Salut,
Abia astazi am vazut comentariile voastre....
Recunosc ca, atunci cand am creat topic-ul, nu m-am gandit ca ar putea avea vreo legatura cu clima, si o tin cam tot timpul pornita.
Am testat si eu si intr-adevar asa este, pierderea de putere (temporara) se manifesta numai atunci cand este clima pornita, mai precis aerul conditionat.
Daca lasi numai pe caldura / cu ventilatie, dar cu AC-ul oprit, nu este nici o problema, acelereaza constant (adica asa cum ar trebui).
Oricum, aceasta descoperire nu inseamna ni ca s-a rezolvat problema. Chestia cu inchiderea AC-ului este doar un workaround (carpeala, pe romaneste). Eu doresc ca masina mea sa accelereze normal, cu tot cu AC pornit, si sa nu fiu nevoit sa apas butonul de AC mereu de cate ori am nevoie sa depasesc si dupa ce ies din depasire, mai ales pe timp de vara.
Ca sa se rezolve definitiv, problema ar trebui raportata direct la producator, ca in baza service-urilor noastre... la pastele cailor.
Apropos de asta, am raportat problema la dealer-ul de unde am cumparat-o. M-au programat, m-am dus cu ea acolo, mi-au bagat-o pe tester, nimic anormal, apoi hai cu ea la condus impreuna cu mesterul si... stupoare, nu a mai vrut sa manifeste problema cu nici un chip (o fi fost aerul oprit, oricum nu stiam atunci ca el este cauza.. sau ... Murphy
). Evident, la cel mult o zi dupa ce am plecat de acolo, problema a inceput sa se manifeste din nou.
Ulterior (recent), cand am facut a doua revizie, de data acesta la alt dealer autorizat, am raportat si acolo situatia si nici acolo nu a aparut nimic pe tester, dar, la fel, problema a incetat sa se mai manifeste pentru vreo 1-2 zile, pentru ca mai apoi sa reapara.
Asta ma duce cu gandul ca ar fi o problema de software. Probabil ca atunci cand conecteaza tester-ul la masina, se reseteaza ceva pe acolo prin software, niste variabile, care apoi sunt din nou actualizate (cu valori gresite, probabil) de soft-ul masinii astfel incat problema reapare la scurt timp dupa testare.
Asadar, daca ar fi problema doar de la compresorul AC-ului cum spunea cineva mai sus, sa zicem ca partea de alimentare electrica nu poate sa le duca pe toate simultan, eu zic ca problema s-ar manifesta constant, indiferent de setarile din software -> ar fi puterea motorului mai scazuta permanent (cum se intampla la Loganele din prima generatie cand le pornesti AC-ul), nu doar temporar / pe anumite perioade scurte.