0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
pai....in aia 4 parca era motorul si transmisia
Citat din: GoneFishing din 02.Apr.2024, 10:08:58 a.m.In schimb nu stiu cat ar putea suferi planetarele tinand cont ca rotile atarna deci banuiesc ca si pozitia planetarelor se schimba. Testul nu ar dura cred mai mult de 1-2 minute. In privinta asta sa stai linistit. Cind ridici masina pe cric pentru a schimba rotile, nu ies planetarele din cutia de viteze, nu ies din butucul rotii si nici rotile nu se desprind din brate. Doar o minte care nu vede ca toate elementele unei masini sint legate intre ele pentru a constitui un tot unitar ar crede asa ceva.In alta ordine de idei si pentru modul de functionare ALLGRIP:"Modul Auto oferă un consum eficient de combustibil. În mod implicit, automobilul este cu tracțiune pe față. Totuși, dacă automobilul detectează că roțile din față patinează, tracțiunea integrală este cuplată automat.Modul Sport îmbunătățește maniabilitatea, distribuind cuplul pe axul din spate, dacă este necesar. Mai mult decât atât, motorul răspunde mai rapid atunci când este apăsată pedala de accelerație.Modul Snow (Zăpadă) asigură o conducere sigură și o ținută de drum stabilă pe drumurile alunecoase și acoperite cu zăpadă. În baza unghiului volanului de direcție și a poziției pedalei de accelerație, acesta distribuie puterea la toate cele patru roți.Modul Lock (Blocare) îmbunătățește capacitatea de circulație pe drumurile impracticabile a vehiculului. Acesta distribuie cuplul motor uniform între ambele axe.Modul 4×4 Allgrip dorit poate fi selectat cu ajutorul unui comutator montat pe consola centrală." https://club.autodoc24.ro/magazin/44-allgrip-definiia-funcionalitile-i-principiulde-funcionare
In schimb nu stiu cat ar putea suferi planetarele tinand cont ca rotile atarna deci banuiesc ca si pozitia planetarelor se schimba. Testul nu ar dura cred mai mult de 1-2 minute.
vezi aici ce am postat pozelehttps://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=6975.msg212096#msg212096
Fiecare are pareri, in general diferite. Asa ca tot clientul va alege in functie de cat poate sa inteleaga. Ramane deci o alegere la noroc in mare parte.
Citat din: GoneFishing din 02.Apr.2024, 10:19:33 a.m.Fiecare are pareri, in general diferite. Asa ca tot clientul va alege in functie de cat poate sa inteleaga. Ramane deci o alegere la noroc in mare parte.Daca parerile sint argumentate si explicate cum trebuie, clientul va alege solutia buna. Asa fara argumente, orice nestiutor poate vorbi. "E usor a scrie versuri cind nimic nu ai a spune".
Asa este - la schimbarea rotilor acestea atarna initial. Dar nu se rotesc (intr-o pozitie nefireasca). Asta imi da de gandit.
Citat din: GoneFishing din 02.Apr.2024, 10:23:26 a.m.Asa este - la schimbarea rotilor acestea atarna initial. Dar nu se rotesc (intr-o pozitie nefireasca). Asta imi da de gandit.La service pe elevator (masina suspendata), cind iti verifica rulmentii la roti, cind verifica daca e roata infrinata sau nu, mecanicul nu invirte roata?In fond si la urma urmei, sa stii ca nu incerc sa te conving sa faci cum iti spun eu. Ti-am explicat cum sta treaba ca sa te dumiresti cit de cit asupra acestui lucru. TU insa sa faci cum crezi ca e mai bine pentru tine si pentru buzunarul tau. Din acest moment eu mi-am incheiat explicatiile pe problema cardanului.