Autor Subiect: Problema turbina sx4 2017  (Citit de 1271 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Octa63

Re: Problema turbina sx4 2017
« Răspuns #10 : 24.Apr.2024, 09:25:02 a.m. »
Masina merge ,turbo schimbat ,antigel nu mai pierde totul e OK
Nu ma repet am scris ce sa intamplat dar vreau sa spun cum au decurs lucrurile pana sa o repar pentru ca cam toata lumea pe forum asociaza pierderea de antigel cu coliere nestranse,  garnitura arsa ,bloc motor fisurat,…etc (ce e mai rau)
Intamplarea a facut ca trebuia sa fac o reparatie capota si schimbat parbrizul si am fost programat la reprezentata Suzuki (nu dau nume pentru ca nu are nici o relevanta). Pentru ca martorul check engine era aprins am zis sa fac o diagnoza pret 250 lei (mi se pare cam scump) si raspunsul lor a fost ca in actuator a intrat antigel si a blocat tija de la turbo si de aia nu merge turbo (P2263-la diagnoza). Pentru a rezolva problema inainte de-a schimba turbina trebuie data jos chiulasa sa vedem pe unde pierde apa ``s-ar putea sa fie`` blocul motor fisurat si trebuie schimbat ,si alte lucruri care daca nu esti cunoscator te gandesti la ce e mai rau. Am zis ok si am plecat la alt mecanic pe care il cunosc de mult. Raspunsul lui a fost ca doar turbina este stricata si trebuie schimbata (ea se raceste cu antigel si are o fisura pe unde curge antigel si pentru ca e fierbinte nu se vad urme  ). Turbina costa cam 1100 euro si e facuta de Mitsubishi
Asta sa intamplat la mine si am considerat ca si alti posesori de Suzuki care sper sa nu se loveasca de problema asta sa le ia in considerare (motor K14C) ca o posibila rezolvare
Ca o concluzie incercati macar in 2 locuri sa aflati un raspuns la problema pentru ca toate raspunsurile cu ``s-ar putea sa fie``le platesti tu iar in cazul de fata daca mergeam pe mana celor de la Suzuki altele erau costurile (poate stiau si ei ce are dar sau gandit sa faca niste bani cu mine sau poate chiar nu stiau ce are masina asta ,nu am un raspuns)
  • SX4 2017
 

Offline Octa63

Re: Problema turbina sx4 2017
« Răspuns #11 : 24.Apr.2024, 09:41:07 a.m. »
Turbina am luat-o din Ungaria de la reprezentanta (aveau pe stoc) deoarece la noi dupa 10 zile estimat au prelungit cu 2 luni termenul de livrare
  • SX4 2017
 

Offline ntire2000

Re: Problema turbina sx4 2017
« Răspuns #12 : 24.Apr.2024, 10:11:40 a.m. »
turbina este stricata si trebuie schimbata (ea se raceste cu antigel si are o fisura pe unde curge antigel si pentru ca e fierbinte nu se vad urme)
Bine de stiut.

Si bine ca ti-ai rezolvat problema fara costuri suplimentare.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Laurentiu

Re: Problema turbina sx4 2017
« Răspuns #13 : 24.Apr.2024, 02:55:19 p.m. »
toata lumea pe forum asociaza pierderea de antigel cu coliere nestranse,  garnitura arsa ,bloc motor fisurat,…etc (ce e mai rau).
Pentru diagnosticare neetansari motor exista o "unealta" pentru a nu-ti da cu presupusul inainte de a demonta un motor.
Incepind cu minutul 27:43 din filmuetul de mai jos:

ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline caraciu

Re: Problema turbina sx4 2017
« Răspuns #14 : 06.Mai.2024, 08:25:08 p.m. »
Salut, reparatia a fost acoperita de garantie?
  • SCross Passion 2022 MT
 

Offline Octa63

Re: Problema turbina sx4 2017
« Răspuns #15 : 07.Mai.2024, 02:57:38 p.m. »
Nu am garantie si nu am avut pentru ca nu am fost la suzuki sa-mi fac revizia
Pana acum nu am avut nici o problema cu ea (110000 km )
  • SX4 2017
 

Offline Săndel

Re: Problema turbina sx4 2017
« Răspuns #16 : 21.Mai.2024, 09:10:44 p.m. »
Salut Tavi!
Din punctul meu de vedere ai procedat cât se poate de pragmatic.
Eu sun proaspăt posesor de SCross. Am citit destule pe forum și parcă mă ia durerea de cap.
Personalul din serviceurile reprezentanței Suzuki practică niște prețuri nesimțite la revizii.
Dacă socotești banii economisiți pe care nu i-ai dat la revizii, cred că ai ieșit foarte bine cu prețul turbinei.
Mă bate gândul să procedez la fel ca tine, dar nu pot. Distinsa mea consoartă este foarte strictă în ce privește reviziile și regulile în general.
Eu parcurg în jur de 22.000 - 24.000/an. Aș schimba uleiul de 3 ori pe an, fără aproape 200 lei manoperă de fiecare dată.
La revizie îmi schimbă uleiul care este garantat pentru 15.000Km. Până la 24.000 km merg cu ulei uzat?
Se pare că da!
La fel cu filtrul de aer, etc. Am văzut pe forum că 1 bujie costă 150 lei.
Cam exagerat ... nu crezi?
Ai schimbat bujiile? Ce bujii ai pus?
Cu stimă!
  • Suzuki SCross
 

Offline Octa63

Re: Problema turbina sx4 2017
« Răspuns #17 : 22.Mai.2024, 12:41:21 p.m. »
NGK ILZKR7D8 Iridium
E cel recomandat de producator din comert cam 100 ron
  • SX4 2017
 
The following users thanked this post: Săndel

Offline EduardB

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 91
  • Thanked: 19 times
  • Gen: Bărbat
  • Decat flamand si sarac, mai bine: satul' si bogat.
    • Cernavoda
Scuze de offtopic...
« Răspuns #18 : 24.Mai.2024, 06:45:58 p.m. »
Si la jimny de 1998 tot NGK cu iridium se recomanda.
  • S-CROSS 2023 (MildHibrid, BoosterJet 1.4, 2WD, 6MT, Passion)
Jimny 1998 (G13BB).