Autor Subiect: Problemă la circuitul de răcire  (Citit de 657 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Problemă la circuitul de răcire
« Răspuns #20 : 26.Sep.2024, 09:01:53 p.m. »
Cu extragerea aerului de pe instalatie nu stiu cum e.
Umplerea instalatiei de racire:
1. Se umple vasul de expansiune la pozitia MAXIM cu lichid de racire;
2.  Atunci cind nu exista pe circuit un robinet de aerisire aflat in partea cea mai de sus a traseului, se deschide robinetul da caldura si se pozitioneaza masina cu busonul de umplere a radiatorului cit mai sus posibil (masina suspendata pe cric in partea respectiva) iar lichidul de racire, se toarna incet pina la umplerea completa a radiatorului. Se monteaza busonul radiatorului si se urmareste o perioada de timp nivelul lichidului din vas.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline lllAlexlll

Re: Problemă la circuitul de răcire
« Răspuns #21 : 30.Sep.2024, 03:25:15 p.m. »
Revin cu un update, astazi fiind mai racoare am constatat ca nu mai baga nici caldura in habitaclu. Am facut o constatare si la alt service si parerea lor a fost "posibil garnitura de chiuloasa si de verificat chiuloasa".
  • Vitara Passion 1.6 MT All Grip Benzina
 

Offline wolfin

Re: Problemă la circuitul de răcire
« Răspuns #22 : 30.Sep.2024, 03:51:04 p.m. »
pai daca nu scade antigeul....sau e ulei in el...spuma...cum au ajuns la concluzie? telefonic.

ps. plec de la premisa ca singura problema e urcarea temperaturii conform indicator.





  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline lllAlexlll

Re: Problemă la circuitul de răcire
« Răspuns #23 : 30.Sep.2024, 03:55:04 p.m. »
Furtunul care intra in radiator era tare la apasare si au spus ca am presiune in instalatie + faptul ca nu mai baga caldura i-a dus cu ideea la garnitura de chiuloasa.
Au tinut masina pornita 1, 1.5 ore si exact cum le-am spus, nu a urcat acul in bord deloc.
  • Vitara Passion 1.6 MT All Grip Benzina
 

Offline wolfin

Re: Problemă la circuitul de răcire
« Răspuns #24 : 30.Sep.2024, 03:58:03 p.m. »
ok...ai presiune..adica gaze ...dar aia se vede instant in vasul de expansiune. sau fum pe esapament.

frustrant....poate fi inclusiv un furtun obturat....iar presiunea se ridica cu antigelul la 60-80 grade


incearca service mai rasarit...evita cele de cartier.  :pardon:

erau laudati cei din giulesti
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline lllAlexlll

Re: Problemă la circuitul de răcire
« Răspuns #25 : 30.Sep.2024, 04:14:29 p.m. »
ok...ai presiune..adica gaze ...dar aia se vede instant in vasul de expansiune. sau fum pe esapament.

frustrant....poate fi inclusiv un furtun obturat....iar presiunea se ridica cu antigelul la 60-80 grade


incearca service mai rasarit...evita cele de cartier.  :pardon:

erau laudati cei din giulesti

Autonet?
  • Vitara Passion 1.6 MT All Grip Benzina
 

Offline wolfin

Re: Problemă la circuitul de răcire
« Răspuns #26 : 30.Sep.2024, 04:23:42 p.m. »
Da
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline Laurentiu

Re: Problemă la circuitul de răcire
« Răspuns #27 : 30.Sep.2024, 05:04:17 p.m. »
Au tinut masina pornita 1, 1.5 ore si exact cum le-am spus, nu a urcat acul in bord deloc.
Acul termometrului a ramas pe zero?  :-O
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline lllAlexlll

Re: Problemă la circuitul de răcire
« Răspuns #28 : 30.Sep.2024, 05:06:13 p.m. »
Au tinut masina pornita 1, 1.5 ore si exact cum le-am spus, nu a urcat acul in bord deloc.
Acul termometrului a ramas pe zero?  :-O

Nu, a stat aproape de jumatate, in limitele normale. M-am referit ca nu a urcat la maxim cum se intampla cand merg cu ea turata pe autostrada.
  • Vitara Passion 1.6 MT All Grip Benzina
 

Offline Laurentiu

Re: Problemă la circuitul de răcire
« Răspuns #29 : 30.Sep.2024, 05:14:37 p.m. »
M-am referit ca nu a urcat la maxim cum se intampla cand merg cu ea turata pe autostrada.
Am inteles.
Daca iese ''ceata'' (fum alb) pe esapament sau ai bolboroseala in vasul de expansiune in ritmul de mers al motorului, atunci iti poti pune problema de garnitra chiulasa.
Banuiala mea este ca termostatul e blocat pe inchis.

P.S. Dupa o perioada de timp in care motorul a functionat, daca pui mina pe furtunul de jos al radiatorului, se observa ca e cald sau rece?
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!