Salut, poate pe viitor o sa ajute pe careva:
Am apelat la programul rabla care a fost anuntat ca suplimentare pe 28.09.2017 urmand ca pe 12.10.2017 sa se faca bugeetarea iar tichetele s-au rezervat de catre dealer in data de 16.10.2017.
Pentru dosarul de inscrierele in programul remat 2017 am avut nevoie de:
1. Copie legalizata - talonul masinii (rabla);
2. Copie legalizata - cartea masinii (rabla);
3. Certificatul fiscal al proprietarului si al cumparatorului (daca este una si aceeasi persoana veti aduce numai un certificat fiscal);
4. Copie simpla buletin proprietar (rabla) si comparator..
Certificatul fiscal il eliberam de la DITL (sectorul de care apartineti) si are valabilitate 30 de zile (asa ca eu am eliberat 3 in total). Important este sa specificati ori PSIPAN 2017 ori Programul Remat 2017, oricum este foarte bine.
Odata ce dealerul mi-a confirmat ca am prins tichet, am asteptat echipa colaboratoare cu Suzuki care a venit si a luat rabla din fata blocului (astfel eu nu am mai stat la nici o coada). Am fost sunat pe 24.10.2017 si am programat ridicarea pe 25.11.2017.
Baietii voiau sa vada ca masinuta functioneaza (am mers 10m pana la platforma), au urcato pe rampa, mi-au dat 25 de lei si trei certificate de casare si cam aia a fost.
Aceste 3 certificate le-am dus:
- unul la politie (provincie)
- unul la primarie (provincie) in bucuresti il ducem la DITL
- unul la dealer
Din demersul de mai sus reiese si un certificat de radiere/distrugere. Impreuna cu aceste doua documente, m-am prezentat pentru a ridica masinuta de la dealer (am facut in prealabil programare si au verificat ei ca am platit tot). Cum de ridicat nu am putut chiar daca are 900kg, am preferat sa o conduc
.
Daca mai aveti intrebari, ajut cu cea mai mare placere. Am formulat informatia cum cred ca m-ar fi ajutat pe mine cand aveam nevoie.
*Nota: Cred ca daca faceam eu casarea si nu asteptam platforma reuseam sa ma misc mai repede dar oricum era perioada foarte aglomerata la munca si nu aveam timp sa ma bucur de masina.