Autor Subiect: Suzuki Vitara 2022  (Citit de 8131 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ...

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #50 : 27.Mai.2022, 12:38:14 p.m. »
@enicky Nu-ți înțeleg prima propoziție...
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3479 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #51 : 27.Mai.2022, 01:09:40 p.m. »
Nu cred că mai e loc nici de roată de rezervă, nu?

Aceste cuvinte ne "doare"! :(
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Flint Beastmood

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #52 : 27.Mai.2022, 02:09:26 p.m. »
Articolul scris despre Strong Vitara arata consumuri mai mari decât la varianta mild hybrid, pentru că au mers doar la drum întins cu un aspirat natural sub performanțele lui 1.6 (M16A). Hibridul (strong) are sens în oraș, unde frânarea regenerativă este frecventa. Pe DN cari zeci/sute de kg de baterie după tine si frânarea regenerativa nu e suficient de frecventa că sa compenseze.

Daca locuiești în suburbii și ai treabă în oraș, hibridul strong ajuta.
Daca locuiești în oraș, ajuta dar nu ca bicicleta sau chiar mersul pe jos pe distanțe de până la 3 km.
Pentru drumuri exterioare, motoarele non-hibrid sau mild hybrid sunt mai eficiente.
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3479 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #53 : 27.Mai.2022, 02:13:17 p.m. »
Mai este un aspect: nu ai turbosuflanta, deci lipsa unei bătăi de cap.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline jupanul1

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #54 : 27.Mai.2022, 03:45:22 p.m. »
[...]
Pentru drumuri exterioare, motoarele non-hibrid sau mild hybrid sunt mai eficiente.

Păi... cum facem atunci? Că eu (e drept, altă marcă, dar tot ”strong”) scot consum mai bun la drum lung decât în oraș. O fi defect?
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline Flint Beastmood

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #55 : 27.Mai.2022, 03:54:48 p.m. »
[...]
Pentru drumuri exterioare, motoarele non-hibrid sau mild hybrid sunt mai eficiente.

Păi... cum facem atunci? Că eu (e drept, altă marcă, dar tot ”strong”) scot consum mai bun la drum lung decât în oraș. O fi defect?

">" A se citi mai economic
Hibrid DN > hibrid oraș
Non hibrid DN > non hibrid oras
Hibrid oraș > non hibrid oraș
Non hibrid DN ≥ hibrid DN

Mai pare defect?
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 

Offline Flint Beastmood

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #56 : 27.Mai.2022, 03:58:24 p.m. »
Apropos, ce motorizare și  ce consum ai cu Tucsonul hibrid? Dar la Vitara cat aveai, că sa comparam același stil de condus?
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 

Offline jupanul1

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #57 : 27.Mai.2022, 04:26:35 p.m. »
E cam complicat ce-mi ceri tu acolo, că nu prea am evidențe așa de clare. Stilul de condus trebuie să recunosc că s-a modificat la noua mașină - nu mai plec ”cu scârț” de la semafor așa cum făceam cu Vitara; per ansamblu sunt ceva mai calm dar mai am ocazional scăpări.

Am următoarele repere la Tucson, pentru 180 cai termici și 60 electrici (total 230... că așa se face adunarea în dep. de marketing) la 1,6 tone:
- Timișoara - București - 130km/h pe ceas unde e voie și în rest cât a fost - 6,6%
- M-am mai dat pe diverse DN-uri și DJ-uri pe lângă București - 4,5% (dar 50km parcurși doar). Dar 5-6% e de așteptat la extra-urban.
- Ieri am fost cu ceva treabă în oraș - 10% la dus și 9,5% la întors
La oraș pot să spun că pe drumuri prea scurte e irelevant, arată un consum de te sperii - pe măsură ce mergi tot scade.
Azi în Sprizmonitor am 7% consum pentru 4468km.

La Vitara pentru 140 cai termici la 1,2 tone, din ce-mi mai aduc aminte:
- Oraș - cel puțini 10%
- Extraurban, mers la limita de viteză - sub 7% (recordul personal a fost de 5,5%)
- Autostradă - cam pe la 8%
În Sprizmonitor am 9,1% consum pentru 87179km. Ca idee, calculul de drum lung/concediu îl făceam cu 7-7,5%.
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 
The following users thanked this post: Flint Beastmood

Offline enicky

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #58 : 27.Mai.2022, 04:43:41 p.m. »
Nu-ti inteleg prima propoziție...
   Ia-o ca atare ! Pe vremuri ziceai :"Suzuki chel, dar rebel", acum e "Suzukariciul". :dknw:
E cam complicat ce-mi ceri tu acolo,.
Azi în Sprizmonitor am 7% consum pentru 4468km.
  Si tot e irelevant, ptr. ca motorul termic se va lasa pe la 7-8000km, deci va scade consumul.
Iar la Vitara te adaptasesi bine(gabarit mai mic) si-i dadeai in goarna, asta e mai mare si esti mai retinut(dar nu ptr. mult timp) :)
« Ultima Modificare: 27.Mai.2022, 04:54:30 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Aliosa

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #59 : 27.Mai.2022, 05:42:26 p.m. »
Un lucru e cert. Pentru a te bucura de consumuri mai mici, bagi mai adânc mâna în buzunar la achiziție. Un termic e mai ieftin decât um mild, care e mai ieftin decât un hibrid, care e mai ieftin decât un plug in.
  • SX 4 S Cross