0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Ba mai mult, as zice ca la o incarcatura mai mare a masinii(3+ pers.) sau maxima, aceste arcuri protejeaza (la propriu) amortizoarele !
Trancaneala la viteze mici, cand treci peste suprafete dure, gen drum de pamant cu pietre in el, sau drumuri in reparatii cu pietre etc, poate sa fie si de la caseta de directie.
Citat din: enicky din 06.Apr.2022, 03:36:31 p.m. Ba mai mult, as zice ca la o incarcatura mai mare a masinii(3+ pers.) sau maxima, aceste arcuri protejeaza (la propriu) amortizoarele !Si asta o pot confirma. Stiu sigur ca cu arcurile originale, cu masina cu 3 persoane si portagaj ca de concediu, am dat peste denivelari-valuri, masina nu s-a clintit deloc, in schimb am auzit un poc la roata, care precis era capatul de cursa al amortizorului. Intre roata si aripa din spate abia mai bagai 2 degete, asa sa va faceti o parere.Eh, asta nu mi s-a mai intamplat cu MAD-urile. Nici nu are cum, la cat de "rigide" sunt. Da, mi se par rigide, masina sare mai tare pe denivelari cu MAD-urile, iar cu originalele se comporta ca un Passat confortabil. Asta e parerea mea.Dar sa revenim ontopic
Citat din: enicky din 06.Apr.2022, 03:36:31 p.m.P.S.1.Cred ca prin acest topic furnizam informatii false viitorilor doritori de a-si imbunatati masina. Mi se pare pierdere de timp sa studiez o situatie si cu atat mai mult sa demonstrez cuiva ceva ce a functionat cu ani in urma(inainte de 2015) la Sx4, la S-Cross, la mine functioneaza corect de ani de zile si cred ca sunt cel putin inca 10(zece) posesori de Vitare si S-Cross, ultimul chiar fabricatie 2021, care au aceste arcuri si sunt foarte multumiti de ele. Ca poate n-are geometria corect facuta, sau, prin absurd, n-au fost livrate arcurile corecte pot fi si astea cauze.
P.S.1.Cred ca prin acest topic furnizam informatii false viitorilor doritori de a-si imbunatati masina.
Zgomote spate dreapta sub 30 km dupa ce am schimbat amortizoarele spateDupa ce am înnebunit 2 luni schimband arcuri amortizoare si golind masinaam aflat prin mers cu 2 mecanici in masina cu mainile pe capetele amortizoarelor spateca amortizorul spate dreapta se misca la denivelari rapide gen liniile din fata trecerilor de pietoni Acum merg cu amortizor stanga bilstein b4 nou si cel mai bun din cele vechi pe dreapta. Face zgomot sub 15 20 kmh si vine din spate ca inainte si nu din dreapta cu amortizorul b4 nouCand cautam info pe forumuri am gasit in usa multe situatii cum ai tu la montarea incorecta a amortizoarelor fataLa strangerea cu pneumatica la inceput a piulitelor din capul amortizoarelor din fata sus la motorCapata joc
Citat din: GoneFishing din 04.Apr.2022, 10:56:32 p.m.A mai patit cineva asa ceva odata cu instalarea arcurilor MAD si care ar putea fi problema? @enicky @shpeedy Din fericire n-a mai patit nimeni asa ceva, dar daca citeai cu atentie pe unde am scris eu despre subiect, dupa montajul arcurilor se face si geometria rotilor, unghiurile(mai ales pe "fata") mai precis.Este importanta si echilibrarea rotilor, o recomand sa se faca anual, dar neaparat trebuie si geometria facuta. Ce-i drept, eu n-am avut probleme nici inainte de a face geometria, cu toate ca rotile din fata aveau forma de V, dar cred ca tu aveai deja probleme cu unghiul chiar inainte de schimbare, iar dupa schimbare acestea au devenit ...vizibile si suparatoare .(Parca te-ai cam grabit putin cu schimbatul rotilor de iarna.) Nu-mi dau seama cum a lucrat mecanicul, ptr. ca n-ar fi trebuit sa "piarda" plumbii... De altfel, dupa 50 000km eu as recomanda tuturor sa mearga sa faca o geometrie, chiar daca masina nu da semne vizibile, pentru ca la ce drumuri avem, sigur este nevoie! P.S. Sincer, nu vad necesitatea existentei acestui topic, pentru ca (1) nu asta este rezultatul schimbarii si (2) avem un topic deja pentru probleme de genul asta: https://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5902.0 Asa ca as ruga frumos un moderator sa "regleze" situatia. Multumesc mult!
A mai patit cineva asa ceva odata cu instalarea arcurilor MAD si care ar putea fi problema? @enicky @shpeedy
Amortizoarele spate se demonteaza la schimbarea arcurilor (spate)
Masina este rigida cu arcuri MAD si anvelope cu balon mic si janta mare. Cu rotile din echipare masina troncane dar e normal. Aderenta mi se pare ok. Nu mai simt sa-mi sara rotile de pe spate la denivelari ca atunci cand aveam arcuri stock. Pierdeam pur si simplu aderenta pe spate din punctul meu de vedere.Cu rotile de iarna (balon mare/janta mica) si presiune 2,3 - 2,4 fata/spare si arcurile MAD simteam masina excelent.