Autor Subiect: suzuki si rulota...  (Citit de 50533 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: suzuki si rulota...
« Răspuns #170 : 30.Apr.2019, 04:00:44 p.m. »
sa o plimbi sanatos!
la ce huiduma de rulota ti-ai tras, casa nici nu-ti mai trebuie.  :good:
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Blitzu

Re: suzuki si rulota...
« Răspuns #171 : 30.Apr.2019, 04:03:11 p.m. »
Merci!
Sa tina Vitara!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: suzuki si rulota...
« Răspuns #172 : 30.Apr.2019, 04:23:02 p.m. »
Ambreiajul
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Blitzu

Re: suzuki si rulota...
« Răspuns #173 : 30.Apr.2019, 04:52:20 p.m. »
AT
Special m-am uitat sa vad sa fie cutie cu convertizor de cuplu,stiam ca voi lua rulota.
Sincer,in modul Sport se descurcă foarte bine iar padelele ajuta mult in panta si rampa,in caz ca e nevoie.
În rampe de autostrada,graficul de cuplu ajunge sa treaca de 2/3 iar cel de putere e la 1/2. Doar dacă se agravează treaba,vor crește. Pe plat,depășesc cu 110 fara sa se chinuie. Stiu ca ar merge mai mult dar nu voi fi eu acela care va testa asta.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, Costique

Offline Utilizator_Anonim

Re: suzuki si rulota...
« Răspuns #174 : 30.Apr.2019, 06:51:04 p.m. »
Buna alegere
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline hugbear

Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 
The following users thanked this post: ntire2000, rexkrokiDAU, Utilizator_Anonim, toma, Costique

Offline jante.otel

Re: suzuki si rulota...
« Răspuns #176 : 12.Iun.2019, 11:08:07 p.m. »
Salutari,
Oare S-Cross-ul meu cu cutie automata CVT are probleme (la cutie) in a tracta o rulota mai degraba mica decat mare?
M-am uitat la cateva postari mai inainte si vad ca @Blitzu chiar spune ceva de cutie cu convertizor de cuplu...  :-?
  • S-Cross
jante.otel@yahoo.ro

Tel: 0799354972
 

Offline Blitzu

Re: suzuki si rulota...
« Răspuns #177 : 02.Iul.2019, 11:39:31 p.m. »
De azi sunt autonom
2 panouri de 100w,acumulator 110 Ah,urmează invertor

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 
The following users thanked this post: shpeedy, Dogy

Offline Blitzu

Re: suzuki si rulota...
« Răspuns #178 : 02.Iul.2019, 11:46:17 p.m. »
Salutari,
Oare S-Cross-ul meu cu cutie automata CVT are probleme (la cutie) in a tracta o rulota mai degraba mica decat mare?
M-am uitat la cateva postari mai inainte si vad ca @Blitzu chiar spune ceva de cutie cu convertizor de cuplu...  :-?
CVT se va descurca cuib rulota ușoară. Ideal ar fi sa ai o cutie cu convertiri de cuplu pt ă trecuta. Dar dacă vorbim de o rulota cu MMA 790-900kg nu cred ca va pune probleme pe cutie. Sigur o sa auzi alta gama de sunete pe traseu dar in rest cred ca esti ok.
Eu la Vitara am atasat o remorcă la limita MMA. Are 1040 kg goala si MMA 1300kg.
Vitara se descurcă. Ideea pa mine e sa încarc masina mai mult decât rulota,cea din urmă fiind deja grea.
La jumatea lui August plec o luna de zile in Grecia cu traseu de +6000km. Nu imi fac griji pt masina,doar pt chestii pe care sigur le voi uita acasa.
Ce trebuie sa iei in calcul,e faptul că vei avea un consum cu +/- 30% mai mare,în funcție de greutatea rulotei.
Cu a mea am 11-11.5% dar e un animal de 5 m lungime utili si +/- 1350 kg incarcata(Panouri solare,acumulator,veselă,scaune,masa,parasolar tip terasa,butelie gaz,roata rezerva etc)


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline Blitzu

Re: suzuki si rulota...
« Răspuns #179 : 16.Aug.2019, 12:13:33 a.m. »
Incepe aventura de +/-6000km in cautarea soarelui
Am ajuns la Nurnberg,Vitara se descurcă bine,peste așteptări. Rulota 1250kg,Vitara cu 300 kg incarcatura . Fac si depășiri la 110km/h,consum pana acum 10,5.
Multi au zis ca nu va rula în viteza a 6-a,eu i-am contrazis. Pe drept ruleaza in a 6-a si pe modul Auto si pe Sport,la rampă de 6-7% ajunge si in 4 dar nu am avut senzația că i-ar fi greu.
Cu ACC setat la 100 km/h e o placere.
Mai jos ansamblul cu remorcă si ghiozdan de 700 L in spate + 2 adulți, un copil si un  cățel

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 
The following users thanked this post: shpeedy, Utilizator_Anonim, steph, toma, smiley, Dogy, Fujitsu