0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Trepidatia este bine merci la locul ei. De la roti sigur nu este. Am o pereche noua (a 3-a) - jante otel 16 noi cu anvelope noi de vara.
Citat din: GoneFishing din 06.Iul.2022, 12:21:16 p.m.Trepidatia este bine merci la locul ei. De la roti sigur nu este. Am o pereche noua (a 3-a) - jante otel 16 noi cu anvelope noi de vara. Dupa o logica simpla, o trepidatie, sau vibratie se produce de la un element sau ansamblu de elemente care produc miscare, sau care este pus in miscare ! Deci miscarea o produce evident motorul, acesta o transmite cutiei de viteze, care o distribuie planetarelor si cardanului. Deci daca jantele sunt noi, rotile echilibrate, iar anvelopele nu sunt ovalizate(situatie care survine dupa un "soc" incasat de roata si anvelopa trebuie aruncata/inlocuita), atunci trebuie mers inapoi pe lantul cinematic. Eu unul nu vad legatura intre o trepidatie si amortizoare sau arcuri, decat cel mult daca astea ar fi atat de uzate, incat ar trebui inlocuite. De retinut ca au inlocuit multi arcurile si n-a avut nimeni probleme. Pe de alta parte, eu as urca un alt sofer la volan, caruia nu i-am expus problema si l-as invita sa faca o tura, iar la final sa-si spuna parerea despre felul cum merge masina. Apoi as trage concluzii...
Masina fiind cu o cutie automata si modificând o suspensie mai "elastica" cu una foarte rigida ma risc sa-mi dau si eu cu parerea ca acele vibratii se transmit exclusiv din transmisie catre restul caroseriei.
Am schimbat astazi amortizoarele spate. Sunt multumit de Bilstein B4. Se pare ca am aceleasi gusturi ca si @kiko77 Daca pana acum nu eram sigur cu ce amortizoare venise masina din fabrica acum sunt. Pe ele scrie KYB.
Ce e de mirat ? Multe modele Suzuki au KYB din fabrica.
E dubios cum la tine dupa 28.000 sunt varza
coborarea motorului in vederea schimbarii unghiului planetarelor.