Autor Subiect: Hibride si electrice in general: EV. PHEV, self-charging, etc  (Citit de 510 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline kellogs

Deschid acest subiect pentru a colecta opinii de la cei mai in tema.

Urmeaza adoptarea unui PHEV in familie si... ce observ este ca acestia au obiceiul de a se incarca si in mers. Ma uitam la o Kia Niro care avea un consum destul de ridicat in mers in timp ce isi incarca si bateria. Stie cineva de vreun PHEV care se incarca doar la priza, sau sa aiba optiunea de a nu incarca bateria in mers (e OK din franare, nu e OK sa ard benzina ca sa incarc bateria ca sa merg mai apoi electric) ?
simulatoare TPMS - detalii prin mesageria privata
 

Offline enicky

Re: Hibride si electrice in general: EV. PHEV, self-charging, etc
« Răspuns #1 : 29.Feb.2020, 03:17:03 p.m. »
    Singurul PHEV pe  care l-am condus este un un Mitsu Outlander. Are incarcare si in timpul rularii si cred ca toate au. De retinut ca motorul termic a pornit doar la o accelerare brusca, altfel pe electric ajungi si la viteza de autostrada, dar autonomia nu este prea mare, de aceea rostul si utilitatea motorului electric o vad doar in oras. Se poate incarca inclusiv la o priza de casa. Masina e scumpa, iar daca ar fi sa urmaresc calculul facut de ei pe site, nu prea ar merita achizitia. La 45km autonomie, in oras iti faci treaba aproape gratis, dar ce faci cu o eventuala naveta, sau in c.o.? Iar incarcarea bateriei de catre mot.termic este imperios necesara, nu stiu ce te deranjeaza? "Termicul" merge cand nu mai ai baterie, nu(neaparat) pentru a o incarca ! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
Jurnal de bord
POARTA MASCA
 

Offline Fujitsu

Re: Hibride si electrice in general: EV. PHEV, self-charging, etc
« Răspuns #2 : 29.Feb.2020, 05:53:04 p.m. »
Eu prefer o electrica pura. Scapi de motorul termic ca întreținere, combustibil, etc. Și ecobonusul e mai.mare.
Autonomia este la unele modele actuale peste 400 km, ar trebui sa fie suficientă in majoritatea timpului.
Am condus un model electric, mi-a plăcut cum accelerează și cum frânează numai când iei piciorul de pe accelerație (frânare regenerativa).
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: Kona Electric 64 kWh
 

Offline hippo

  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: shpeedy

Offline shpeedy

Re: Hibride si electrice in general: EV. PHEV, self-charging, etc
« Răspuns #4 : 03.Mar.2020, 07:55:56 a.m. »
Inca putin sa vedem si cum se prezinta la fata - sper sa revina la identitatea vizuala a Kwid-ului originar, ca asta a K-ZE-ului (Kwid facelift) ma cam deruteaza...



vs


« Ultima Modificare: 03.Mar.2020, 08:08:54 a.m. de shpeedy »
  • 2019 Ignis Allgrip
Ex: 2007 Swift M13A and 2010 SX4 M16A 4x4; current: 2019 Ignis Allgrip K12C
 

Offline shpeedy

Re: Hibride si electrice in general: EV. PHEV, self-charging, etc
« Răspuns #5 : 03.Mar.2020, 09:32:55 a.m. »
Mda, nu i-au schimbat fãtzãul...




Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • 2019 Ignis Allgrip
Ex: 2007 Swift M13A and 2010 SX4 M16A 4x4; current: 2019 Ignis Allgrip K12C
 

Offline hippo

Re: Hibride si electrice in general: EV. PHEV, self-charging, etc
« Răspuns #6 : 03.Mar.2020, 10:13:39 a.m. »
E cat un ignis
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Online ntire2000

What is the most important question human beings must answer?
What the f*ck do we know!?
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 7864
  • Thanked: 177 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Hibride si electrice in general: EV. PHEV, self-charging, etc
« Răspuns #8 : 04.Mar.2020, 02:56:12 p.m. »
Tehnologia încă este scumpă.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Go Terios!!!:)
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Hibride si electrice in general: EV. PHEV, self-charging, etc
« Răspuns #9 : 09.Iul.2020, 10:54:09 p.m. »
Uite una electrică :)