Autor Subiect: SX4 REVIEWS  (Citit de 6245 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline MrZ

SX4 REVIEWS
« : 05.Oct.2008, 12:14:38 p.m. »
Drive-tests, comparative cu SX4

« Ultima Modificare: 05.Oct.2008, 12:16:12 p.m. de MrZ »
Suzuki SX4 1.6l 4X4 GS 107CP
 

Offline >pexic<

Re: SX4 REVIEWS
« Răspuns #1 : 05.Oct.2008, 12:46:10 p.m. »
eu prin review inteleg "concluziile unui test complet", asta pare mai degraba reclama/prezentare.
Nici macar nu a deschis haionul ce sa mai zic de capota motorului...
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline MrZ

Re: SX4 REVIEWS
« Răspuns #2 : 05.Oct.2008, 01:09:55 p.m. »
Suzuki SX4 1.6l 4X4 GS 107CP
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: SX4 REVIEWS
« Răspuns #3 : 06.Oct.2008, 09:54:25 p.m. »
This one is really great:

  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline shmocs

Re: SX4 REVIEWS
« Răspuns #4 : 06.Oct.2008, 11:12:57 p.m. »
mda, frumos clip, frumoase masini, dar... nu prea am vazut legatura alaturarii acestor masini :) - in afara de tractiune, dar si asa tot nu se leaga. Oricum, repet, frumoase masini.
Suzuki SX4 1.6 GS 4WD Argintiu.
 

Offline MrZ

Re: SX4 REVIEWS
« Răspuns #5 : 06.Oct.2008, 11:28:46 p.m. »
Da, e fain, l-am mai vazut. E interesant ca au bagat SX4 intr-un comparativ cu masini muuult mai scumpe. Si a facut fata cu brio!
La proba cu jaloane a scos timp sub X5! (SX4, 1.9DDIS) :D
« Ultima Modificare: 06.Oct.2008, 11:51:14 p.m. de MrZ »
Suzuki SX4 1.6l 4X4 GS 107CP
 

Offline shmocs

Re: SX4 REVIEWS
« Răspuns #6 : 07.Oct.2008, 12:50:27 a.m. »
pai da,... X5-ul ala, intre noi fie vorba, abia s-a tinut pe picioare la proba cu jaloane (si nici la urcus)
Suzuki SX4 1.6 GS 4WD Argintiu.
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: SX4 REVIEWS
« Răspuns #7 : 08.Oct.2008, 04:56:10 p.m. »


Va plac stopurile canadienilor/americanilor?

Si un review canadian (traducere automata gogu', sursa aici)
Niagara-on-the-Lake, Ontario - Cu mare de combustibil preţurile actuale şi de încetinirea SUVs mare de vânzări de camioane şi, în final, ne vedem mai ales în economie segmentul de piaţă. As you might expect, Japanese small vehicle specialist Suzuki is seizing the opportunity, and its new SX4 may be the car that brings this manufacturer significantly more sales in Canada. După cum s-ar putea aştepta, japoneză mic vehicul de specialitate Suzuki este posibilitatea de apucare, şi noile sale SX4 poate fi maşina care aduce acest producător semnificativ mai multe vânzări în Canada.

 
The SX4 is a small, but not too small, four-door hatch that comes with front-wheel drive starting at $15,995, or with all-wheel drive for $19,995. De SX4 este un mic, dar nu prea mici, cu patru uşi trapa care vine cu roata fata-disc incepand de la $ 15,995, sau cu toate roata-disc de 19995 dolari. According to Bill Porter, Suzuki Canada's VP of Sales and Marketing, the SX4 will cross over three key segments representing 40% of Canadian new vehicle sales. În conformitate cu Bill Porter, Suzuki Canada's VP de vânzări şi marketing, de SX4 va trece peste trei segmente-cheie, reprezentând 40% din canadian nou vehicul de vânzări. Subcompact buyers, compact buyers and compact SUV buyers could all see the SX4 as the solution to their needs, suggests Mr. Porter. Subcompact cumparatori, compact, cumpărătorii şi compact SUV cumparatori ar putea vedea toate SX4 ca soluţie la nevoile lor, sugerează domnul Porter.

