Autor Subiect: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor  (Citit de 843 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Online ntire2000

Re: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor
« Răspuns #10 : 26.Sep.2024, 10:05:08 a.m. »
Stiu, bate mia de euro.
Problema e ca acea baterie e folosita cu cicluri dese de încarcare/descarcare.
Iar 4 ani e un interval generos de functionare.

PS: ca analogie, am o gramada de UPS-uri pentru servere si la maxim 3 ani pica într-o veselie acumulatorii din ele, necesitând schimbarea.
Nu mai vorbim de acumulatorii pentru telefoane.
Orice acumulator folosit cu cicluri dese de incarcare/descarcare are o durata de viata destul de limitata, doar marketingul celor care le produc ne vând visuri frumoase.
De aia se si umple netul de Spring-uri SH la vânzare dupa doar 3 ani.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline cristidav

Re: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor
« Răspuns #11 : 26.Sep.2024, 01:09:06 p.m. »
Acumulatorul are 10 ani garantie doar daca se dovedeste ca e scurtcircuit, atat. La uzura... pas  :fluier:
Eu, sincer sa fiu, n-o sa-mi bat capul daca masina va functiona fara probleme si martori in bord daca bateria ar pica.

Dar hai sa asteptam, poate Luci merge la service cu ea si revine cu info  :D

De aia se si umple netul de Spring-uri SH la vânzare dupa doar 3 ani.
Offtopic: Springul e full hibrid. Vrei sa spui ca asa repede pica bateriile la toate hibridele, inclusiv Toyota si altele ? Dupa 3-5 ani sa fie gata ?!
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline teutzue

Re: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor
« Răspuns #12 : 26.Sep.2024, 02:42:14 p.m. »
Full electric cred ca vrei sa zici.
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline cristidav

Re: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor
« Răspuns #13 : 26.Sep.2024, 03:21:37 p.m. »
...mai rău  :-))
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Online ntire2000

Re: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor
« Răspuns #14 : 26.Sep.2024, 06:57:25 p.m. »
Vrei sa spui ca asa repede pica bateriile la toate hibridele, inclusiv Toyota si altele ? Dupa 3-5 ani sa fie gata ?!

Din pacate da.
Ca dovada stau anunturile de vânzare de pe site-urile auto si anunturile de vânzare de bancuri de acumulatori mai mult sau mai putin "folositi".
Nu cred ca exista masina electrica care sa mearga ca iepurasul Duracell - vezi pozele de asta iarna cu alea ramase pe avarii prin tarile nordice pe autostrada.
Totul e marketing pentru ca fraierii sa puna botul si sa cumpere.
Pe masura ce va trece timpul vor gasi si o modalitate de a mai prelungi nesemnificativ durata de viata a acumulatorilor în paralel cu reducerea costurilor de fabricatie.
Ca sa-si permita tot melteanul sa cumpere o electrica si sa se obisnuiasca treptat cu aceleasi costuri ca la masina clasica la care a renuntat cândva.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: cristidav

Offline miocrl

Re: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor
« Răspuns #15 : 26.Sep.2024, 07:55:13 p.m. »
oare cum o fi de fapt cu garantia?

... acumulatorul ala are garantie foarte mica, max 2 ani parca, asa ca nu e ceva care o sa fie inlocuit pe garante si nu o sa fie ieftin.

Acumulatorul are 10 ani garantie doar daca se dovedeste ca e scurtcircuit, atat. La uzura... pas  :fluier:

Online ntire2000

Re: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor
« Răspuns #16 : 26.Sep.2024, 08:00:49 p.m. »
oare cum o fi de fapt cu garantia?

Tiparita pe hârtie, evident.  B-)
Te poti sterge cu ea..... e consumabila ca si acumulatorii...
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline miocrl

Re: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor
« Răspuns #17 : 30.Sep.2024, 11:56:19 a.m. »
In cartea de garantii scrie 60 de luni/100000kms. Si pt bateria Li-ion
  • https://www.facebook.com/ComunitateaWaldorfTimisoara
 
The following users thanked this post: Hoinar

Offline miocrl

Re: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor
« Răspuns #18 : 04.Oct.2024, 09:43:53 a.m. »
un software update in reprezentanta a rezolvat problema. acum imi pare din nou sageata dinspre baterie spre roata.
a fost gratis. am 52k kms si 4 ani cu masina.
  • https://www.facebook.com/ComunitateaWaldorfTimisoara
 
The following users thanked this post: gabineg, Hoinar

Offline Hoinar

Re: tractiune din baterie ISG-ul fara impuls spre motor
« Răspuns #19 : 04.Oct.2024, 11:58:39 a.m. »
Multumim de informatii!

Ma bucur ca s-a rezolvat problema si nu a fost mai complicat si costisitor.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!