0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Imi pare rau sa citesc despere necazul tau. Si ca Suzuki nu isi onoreaza cum trebuie partea sa de raspundere, conform legii.Sper ca de acum se va rezolva problema de la masina si vei reveni la sentimente mai bune fata de ea. Cat despre Suzuki... no comment, pare ca i-a afectat si pe ei criza din industria auto.
Eu îti recomand sa documentezi cât mai beton problemele tale.La o adica expertiza tehnica RAR.Daca aia NU scriu negru pe alb ca masina ta e conforma dpdv a sigurantei rutiere, atunci poti la o adica sa-ti omori familia si pe cei din jur cu seninatatea cu care te-au plimbat astia prin reprezentante.Devii martir si câstigi si niste milioane de euro dupa aia.Stiu, suna extrem de cinic, dar se pare ca pâna nu crapa careva cu dreptatea în mâna, nu prea se schimba nimic în nenorocita asta de lume ahtiata doar dupa profit.PS: a mai fost unul pe aici care a fost miuță între reprezentante, dar tu poti evita asta .... deja stii între ce ticalosi meseriasi te învârti.... asa cum stiu si eu....
Acuma întelegeti de ce Suzuki a înlocuit uleiul Ecstar cu unul o idee (peste 10%) mai vâscos la temperaturi ridicate? Ca sa nu curga pe la "îmbinari".
Cu Ravenol e un pic mai interesanta alegerea.Uita-te ce vâscozitate are la rece si la cald.Mie mi se pare o alegere excelenta, la rece nu curge ca Ecstar iar la cald e o idee mai vâscos.... nu foarte mult... dar trebuie sa ne gândim si la protectia motorului.Ca fapt divers.Cu Motul, asta iarna habitaclul se încalzea în primi 2 km parcursi cu masina.... ca dovada ca ungerea motorului era deficitara - frecare mare la rece si la cald.La Ravenol ajungeam la job - 5-6 km distanta de casa si în masina era în continuare frig, n-apuca sa se încalzeasca ca lumea motorul.PS: vâscozitatea Motul mi se pare enorma la 40 de grade fata de Ecstar (Ravenol are 63), atunci se freaca motoarele (la rece) de le ia naiba si apoi ne miram ca la 100k de km sunt betive.