Well, that's nearly half the Canadian market, when you think about it, and the Suzuki SX4 definitely has key attributes in those three segments that small vehicle buyers are looking for. Ei bine, asta e canadian, aproape jumătate din piaţă, atunci când te gândeşti la asta, şi cu siguranţă Suzuki SX4 are atributele-cheie în cele trei segmente care sunt mici, vehicul cumpărători caută.

 
 
 
2007 Suzuki SX4. 2007 Suzuki SX4. Click image to enlarge Faceţi clic pe imagine pentru a mari imaginea 
First of all, the SX4 looks good. Mai întâi de toate, de SX4 arata bine. It replaces the somewhat gawky Aerio hatch (Fastback) with a much more appealing design. Se înlocuieşte oarecum greoi Aerio trapa (Fastback), cu un design mult mai atrăgătoare.

Secondly, its interior space is quite sufficient for four adults, with decent rear legroom and lots of shoulder/hip room for front and rear occupants. În al doilea rând, ei spatiul interior este destul de suficient pentru patru adulţi, cu decente legroom spate şi o mulţime de umăr / şold cameră pentru faţă şi spate ocupanţilor. There's good cargo capacity behind the rear seat, too, with the rear seats able to fold and tumble forward to maximize space behind the driver. Nu-i bună capacitate de marfă în spatele scaunul din spate, de asemenea, cu scaunele spate pentru a putea ori şi de rostogolire înainte de a maximiza spaţiu în spatele şoferului.

As a tallish car there's also a lot of headroom, and even though it's a compact vehicle, you sit high in an SX4, so you're almost up there with the compact SUV and minivan drivers. Ca o maşină tallish acolo, de asemenea, o mulţime de headroom, şi chiar dacă este un vehicul compact, tu stai într-un SX4 de mare, asa ca esti aproape acolo sus cu SUV compact minivan şi driver-ele. An added benefit of this height is the ease of entry and exit for the driver and passengers. Un beneficiu de adăugat această înălţime este de a uşura de intrare şi de ieşire pentru şofer şi pasageri.

Third, there is impressive standard safety equipment that includes side impact airbags, side curtain airbags and anti-lock brakes (although unlike the American version, Canadians don't get available stability control). În al treilea rând, este impresionant standard de echipament de siguranţă, care include airbag-uri laterale de impact, airbag-uri laterale şi cortină de anti-blocare a franelor (deşi, spre deosebire de versiunea americana, canadienii nu ajung la dispoziţie de control de stabilitate). Other standard equipment on the base vehicle includes 15-inch steel wheels, power windows and mirrors, tilt steering column, AM/FM/CD audio with WMV, an information display that shows fuel consumption, outside temperature and clock, and a cargo cover. Alte echipamente standard de pe vehicul de bază, include 15-inch roţi de oţel, geamuri electrice şi oglinzi, coloana de direcţie, înclinare, AM / FM / CD audio cu WMV, o afişa informaţii care arată consumul de combustibil, in afara de temperatură şi de ceas, şi o acoperire de marfă.

 
2007 Suzuki SX4. 2007 Suzuki SX4. Click image to enlarge Faceţi clic pe imagine pentru a mari imaginea 
Finally, compared with most other all-wheel drive vehicles, the SX4's four-cylinder engine provides decent fuel economy of 9.2/7.1 L/100 km, city/highway for the FWD version with manual transmission, and 10.1/7.6 L/km for the AWD SX4 with manual transmission. În cele din urmă, în comparaţie cu cele mai multe alte toate roata-disc de vehicule, a lui SX4 motor de patru cilindri oferă economie de combustibil decente 9.2/7.1 L/100 km, de oraş / şosea Fwd pentru versiunea cu transmisie manuală, şi 10.1/7.6 L / km pentru de AWD SX4 cu transmisie manuală. Notable is that the AWD SX4 with automatic transmission returns 9.9/7.1 L/100km, which is better than the manual equipped SX4. Remarcat este faptul că AWD SX4 cu transmisie automată returnează 9.9/7.1 l/100km, care este mai bun decât manualul echipate SX4. The standard and only powerplant available is the 2.0-litre, four-cylinder engine, rated at 143 horsepower and 136 pounds-feet of torque Standard şi este disponibil numai powerplant de 2.0-litri, motorul cu patru cilindri, evaluat la 143 cai-putere şi 136 de livre de picioare de-cuplu

The Suzuki SX4 is available in three trim levels: base, JX and JLX. De Suzuki SX4 este disponibil în trei aranjaţi niveluri: de bază, JX şi JLX. Automatic transmission adds $1,100 to each of them, and the base model is offered with FWD only. Transmisie automată adaugă 1100 $ la fiecare dintre ele, precum şi modelul de bază este oferit doar cu Fwd.

