Autor Subiect: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora  (Citit de 13318 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #40 : 07.Apr.2022, 08:24:46 p.m. »
Pot sa aflu motivul pentru care ai ales Kayaba si nu Bilstein?
  Au fost doua :
  In toate review-urile se spunea ca(1) sunt mai tari, pentru drumuri bune, autostrazi, ori noi nu prea avem asa ceva.
Al doilea a fost ca sunt de mai multe preturi si n-am gasit info despre diferentele dintre cele scumpe si cele ieftine.
  Da, se spune ca sunt cele mai bune amortizoare facute in Eu.

   Kayaba : in toate blogurile e cotat a fi pentru confort si unul dintre cele mai bune amortizoare Japoneze(poate cel mai bun!), chiar daca e fabricat la cehi.
Mai se face des si mentiunea ca echipeaza de fabrica multe auto, asa ca am optat pentru el.
    Masina japoneza+amortizor japonez, cred ca merge.

ATENTIE : am gasit un mecanic foarte bun, am avut noroc si acesta(legat de piulite) mi-a spus ca va pune piulitele ORIGINALE ! De ce? pentru ca cele de fabrica sunt cele mai bune si ei asa pun si la amortizoare, planetare, etc., pentru ca au avut cazuri cand cele noi(care vin cu amortizorul) s-au slabit in timp.
« Ultima Modificare: 07.Apr.2022, 08:37:29 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline kiko77

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #41 : 07.Apr.2022, 08:26:16 p.m. »
Am gasit asta pe forum ce seamana cu ce am eu https://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=6175.20

Eu cu arcurile sunt multumit
Daca  nu descopeream problema pe spate puneam si fata b4 asa am amanat
Amortizorul praf era pe stanga problema e pe dreapta
Cele 3 amortizoare ramase 2 noi si unul vechi puse in stanga intepenesc
Puse in dreapta au un mic joc la piulita sus
Am constatat asta mergand cu 2 mecanici in masina cu mana pe piulite
De zgomot nu m am prins pt ca venea din spate din portbagaj unde aveam
bidoane palnie etc
Cu b4 directia zgomotului e din dreapta
Am stat de la 4 la 10 noaptea pana am gasit cauza noroc ca sunt prieteni
De nervi am vrut sa vand masina dar m-am mai calmat

Sunt curios nitescucip  si Cosmin09 ce au de zis daca au rezolvat din 2015
Am fost la radacini otopeni  si au ridicat din umeri.
  • Vitara 1.4 S Allgrip AT
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #42 : 07.Apr.2022, 09:01:23 p.m. »
Pot sa aflu motivul pentru care ai ales Kayaba si nu Bilstein?
  Au fost doua :
  In toate review-urile se spunea ca(1) sunt mai tari, pentru drumuri bune, autostrazi, ori noi nu prea avem asa ceva.
Al doilea a fost ca sunt de mai multe preturi si n-am gasit info despre diferentele dintre cele scumpe si cele ieftine.
  Da, se spune ca sunt cele mai bune amortizoare facute in Eu.

   Kayaba : in toate blogurile e cotat a fi pentru confort si unul dintre cele mai bune amortizoare Japoneze(poate cel mai bun!), chiar daca e fabricat la cehi.
Mai se face des si mentiunea ca echipeaza de fabrica multe auto, asa ca am optat pentru el.
    Masina japoneza+amortizor japonez, cred ca merge.

ATENTIE : am gasit un mecanic foarte bun, am avut noroc si acesta(legat de piulite) mi-a spus ca va pune piulitele ORIGINALE ! De ce? pentru ca cele de fabrica sunt cele mai bune si ei asa pun si la amortizoare, planetare, etc., pentru ca au avut cazuri cand cele noi(care vin cu amortizorul) s-au slabit in timp.

Ma doare capul cand ma gandesc si de unde sa iau piulite originale :) In rest, am trimis un email la Bilstein cu detalii despre drumurile mele, kilometri pe care ii fac pe an, conditii de drum, incarcatura masina, etc. si le-am cerut sa imi spuna care din amortizoarele B4 si B6 s-ar potrivi si de ce n-as opta pentru Kayaba :))
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline enicky

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #43 : 08.Apr.2022, 01:22:51 a.m. »
Ma doare capul cand ma gandesc si de unde sa iau piulite originale :) In rest, am trimis un email la Bilstein cu detalii despre drumurile mele, kilometri pe care ii fac pe an, conditii de drum, incarcatura masina, etc. si le-am cerut sa imi spuna care din amortizoarele B4 si B6 s-ar potrivi si de ce n-as opta pentru Kayaba :))
   Pai de ce sa te doara capul, nu le ai pe masina?!
 Pai tu intrebi pe Bilstein de ce sa nu cumperi(de la concurenta!) Kayaba?!   :-)) :-))
Din o mie de motive ti se va raspunde!!! :-))
Eu nu iau aceste recomandari decat ca o a doua opinie, cu toate ca ar trebui sa fie cele mai pertinente, le consider fie subiective, fie formulate cu intentia sa vanda ce-i mai scump.
   Cred ca mai bine decid eu, functie de caracteristici, decat sa decida altul pentru mine!
 
