0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Citat din: lllAlexlll din 30.Sep.2024, 05:06:13 p.m.M-am referit ca nu a urcat la maxim cum se intampla cand merg cu ea turata pe autostrada.Am inteles.Daca iese ''ceata'' (fum alb) pe esapament sau ai bolboroseala in vasul de expansiune in ritmul de mers al motorului, atunci iti poti pune problema de garnitra chiulasa.Banuiala mea este ca termostatul e blocat pe inchis.P.S. Dupa o perioada de timp in care motorul a functionat, daca pui mina pe furtunul de jos al radiatorului, se observa ca e cald sau rece?
M-am referit ca nu a urcat la maxim cum se intampla cand merg cu ea turata pe autostrada.
Daca a schimbat termostatul, sunt mari sanse ca sa fi ajuns aer in radiatorul habitaclu.
Citat din: Hoinar din 30.Sep.2024, 08:41:13 p.m.Daca a schimbat termostatul, sunt mari sanse ca sa fi ajuns aer in radiatorul habitaclu.La asta ma gindeam si eu. Cred ca ar fi bine sa faca o aerisire a instalatiei cu radiatorul de incalzire deschis.@lllAlexlll, cit lichid ti-a intrat in instalatie? Daca a intrat mai putin de 5 litri, eu zic ca e problema de gol de aer sau un dop pe undeva pe circuit.
pai daca nu scade antigeul....sau e ulei in el...spuma...cum au ajuns la concluzie? telefonic.ps. plec de la premisa ca singura problema e urcarea temperaturii conform indicator.