The $18,195 JX adds air conditioning, heated mirrors, black roof rails, 16" five-spoke alloy wheels and four-wheel disc brakes. For $19,995 you get the JX with AWD. De 18195 dolari JX adaugă aer conditionat, oglinzi încălzite, şine acoperiş negru, 16 "din aliaj de cinci-a vorbit de patru roţi şi frâne disc de roată. Pentru $ 19,995 să obţineţi JX cu AWD.

The top-of-the-line JLX is $21,495, and comes with AWD only. Început-de-la-linie JLX este de $ 21,495, şi vine cu AWD numai. It adds automatic climate control, a six-disc, in-dash CD changer with eight speakers, leather wrapped steering wheel with remote controls, cruise control and fog lamps. Se adaugă klimatronic, un disc de şase, în linie CD cu opt difuzoare, volan de piele învelite cu controale de la distanţă, de control de croazieră şi de ceaţă spate.

With automatic transmission, the JLX is the most expensive SX4 at $22,595. Cu transmisie automată, de JLX este cel mai scump SX4 de la $ 22595.

 
 
2007 Suzuki SX4. 2007 Suzuki SX4. Click image to enlarge Faceţi clic pe imagine pentru a mari imaginea 
Interestingly, the AWD system in the SX4 has three modes of operation, selected with a switch located between the front seats. Interesant, de la AWD sistem de SX4 are trei moduri de funcţionare, selectate cu un comutator situat între scaunele din fata. The FWD mode can be used for maximum fuel economy, the "Auto" mode shifts torque to the rear when front slip is detected, and the "Lock" mode balances power equally front-to-rear. Mod de Fwd pot fi folosite pentru maxim de carburant, cu "Auto" Mod de schimburi de cuplu la spate fata de joc, atunci când este detectat, şi de "blocare" Mod de solduri la fel de putere de a-fata-spate. The "Lock" mode has significant advantages when ploughing through mud, as discovered on a test section at the SX4 launch in Niagara. De "blocare" modul de a avantaje semnificative atunci când arat prin noroi, ca de pe un test de la pct. SX4 lansa în Niagara. It is designed for low-speed applications, and switches to "Auto" at 18 km/h. Este proiectat pentru aplicaţii de viteză redusă, şi trece de la "Auto", la 18 km / h.

On the road, the SX4 handles well. Pe drum, de SX4 gestionează bine. The ride is comfortable and the interior is quiet. De călătorie este de confortabil şi în interior este linişte. The car feels very strong and rigid. Masina se simte foarte puternic si rigid. Seats provide good support for longer trips, and handling is sharp, with excellent braking. Locuri oferi mai bun suport pentru călătorii, şi de manipulare este ascutit, cu excelente de frânare. Cargo capacity is useful even with the rear seat in the upright position, and the hatchback is easy to operate. Capacitatea este de Cargou de util chiar si cu scaunul din spate în poziţie verticală, hatchback şi este uşor de operat. The glass all around is big, allowing for good visibility to the front, sides and rear, while making the cabin seem bright and spacious, and very large rear view mirrors. De sticlă în jur de toate este mare, care să permită bună vizibilitate la fata, spate şi părţi, în timp ce de luare de cabină, se pare că luminoase şi spaţioase, şi foarte mari, vedere spate oglinzi. Although the A-pillars are large, there are correspondingly large supplementary windows between the A-pillars and the front of the doors that are effective when parking and turning. Deşi A-piloni sunt mari, există în mod corespunzător de mare între ferestre suplimentare de la A-stalpi si fata de usi, care sunt eficiente, atunci când de parcare şi de cotitură. All in all, a very nice package indeed. Toate în toate, un pachet, într-adevăr, foarte frumos.

