0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Nu se demonteaza arcurile pe spate cand se schimba amortizoareleSi dureaza putin 15 min 2 bucati.Si mai putin daca ai cheie ex BGS 1301
Amortizoarele spate se demonteaza la schimbarea arcurilor (spate)? @enicky @kiko77
"Amortizoarele spate se demonteaza la schimbarea arcurilor (spate)? @enicky @kiko77"
Citat din: GoneFishing din 07.Apr.2022, 05:59:02 p.m."Amortizoarele spate se demonteaza la schimbarea arcurilor (spate)? @enicky @kiko77" Pe spate sunt independente arcul de amortizor, deci NU, amortizorul ramane pe pozitie si invers, schimbi amortizorul, NU demontezi arcul. Pe fata amortizorul este in arc, deci orice schimbare implica demontarea ambelor. Anul trecut am facut si eu ca tine un test de amortizoare, mi-a iesit ca spatele este la limita admisa, iar fata ar mai tine cam un an. Asa ca ieri am schimbat amortizoarele si tocmai am vazut cum se lucreaza. O sa pun foto in jurnal.Scuze, n-am obs. in prima postare ca ai mentionat ca ai facut geometria. Tu ai vreo 10mii de km in plus, asa ca posibil sa te lase amortizoarele in curand.Acum, la mine, diferenta e mare cu noile amortizoare.
Eu am facut test era totul ok dar cand le-am demontat unul pe spate era praf.B6 sunt tari merg bine la drum lin fara gropi,adica nu Romania.B4 pe spate au schimbat comportamentul zuzei in bineSunt mai moi 20-30% din cursa apoi se intaresc.Senzatie.
Am cochetat si eu cu varianta Bilstein, dar am optat la final pentru KAYABA.Uite si codurile : 3358007, 3358008, 3438005. La amortizoarele spate poti face singur un test : deschizi hayonul si apesi puternic(te lasi cu tot corpul) pe marginea dura de jos a portbagajului si te retragi repede. Daca dupa apasare revine la nivelul initial si ramane fixa, mai merg, daca insa mai face una-doua miscari sus-jos, pana se stabilizeaza, atunci nu mai sunt bune. Nu cred ca stragerea prea tare(e posibila) si poate sa creeze joc, jocul il creeaza uzura.