0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Din ce am inteles de pe net poti trece de la EFB la AGM, se considera un upgrade. Invers nu e recomandat.In manual nu se face vreo referire ca trebuie EFB sau AGM. Pe langa curent de pornire mai mare AGM ar mai avea avantajul ca tine dublu, la nivel declarativ cel putin. Iar diferenta de pret este mica, pe aceleasi specificatii Varta EFB ar fi 470 iar Varta AGM 520. 10% in plus ar fi rentabil pentru o durata de viata dubla. Exide EFB pleaca de la 435 dar cu livrare din tara si ajunge la 500-550 pret de Emag sau alt furnizor din Buc. Deci preturile sunt extrem de apropiate.Ma gandesc, daca inlocuirea unei biete baterii necesita atata bataie de cap cam cum o sa fie cand o sa inceapa sa se schimbe baterii de pe hibride sau electrice. Multumesc pentru toate parerile ... habar nu am ce o sa fac pana la urma
Detin Un SX4 S-Cross 1.4 ALl Grip (fabricata in 2019).
Suzuki este o masina ieftina, nu m-ar mira ca Exide sa fie aleasa tocmai in aceasta cheie. Exceptie cei cu Suzuki eu nu am mai auzit pe nimeni sa le foloseasca. Poate tocmai din cauza folosirii acestui brand in lumea Suzuki faptul ca prima baterie tine 5 ani e o performanta iar mie mi se pare ca a tinut putin. Si daca mi se pare ca a tinut putin mi se pare logic sa incerc alt brand pentru a putea face o comparatie.