 
 
 
2007 Suzuki SX4. 2007 Suzuki SX4. Click image to enlarge Faceţi clic pe imagine pentru a mari imaginea 
Power is not quite there, however, with slower than expected acceleration times from standstill and from 80-120 km/h. De putere nu este destul de acolo, cu toate acestea, cu mai lent decât de aşteptat accelerare ori de aşteptare şi de la 80-120 km / h. The manual transmission feels like it needs a sixth gear, and the automatic can hunt for the right gear more than you'd like. Manualul de transmisie simte ca are nevoie de un al şaselea a uneltelor, şi de vânătoare poate automat pentru dreptul de a uneltelor mai mult decât v-ar plăcea. At highway speeds, however, the automatic enables the SX4 to operate from 2,000 to 2,500 rpm, for quiet, economical cruising. La viteze de autostrada, cu toate acestea, SX4 automată permite să opereze de la 2000 la 2500 rot / min, pentru liniste, economice de croazieră.

Minor quibbles include the long reach required to operate the information display, the inability to fix the rear seats in their forward, tumbled position, the inaudible turn signal reminders, and the small gas tank (45 litres) of the AWD version. Minore quibbles include ajunge la timp, obligaţia de a utiliza informaţiile de afişare, incapacitatea de a stabili scaunelor din spate în transmită lor, tumbled poziţie, de abia auzit transforma semnal de memento-uri, mici şi rezervoarelor de gaz (45 litri) de la versiunea AWD. Fill-ups don't cost much, but they're frequent. Completaţi-up-uri nu costa mult, dar acestea sunt frecvente.

Competitors include the Dodge Caliber and Subaru Impreza, along with the Toyota Matrix and Pontiac Vibe (although those vehicles are no longer available with AWD). Concurentii include Dodge Caliber şi Subaru Impreza, împreună cu Toyota Matrix si Pontiac tremur (deşi aceste vehicule nu mai sunt disponibile cu AWD).

Suzuki has announced its participation in the Canadian Winter Rally this year, with Dan and Frank Sprongl signed up to drive the SX4. Suzuki-a anunţat participarea la Raliul canadian de iarnă din acest an, cu Dan si Frank Sprongl semnat până la unitatea de SX4. Also in the works, a debut at the 2008 World Rally Championship. De asemenea, în lucrări, un debut de la World Rally Championship 2008. In rally guise, the SX4 is very sharp indeed, and Suzuki should endeavour to get similar performance wheels, tires, spoilers, etc. in the showrooms to complement its launch of this vehicle. În adunare veşminte, de SX4 este într-adevăr foarte ascuţit, şi Suzuki trebuie să facă eforturi pentru a obţine performanţe similare cu roti, anvelope, spoilers, etc în show-room-uri, pentru a completa lansării sale, de acest vehicul.

At a glance: 2007 Suzuki SX4 Pe scurt: 2007 Suzuki SX4


Type - Compact hatchback Tip - Compact hatchback
Price - $15, 995 - $22,595 (plus $1,095 freight/pdi) Pret - $ 15, 995 - 22595 dolari ($ 1095, plus de marfa / pdi)
Notable - AWD available, all-new design, well-equipped, versatile Notabile - AWD disponibile, toate-design nou, bine dotat, versatil
Available - Fall, 2006 Disponibil - toamna, 2006
« Ultima Modificare: 08.Oct.2008, 05:12:55 p.m. de cristyyy2003 »
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline hugbear

Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline adrian_r5

Re: SX4 REVIEWS
« Răspuns #9 : 18.Mar.2011, 08:07:07 a.m. »
Adica variatiuni pe aceeasi tema ... si nimic nou sub soare  >:)

"an upgraded audio system with steering wheel controls " - pai controale de alea pe volan are si esicsu care e un modest GLX SE din 2008. In prostia mea ma asteptam sa vad scris ceva de genu' "the SX4 Limited comes" cu ceva cruise control ... si de ce nu cu chiar rear view camera asociata cu HU mai "destept" ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah: