1. Stii cumva cu am ar trebui sa abordez conversatia (la alt atelier) ?
2. La ce te referi cand spui comutator 4x2? La butonul Auto?
1. Le spui ca doresti sa urci masina pe elevator si sa faci o proba de zgomot fara cardan.
Care a fost motivul refuzului pentru proba fara cardan?
2. Masina nu cred ca este 4x4 permanent. Butonul AUTO stiu ca face transmisia integrala. Oricum, rotile spate devin motrice doar prin intermediul cardanului; fara el, sint "moarte" asa ca suspenda puntea fata si porneste motorul introducind in viteza I-a. In felul asta poti urmari zgomotele.
"am mers asta vara fara cardan,fara probleme majore.
de la diferential se auzea un zgomot , dar este ceva normal deoarece pinionul este atacat de coroana(pinionul si coroana se imperecheaza iar nivelul de zgomot este unul din parametrii ce se iau in calcul la stabilirea distantei conice...fetele de atac se prelucreaza special..etc)in cazul functionarii 4x4 pinioul ataca coroana.
pentru iarna am remontat cardanul.normal a revenit si zgomotul.
avantaj:consum cu 0,7-1l/100km
tinuta de drum fara modificari notabile"
https://www.reno.ro/RX4-fara-cardan-t111657.html1. poate simte allgripu ca n ai tractiune pe fata si pleaca spatele
2. plus vad ideea de porni motorul si invartirii rotilor in aer. planetarele ti ar multumi.
1. E o lipsa "de comunicare" intre cutia de viteze si rotile puntii spate. Oare cine sa le puna in miscare mai ales si cind ai frina de mina trasa iar motorul e in ralanti?
2. Cind afirmi ceva, ar trebui sa argumentezi logic "multumirea" planetarelor.
experiente de la bordura
E totusi o experienta chiar daca e de la bordura decit o vorba aiurea.