Autor Subiect: Cumpar motor K12B - actualul s-a gripat  (Citit de 600 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Tavi

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 22
Cumpar motor K12B - actualul s-a gripat
« : 11.Aug.2022, 04:46:04 p.m. »
Salutare,

Swift-ul, fost mea masina, condusa in prezent de tatal meu, a lovit un caine (saracul...) care a spart radiatorul si diverse alte elemente (bara fata etc.).
Problema majora este ca se pare ca tatal meu continuat sa mearga cu ea si motorul s-ar fi gripat din cauza unor scurgeri pe care nu le-a observat. Mecanicul urmeaza sa desfaca motorul si sa decida daca mai merita reparat.

Am cateva intrebari si nevoie de sfaturi:
1. Are cineva un motor de vanzare bine intretinut? Motorul actual aveam aproximativ 120.000 de km si fusese intretinut conform indicatiilor producatorului, cred ca ar mai fi mers fara probleme mult timp...
2. Cum imi pot da seama de starea unui motor care nu este montat pe mașină? Precizez ca nu sunt mecanic si am cunostinte zero cand vine vorba de evaluare a uzurii si functionarii unui motor, desi cunosc principiul de functionare.
3. S-a mai confruntat cineva cu aceiasi situatie si are ceva sfaturi?
4. In afara cautarii pe google, aveti sugestii de unde as putea cumpara un motor si sa am incredere ca e functional si km sunt reali?

Va multumesc anticipat!
 

Offline migabi

Re: Cumpar motor K12B - actualul s-a gripat
« Răspuns #1 : 11.Aug.2022, 05:48:37 p.m. »
1. Gasesti prin dezmembrari si toate merg perfect, daca o sa intrebi.  :->
2. Ideea e ca o sa primesti o garantie pe motorul luat din dezmembrari fiindca o sa ai nevoie de factura pt omologarea de la RAR.
3. Poate colegul @remarque iti poate da niste detalii
4. Poti suna la dezmembrari dar nu te astepta sa dai de oameni onesti in bransa asta.
SX4 SE m16a awd 2011
 
The following users thanked this post: Tavi

Offline Tavi

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 22
Re: Cumpar motor K12B - actualul s-a gripat