Autor Subiect: Rechemare in service probleme pompa vacum  (Citit de 15638 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Online ntire2000

Re: Rechemare in service probleme pompa vacum
« Răspuns #110 : 08.Nov.2023, 07:46:31 p.m. »
S-a discutat extrem de mult pe forum despre subiectul pompei. Nu ai intrat in perioada respectiva pe forum, altfel nu aveai cum sa nu citesti despre subiect.
Bineinteles, asta nu scuza reprezentanta/dealerul/Suzuki Romania pentru faptul ca nu ai primit nicio scrisoare cu privire la schimbarea pompei.

Responsabilitatea morala as zice eu e doar la aia care au marcat banul la vânzarea masinii.
Atunci au stiut sa comunice pe mail/telefon, ca vorba aia .... interesul poarta fesul.
Dupa ce au scapat de fraier, pardon, client .... sa fie sanatos si sa se descurce cum o putea el.
Suzuki RO eu zic ca si-a facut datoria.
In fond e doar o entitate juridica care a initiat campania, o fi dat o circulara tuturor care fac profit din marca asta, s-a ocupat de aprovizionarea cu piesa în cauza si probabil le-a decontat deranjul.
Singura problema pe care o are e responsabilitatea juridica - daca moare careva înfipt în decor dupa ce a ramas fara frâne, ghici cine da cu subsemnatul?
Da, e fix ala care reprezinta marca în RO.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline GoneFishing

Re: Rechemare in service probleme pompa vacum
« Răspuns #111 : 08.Nov.2023, 08:43:54 p.m. »
Din ce am observat pe forum si pe FB, se pare ca majoritatea problemelor la pompa asta buclucasa apar la schimbatoarele automate.

La o cutie automata frana de picior e folosita mai des decat la manuala :) Probabil ca de asta? Nu stiu sigur.
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline ocoleanui

Re: Rechemare in service probleme pompa vacum
« Răspuns #112 : 09.Nov.2023, 10:58:52 a.m. »
Nici eu NU am primit nimic de la dealer.
Am sunat la 3 service Suzuki si 2 mi-au spus ca trebuie sa schimb, iar unul nu.
Apoi la Suzuki Romania...
Unii spuneau ca e urgent ,altii nu...

Multumesc lui Dumnezeu nu a trebuit, in 38000 km si 5 ani, sa franez vreodata mai violent!
  • S Cross motor 1,0 an 2018+Swift motor 1,2 an 2021
 

Offline GoneFishing

Re: Rechemare in service probleme pompa vacum
« Răspuns #113 : 09.Nov.2023, 03:33:03 p.m. »
Nici eu NU am primit nimic de la dealer.
Am sunat la 3 service Suzuki si 2 mi-au spus ca trebuie sa schimb, iar unul nu.
Apoi la Suzuki Romania...
Unii spuneau ca e urgent ,altii nu...

Multumesc lui Dumnezeu nu a trebuit, in 38000 km si 5 ani, sa franez vreodata mai violent!

Ai verificat aici >> https://dealernet.suzuki.hu/vorx-auto/index.html - seria de sasiu? Intri acolo si introduci seria sasiului de la masina.
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 
The following users thanked this post: syyca

Offline ocoleanui

Re: Rechemare in service probleme pompa vacum
« Răspuns #114 : 30.Mar.2024, 12:07:27 p.m. »
La revizia din noiembrie 2023, mi-au facut si mie operatiunea la acea pompa.
Frana? La fel si inainte si dupa.
Probabil este ceva preventiv.
  • S Cross motor 1,0 an 2018+Swift motor 1,2 an 2021
 

Offline GoneFishing

Re: Rechemare in service probleme pompa vacum
« Răspuns #115 : 30.Mar.2024, 12:18:20 p.m. »
La revizia din noiembrie 2023, mi-au facut si mie operatiunea la acea pompa.
Frana? La fel si inainte si dupa.
Probabil este ceva preventiv.

Cum adica "Frana? La fel si inainte si dupa."?! Adica ai probleme cu frana dar "probabil este ceva preventiv"?  :-O
Sau nu ai probleme dar exista recall pentru masina ta si nu ai observat nici o modificare dupa schimbarea piesei? Lucru pe care oricum nu aveai cum sa il sesizezi in bine (ci doar in mai rau).
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline GoneFishing

Re: Rechemare in service probleme pompa vacum
« Răspuns #116 : 30.Mar.2024, 12:24:05 p.m. »
Singura problema pe care o are e responsabilitatea juridica - daca moare careva înfipt în decor dupa ce a ramas fara frâne, ghici cine da cu subsemnatul?
Da, e fix ala care reprezinta marca în RO.