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #44 : 08.Apr.2022, 01:55:29 a.m. »
Ma doare capul cand ma gandesc si de unde sa iau piulite originale :) In rest, am trimis un email la Bilstein cu detalii despre drumurile mele, kilometri pe care ii fac pe an, conditii de drum, incarcatura masina, etc. si le-am cerut sa imi spuna care din amortizoarele B4 si B6 s-ar potrivi si de ce n-as opta pentru Kayaba :))
   Pai de ce sa te doara capul, nu le ai pe masina?!
 Pai tu intrebi pe Bilstein de ce sa nu cumperi(de la concurenta!) Kayaba?!   :-)) :-))
Din o mie de motive ti se va raspunde!!! :-))
Eu nu iau aceste recomandari decat ca o a doua opinie, cu toate ca ar trebui sa fie cele mai pertinente, le consider fie subiective, fie formulate cu intentia sa vanda ce-i mai scump.
   Cred ca mai bine decid eu, functie de caracteristici, decat sa decida altul pentru mine!

Citisem pe fuga. Acum am inteles partea cu piulitele :)
Ref. la Bilstein intreb tot ca o a NN-a opinie :) Sunt curios cu ce argumente vor veni tinand cont de masa masinii, faptul ca fol. arcuri MAD, greutate suplimentara, tipul de drumuri, etc. Intre timp m-am informat deja de la tine si de la alti utilizatori :)
https://toolingfun.com/bilstein-vs-kyb-shocks-different-monomax-5100/#:~:text=%E2%9E%A5%E2%9E%A5%20Bilstein%20shocks%20are,smoother%2C%20more%20comfortable%20ride%20overall.
https://cartreatments.com/kyb-vs-bilstein/
https://www.motorverso.com/kyb-vs-bilstein/
etc.
etc.
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline Leutz

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #45 : 08.Apr.2022, 05:42:00 a.m. »
Sachs nu sunt populare prin Romania?
Eu am pus pe SX in 2014 si sunt si acum in perfecta stare.
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline teutzue

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #46 : 08.Apr.2022, 09:17:44 a.m. »
Sper sa ajute: pe mine amortizoarele sachs ma tin cam 6,5 ani la Mitsu. Din 2007 pana in prezent le-am schimbat de vreo 2 ori (set fata - spate).
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #47 : 08.Apr.2022, 09:53:32 a.m. »
Sachs nu sunt populare prin Romania?
Eu am pus pe SX in 2014 si sunt si acum in perfecta stare.

Eu merg cam 30-40KM pe saptamana pe drumuri de pamant cu ceva gropi, denivelari, pietre, ceva bagaj - mai precis sunt pescar si prefer apele salbatice :)
Pe langa aprox. 200-300KM pana la locatii cu bagaj.
Imi trebuie niste arcuri si amortizoare mai acatarii.
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline Sefer Jesirah

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #48 : 08.Apr.2022, 10:00:32 a.m. »
 Salut! Cand am avut s-cross-ul, am cochetat cu montarea arcurilor MAD. Din ce am vazut, sunt diferite ca pret, cele pentru motorizare benzina fata de motorizare diesel. Cele din urma sunt mai scumpe si presupun mai rigide, probabil din cauza greutatii motorului. Acuma...zic si eu...e posibil sa  fie arcuri de diesel?
  • Ex sx4 s-cross 1.6 DDIS Luxus AT Allgrip / Renegat Night Eagle
 

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #49 : 08.Apr.2022, 10:04:27 a.m. »
Salut! Cand am avut s-cross-ul, am cochetat cu montarea arcurilor MAD. Din ce am vazut, sunt diferite ca pret, cele pentru motorizare benzina fata de motorizare diesel. Cele din urma sunt mai scumpe si presupun mai rigide, probabil din cauza greutatii motorului. Acuma...zic si eu...e posibil sa  fie arcuri de diesel?

Pretul a fost de 2000RON - achizitionate de la aceeasi societate comerciala ca @enicky
Lungimea era identica cu a celor originale.
Le-am mentionat vanzatorilor modelul masinii de cateva ori pe email.

Cum as putea sa verific daca sunt ce trebuie?
  • SUZUKI VITARA 1.4, BOOSTERJET, AT, AllGRIP, 2019
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)