Autor Subiect: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora  (Citit de 13319 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #60 : 14.Apr.2022, 02:06:25 p.m. »
    Lasand toate astea la o parte, cat te-au costat pe tine amortizoarele KYB si de unde le-ai achizitionat? La prima vedere cele de pe spate sunt mai scumpe decat Bilstein B4.
Si inca o intrebare daca nu-i bai, ce anvelope si jante folosesti si cam pe la ce presiune le tii pe primele :) ?
   Amortizoarele le-am  luat de la Autokarma si au costat aprox 1300 toate patru, chiar nu mai stiu per bucata. Cere o oferta pe mail, sunt promti.
Gume de iarna si jante originale la masurile de fabrica 60r16, presiune 2,2-2,3, cat sa nu avertizeze in bord.(scrie pe stalp-sofer)
  Ai rezolvat cu vibratiile?

Deci diferenta de pret dintre Bilstein B4 si KYB e mica din ce mi-ai spus si am vazut. Cred ca o sa testez cu KYB pe fata. Bilstein B4 despre care am tot citit se pare ca sunt cu 10-15% mai "tari" decat cele OEM si le prefer pentru motivul acesta tinand cont ca fac destui KM cu greutate relativ mare pe spate.
Urmeaza sa scap de rotile de vara si sa achizitionez un set nou de jante de 16 si niste gume noi. Merci pentru confirmare.

Cu trepidatiile momentan sunt in asteptare. Am masina blocata pentru cateva zile - accident usor/tinichigerie & vopsitorie  #:-S Se pare ca am facut o alegere buna cu o camera dubla de la Mio altfel scoteam bani din buzunar.
Urmeaza o constatare  pentru partea de suspensie in acelasi service unde am acum masina.
Din experientele tale  nu ar fi totusi recomandat si un kit montaj pentru noile amortizoare? - un mic exemplu ar fi ceea ce spune Monroe dar am intalnit recomandarile si pe forumuri https://eu.monroe.com/ro-ro/products/light-vehicles/strut-mate/strut-mate-mounting-kit.html
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline enicky

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #61 : 14.Apr.2022, 03:30:28 p.m. »
   Amortizoarele KYB sunt identice cu cele OEM si n-a fost nevoie de niciun fel de kit de montaj, probabil o alta "inventie" (a lui monroe) cum ar fi si kitul de pana... era sa scriu o prostie.
   Daca vrei sa faci o combinatie KYB+Monroe... :dknw:

P.S. Am pus cateva foto la mine in jurnal.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #62 : 14.Apr.2022, 05:14:51 p.m. »
   Amortizoarele KYB sunt identice cu cele OEM si n-a fost nevoie de niciun fel de kit de montaj, probabil o alta "inventie" (a lui monroe) cum ar fi si kitul de pana... era sa scriu o prostie.
   Daca vrei sa faci o combinatie KYB+Monroe... :dknw:

P.S. Am pus cateva foto la mine in jurnal.

Din cate am citit se recomanda schimbarea kitului de montaj si protectie la schimbarea amortizoarelor de catre diversi producatori si mecanici.
Se pare ca si piesele acelea se uzeaza in timp. Linkul catre Monroe era doar un exemplu dar sunt mai multe discutii pe www. Voiam sa stiu daca ai experienta practica despre acest subiect.

Iti vizitez jurnalul de ceva vreme :) Am vazut si noutatile.
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline enicky

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #63 : 14.Apr.2022, 06:20:51 p.m. »
Din cate am citit se recomanda schimbarea kitului de montaj si protectie

Iti vizitez jurnalul de ceva vreme :) Am vazut si noutatile.
  Adica, pe romaneste, sau in traducere libera, KYB are tot ce-i trebuie, exact ca amortizorul de fabrica. Flansaele alea(kit de montaj) din link, exista pe amortizor.
Cum e vorba aia, s-a nimerit sa fie... :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #64 : 14.Apr.2022, 11:34:28 p.m. »
Din cate am citit se recomanda schimbarea kitului de montaj si protectie

Iti vizitez jurnalul de ceva vreme :) Am vazut si noutatile.
  Adica, pe romaneste, sau in traducere libera, KYB are tot ce-i trebuie, exact ca amortizorul de fabrica. Flansaele alea(kit de montaj) din link, exista pe amortizor.
Cum e vorba aia, s-a nimerit sa fie... :)

Credeam ca se achizitioneaza separat. N-am avut ghinionul sa schimb amortizoare pana acum.
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #65 : 14.Apr.2022, 11:52:10 p.m. »
Nici acum nu poți să zici că e ghinion.  :)

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #66 : 19.Apr.2022, 12:07:16 p.m. »
Nici acum nu poți să zici că e ghinion.  :)

E ghinion fie ca mi-au lucrat cu picioarele la schimbarea arcurilor pe spate fie ca nu.
Al 2-lea ghinion este ca nu am primit kitul de montaj odata cu amortizoarele Bilstein - parca am citit undeva ca ar trebui sa fie la pachet dar ca s-a mai intamplat sa dispara. Sau poate sunt montate pe amortizor si nu ma pricep eu :) ca altii.

@kiko77 Tu ai primit ceva in plus fata de amortizoare? :)
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline kiko77

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #67 : 19.Apr.2022, 12:18:09 p.m. »
pe spate asa sunt

maaaare atentie la ordinea pieselor si orientarea lor[ex saibe]
bilstain sunt renumiti pt asta
sa ai poze detaliu

30 nm sus 90 nm jos
  • Vitara 1.4 S Allgrip AT
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #68 : 19.Apr.2022, 12:25:08 p.m. »
pe spate asa sunt

maaaare atentie la ordinea pieselor si orientarea lor[ex saibe]
bilstain sunt renumiti pt asta
sa ai poze detaliu

30 nm sus 90 nm jos

Da te rog mai multe detalii. La ce te referi cand spui ordinea pieselor sau poze in detaliu? Imi recomanzi sa-l monitorizez pe mecanic :) si/sau sa-l fac atent la ceva inainte de operatiune?
30nm si 90nm banuiesc ca sunt cuplurile de strangere sus si jos.
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline kiko77

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #69 : 19.Apr.2022, 12:29:03 p.m. »
chiar te rog sa faci poze cum vine in capul de sus
ca al meu e demontat pe bucati

strangerea finala  cu masina  jos pe roti

sunt curios cat dureaza pana pui si pe fata

  • Vitara 1.4 S Allgrip AT