Corect, trebuie neapărat sa urci mașina pe elevator cu un mecanic destupat lângă tine, după ce ai rulat măcar vreo 10 minute in rezonanta, pentru a da voie eventualelor piese ce intra accidental in frecare la rezonanta sa se încălzească - găsești imediat sursa problemei. Un alt test simplu este mersul in gol, NU ne-ai scris daca asta se întâmplă in aceeași treapta de viteză, așa ca turezi motorul sa vezi daca apar vibrații cu transmisia decuplată, si apoi faci un test cu mașina mergând la acele viteze in 2-3 trepte de viteza diferite, sa vezi daca treapta de viteza influențează fenomenul. Daca nici una din acestea nu influențează fenomenul, atunci este clar ca ai ceva la bracaj, bielete sau chiar un disc deformat care atinge tangențial plăcuța de frânare... De exemplu bracajul prost cuplat cu anumite suprafețe si anumite cauciucuri pot da efectul de rupere intermitentă pe distante mici a aderentei cu solul care la anumite viteze se simt ca vibrații in mașină...
A, am uitat sa îți menționez, eu am avut la Vitara mea un șuierat intermitent, când venea când dispărea. Am descoperit ca discul de frână se încingea. La service au găsit ca s-a depus praf, nămol etc pe etrier pana când a atins discul si ca de la temperaturile formate s-a pietrificat. A necesitat o dalta... si sa-i plătesc pentru munca manuala... Eu am fost fericit, credeam ca s-a blocat vreo piatra in etrier (acest lucru e rar dar distruge si etrierul si discul de frână).