Masina merge ,turbo schimbat ,antigel nu mai pierde totul e OK
Nu ma repet am scris ce sa intamplat dar vreau sa spun cum au decurs lucrurile pana sa o repar pentru ca cam toata lumea pe forum asociaza pierderea de antigel cu coliere nestranse, garnitura arsa ,bloc motor fisurat,…etc (ce e mai rau)
Intamplarea a facut ca trebuia sa fac o reparatie capota si schimbat parbrizul si am fost programat la reprezentata Suzuki (nu dau nume pentru ca nu are nici o relevanta). Pentru ca martorul check engine era aprins am zis sa fac o diagnoza pret 250 lei (mi se pare cam scump) si raspunsul lor a fost ca in actuator a intrat antigel si a blocat tija de la turbo si de aia nu merge turbo (P2263-la diagnoza). Pentru a rezolva problema inainte de-a schimba turbina trebuie data jos chiulasa sa vedem pe unde pierde apa ``s-ar putea sa fie`` blocul motor fisurat si trebuie schimbat ,si alte lucruri care daca nu esti cunoscator te gandesti la ce e mai rau. Am zis ok si am plecat la alt mecanic pe care il cunosc de mult. Raspunsul lui a fost ca doar turbina este stricata si trebuie schimbata (ea se raceste cu antigel si are o fisura pe unde curge antigel si pentru ca e fierbinte nu se vad urme ). Turbina costa cam 1100 euro si e facuta de Mitsubishi
Asta sa intamplat la mine si am considerat ca si alti posesori de Suzuki care sper sa nu se loveasca de problema asta sa le ia in considerare (motor K14C) ca o posibila rezolvare
Ca o concluzie incercati macar in 2 locuri sa aflati un raspuns la problema pentru ca toate raspunsurile cu ``s-ar putea sa fie``le platesti tu iar in cazul de fata daca mergeam pe mana celor de la Suzuki altele erau costurile (poate stiau si ei ce are dar sau gandit sa faca niste bani cu mine sau poate chiar nu stiau ce are masina asta ,nu am un raspuns)