0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
S-a discutat extrem de mult pe forum despre subiectul pompei. Nu ai intrat in perioada respectiva pe forum, altfel nu aveai cum sa nu citesti despre subiect.Bineinteles, asta nu scuza reprezentanta/dealerul/Suzuki Romania pentru faptul ca nu ai primit nicio scrisoare cu privire la schimbarea pompei.
Din ce am observat pe forum si pe FB, se pare ca majoritatea problemelor la pompa asta buclucasa apar la schimbatoarele automate.
Nici eu NU am primit nimic de la dealer.Am sunat la 3 service Suzuki si 2 mi-au spus ca trebuie sa schimb, iar unul nu.Apoi la Suzuki Romania...Unii spuneau ca e urgent ,altii nu...Multumesc lui Dumnezeu nu a trebuit, in 38000 km si 5 ani, sa franez vreodata mai violent!
La revizia din noiembrie 2023, mi-au facut si mie operatiunea la acea pompa.Frana? La fel si inainte si dupa.Probabil este ceva preventiv.
Singura problema pe care o are e responsabilitatea juridica - daca moare careva înfipt în decor dupa ce a ramas fara frâne, ghici cine da cu subsemnatul?Da, e fix ala care reprezinta marca în RO.
Poate nu am fost explicit ))Eu habar nu am avut de rechemarea in service pentru ceva legat de pompa aceasta de vaccum (nu stiu exact ce au schimbat la ea...probabil vreo garnitura). Am aflat intamplator. Apoi unii dealeri credeau ca ma incadrez, altii nu . INsa intra la rechemare si S Cross-ul meu de 1.0 l din 2018.In noiembrie 2023 am fost la ei, au facut mica operatiune si gata.Masina franeaza la fel acum. Si inainte la fel, nu era vreo problema.Cand am fost in service aveam cca 38000 km, acum am cca 42000 km.Nu am observat vreo diferenta la franare.
Ca idee mi mi-au schimbat acea supapa de la pompa de vacum si cand am plecat din service am observat ca se tureaza mai tare ca inainte, dar in schimb n-am primit nici-o hartie prin care sa reiasa acest lucru.