0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.
bine ca nu e volvo..ca mai sareau si airbagurile
Le invarte intr-adevar dar nu cred ca se compara cu situatia in care suspenzi masina si folosesti viteza 1 sau poate chiar a 2-a daca se poate. Despre asta vorbeam.
Asa este - la schimbarea rotilor acestea atarna initial. Dar nu se rotesc (intr-o pozitie nefireasca). Asta imi da de gandit.
adplm
Aia macar încearca sa faca din rahat bici, în timp ce unii de-ai nostri nu produc decât rahaturi.
Citat din: ntire2000 din 02.Apr.2024, 03:56:37 p.m.Aia macar încearca sa faca din rahat bici, în timp ce unii de-ai nostri nu produc decât rahaturi.Celui caruia ii explici nu stie decit daca-i arati pe masina lui si nici asa nu cred ca-l duce capul sa puna mina si sa rezolve o problema de mecanica si chiar de electrica verificind o siguranta. Tipul posteaza doar pentru a face numar de mesaje, prezenta si trafic pe forum. In rest, logica ii este mult ramasa in urma.Nu vezi ca n-are nici o noima? La el daca suspensia e pe arcuri lamelare, nu are acelasi efect ca si pe arcuri elicoidale; daca masina are motor fata si "tractiune" spate, cardanul nu are acelasi rol (trebuie sa fie numaidecit 4x4); daca suspenzi masina pe o roata motrica astfel incit sa se roteasca roata pentru a-i afla diferite probleme, i se rup planetarele si ii sar rotile. Asta ii e logica si culmea e ca prinde si la altii. Asa faci un om sa-si rezolve o situatie? Asa il faci pe om sa-si dea niste raspunsuri la intrebari?Si acum la subiect si raspuns la intrebarea topicului lui @GoneFishing: E mai bine sa-l reconditionezi. Adica sa-i schimbi rulmentii de la crucile cardanice si sa-i gresezi. De ce e mai bine decit unul nou? Pentru ca pe al tau il cunosti de cum s-a comportat in trafic pina sa-i apara scirtiitul, bataile etc. Il stii ca este centrat si nu are probleme in "aliniament" si greutatea e aceeasi cu care a iesit masina din fabrica. Daca-l iei de nou si nu este OE (nici aici procentul nu este 100%sigur) e posibil sa nu se stie de ce te vei mai lovi. Asta e punctul meu de vedere cu argumentele de rigoare.
eu intelesesem din discutie ca masina trebuie suspendata cu cricuri sau pur si simplu pe elevator folosind zonele recomandate de producator de pe praguri si nu suspendata cum apare in ultimul tau video;
Citat din: GoneFishing din 02.Apr.2024, 06:55:57 p.m.eu intelesesem din discutie ca masina trebuie suspendata cu cricuri sau pur si simplu pe elevator folosind zonele recomandate de producator de pe praguri si nu suspendata cum apare in ultimul tau video;Se poate si suspendata msina pe o parte nu numai fata-spate sau ori fata ori spate. Rotile ce vor fi in aer (suspendate), la pornirea motorului se vor roti; celelalte roti (ramase pe sol), nu. Explicatia e simpla: roata din stinga este independenta de roata din dreapta de pe aceeasi punte (fata sau spate). Cind o roata de pe aceeasi punte patineaza, cealalta roata va sta nemiscata pe sol.M-ar interesa daca totusi ai demontat sau nu cardanul ca sa-ti spun ce roti poti suspenda. cind vorbesc de suspendarea rotilor, ma refer la o ridicare a lor de pe sol nu mai mult de vreo 2cm. De la aceasta inalime,fii sigur ca roile nu vor "atirna nefiresc".