Poate intr-o viata viitoare sau in alte tari. Daca RAR-ul si ANPC-ul nu sunt capabili sa rezolve o situatie clara si pentru un copil si nu penalizeaza dealerii care nu anunta recall-urile, de ce crezi ca va avea o problema reprezentanta?!
Daca ti-as arata mesajele primite de la RAR si ANPC, complet pe langa cele sesizate de mine si fara efect, bineinteles / nu s-au aplicat amenzi pentru ca au primit o sesizare dar au abordat-o ca pe o alta sesizare, complet diferita si neintemeiata...probabil ca ai inventa o injuratura noua. Curios este cum de ambele "organisme" au aplicat aceeasi metoda   :baston: Realizezi ce s-a intamplat si ce organizare buna au lichelele?

Cred ca mi-am ratat vocatia. Inspector RAR sau ANPC era mai rentabil si fara dureri de cap ;) daca intelegi ce vreau sa spun.
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline ocoleanui

Re: Rechemare in service probleme pompa vacum
« Răspuns #117 : 30.Mar.2024, 12:24:58 p.m. »
Poate nu am fost explicit :)))

Eu habar nu am avut de rechemarea in service pentru ceva legat de pompa aceasta de vaccum (nu stiu exact ce au schimbat la ea...probabil vreo garnitura). Am aflat intamplator. Apoi unii dealeri credeau ca ma incadrez, altii nu :). INsa intra la rechemare si S Cross-ul meu de 1.0 l din 2018.
In noiembrie 2023 am fost la ei, au facut mica operatiune si gata.
Masina franeaza la fel acum. Si inainte la fel, nu era vreo problema.
Cand am fost in service aveam cca 38000 km, acum am cca 42000 km.
Nu am observat vreo diferenta la franare.
  • S Cross motor 1,0 an 2018+Swift motor 1,2 an 2021
 

Offline GoneFishing

Re: Rechemare in service probleme pompa vacum
« Răspuns #118 : 30.Mar.2024, 12:28:59 p.m. »
Poate nu am fost explicit :)))

Eu habar nu am avut de rechemarea in service pentru ceva legat de pompa aceasta de vaccum (nu stiu exact ce au schimbat la ea...probabil vreo garnitura). Am aflat intamplator. Apoi unii dealeri credeau ca ma incadrez, altii nu :). INsa intra la rechemare si S Cross-ul meu de 1.0 l din 2018.
In noiembrie 2023 am fost la ei, au facut mica operatiune si gata.
Masina franeaza la fel acum. Si inainte la fel, nu era vreo problema.
Cand am fost in service aveam cca 38000 km, acum am cca 42000 km.
Nu am observat vreo diferenta la franare.

Cand mai ai dubii - un dealer spune una, altul altceva - si e vorba de un recall, foloseste unealta din postare ca sa le dai peste botul ala plin de bale.
Si fa-le si sesizare la RAR si ANPC in speranta ca dai de un inspector sau comisar cu capul pe umeri si responsabil.

Si iti mai recomand ceva. Solicita sa asisti la operatiunile efectuate la masina. Orice operatiune.
Legea iti permite, iar ei sunt obligati chiar daca initial te vei lovi de niste mizerii. Sper ca intelegi si de ce.
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline GoneFishing

Re: Rechemare in service probleme pompa vacum
« Răspuns #119 : 04.Iul.2024, 01:38:25 a.m. »
Ca idee mi mi-au schimbat acea supapa de la pompa de vacum si cand am plecat din service am observat ca se tureaza mai tare ca inainte, dar in schimb n-am primit nici-o hartie prin care sa reiasa acest lucru.

Tinand cont ca s-a lucrat la pompa vacuum sper sa nu-ti fi facut vreun pocinog la montajul piesei. Simptomul unei pompe vacuum sau a unui vacuum leak este printre altele si turatia neregulata la ralanti si/sau turatie mai mare tot la ralanti si/sau in mers.
Asta datorita amestecului gresit aer/combustibil si probabil a incercarii gresite a ECU de a compensa. De aici poti da in supraincalzirea motorului, probleme cu turbosuflanta...dat in nas/smucituri/probabil aproape insesizabile pe termen mediu dar brutale in viitor.
In mod normal, ar trebui sa se faca o testare a pompei vacuum noi. Daca iese ok dar masina continua sa tureze ciudat, ar trebui testat probabil daca exista vacuum leaks...care pot proveni inclusiv din manopera defectuoasa nu neaparat a pompei.
Chiar mi-as dori sa revii cu concluzii! Sper ca unele pozitive!
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)