de politicieni - nu neaparat mioritici - ca au si altii dobitocii lor, au desenat pe hârtie niste ineptii eco demne de ideile unor drojdieri ca si Karl Marx si Engels fara ca sa prevada ca degeaba lasi o planeta verde unor popoare înfometate prin criza economica provocata de utopii care nu iau în calcul si conflictele la care se va ajunge de foame.
Pentru ca, da! întotdeauna o mare criza economica s-a terminat printr-un bairam global în care s-a reglat putin si demografia planetei.

Sau poate ca asta se urmareste....

Deci, da.... tipul ala de la Toyota pare cel mai vizionar în acest moment.
O masina hibrida e solutia cea mai decenta împotriva poluarii: în conditii de trafic urban - caci acolo e durerea cea mai mare - va produce noxe într-un procent neglijabil, iar la drum lung - unde motorul arde complet carburantul noxele emise se apropie de normele specificate ale motorului respectiv.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: enicky