Hehe. Punctual: Plouase tare in Bucuresti acum vreo 2 luni. Eu trebuia sa ajung pe centura. Venind din Militari, intru pe autostrada (A1) si fac dreapta sa ajung la Carrefour cu ideea sa ies din el in soseaua de centura. Surpriza: pasajul de acolo era inundat: toate masinile se intorc inapoi, apa parea maricica. In fata mea unul cu un jeep Dodge se da jos si-mi face semn sa dau in spate ca sa poata intoarce si el pentru ca e prea mare apa.
Crezand ca alt mod de a ma da jos de pe autostrada nu e pana la nu-stiu-ce localitate (ulterior mi-am dat seama ca era) m-am gandit sa incerc sa trec prin apa si sa ma intorc daca e prea naspa.
Bun, intru in apa: apa pare ok, putin peste numar. Un Gigel cu Renault Megane se pune in siajul meu si ma urmeaza. Inaintez vreo 10 de metri: apa creste, eu mergeam cu pedala apasata cam la 1/4. Observ ca turatia creste in timp ce eu incetineam un pic. Gigelul cu Megane, se opreste...e prea mare. Apas mai tare pedala pentru a pastra viteza constanta. Turatia era pe la 3500 RPM. Singurul lucru care-mi trece prin cap este ca daca mi se opreste motorul aici, ma gasesc astia tocmai la primavara la cum ploua!
In inca vreo 5-10m apa ajunge pana la 3/4 din grila fata
Deja eram submarin, iar din morcov nu se mai vedeau decat frunzele. Motorul lucra parca in gol, iar masina imi parea ca se taraste si ca inainteaza mai mult din inertie.
Spre norocul meu trecusem de ce era mai rau
iar in timp ce apa scadea masina incepea sa se miste un mic mai natural. Fusese mai mult submarin decat masina.
Sincer cred ca satisfactie mai mare decat momentul in care am iesit cu masina intreaga pe partea cealalta (cu picioarele tremurande) nu voi mai avea vreodata cu ea. Ii multumesc pe aceasta cale omuletului cu ochi alungiti care a pus intrarea aerului in motor foarte sus si care a facut ca interiorul masinii sa fie etans! Respect!