Autor Subiect: Suzuki Vitara 2022  (Citit de 8133 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline jupanul1

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #10 : 29.Mar.2022, 09:37:28 p.m. »
[mention]MariusVTR [/mention] mulțumesc! Este exact ceea ce trebuia spus de la bun început.

Deci este primul HEV Suzuki! Ce să mai, la mai mare!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline teutzue

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #11 : 29.Mar.2022, 09:46:22 p.m. »
Ador pretul destul de "mic" dar pt o masina HEV cred ca e ok.
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline Myhay

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #12 : 29.Mar.2022, 10:45:07 p.m. »
In pdf-ul atasat de MariusVTR observ in tabel la combustibil pentru motorul termic benzina CO 98…..adica merge numai pe premium….aia de 95 nu i place… nasol
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline 9iuli

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #13 : 29.Mar.2022, 11:54:24 p.m. »
Ce avantaje are Strong fata de Mild Hibryd?
Eu am impresia ca sunt doar dezavantaje,de exemplu Strong Hibryd:
Mai grea (are 3 baterii).
Mai putin spatiu in portbagaj.
Motor cu putere mai mica, cai/nm.
Consum cam la fel sau poate putin mai mic.
Super pret :)

Eu am Allgrip 1.4T  mild hibryd si am consumul mediu 6,2 L/100km
  • Vitara Cool Hybrid 1.4 Allgrip
Hey it's me @ no stress!
 

Offline enicky

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #14 : 30.Mar.2022, 12:54:25 a.m. »
Daca la vitara sunt cârcotași sa vezi cum îngroapă Jogger-ul.
   Dupa mine este un c...t de site(iertati expresia), de fapt haznaua publicatiilor auto, care, pe langa faptul ca nu stie sa minta(pretinde ca au testat!), fac referire si comparatii cu modele care au in comun doar rotile si volanul !
   
   Ori sprijina interesul cuiva, ori vor sa fie cititi(dar nu prea cred!), pentru ca tocmai "avantul" pe care il afiseaza ii da de gol!

   Remarc faptul ca sunt bine informati si vor practic sa dea tonul unui curent defaimator, stiut fiind ca vestile proaste se raspandesc muuuult mai repede decat cele bune !
   
   Nu am citit niciodata(pana nu a citat-o cineva acum cateva luni) aceasta asa-zisa publicatie, am avut altele de referinta, dar sigur nici in viitor nu ma va interesa !

   Eu personal am si voi avea incredere in Suzuki, care, cel putin cu doua, de fapt 3(trei) modele nu m-a dezamagit, dar sunt surprins de anumiti colegi, vremelnic propietari de Suzuki, ca se manifesta ca si cum au stat langa desktop-ul proiectantului si sustin ca ar fi existat solutii contructive mai moderne si mai economice !

    Nu m-as aventura sa fac astfel de afirmatii, pentru ca asta ar presupune sa fiu cel putin inginer in domeniu(si nu sunt), iar contactul meu cu aceste cutiile de viteza automate s-a limitat la drive-test cu Vitara at, S-Cross at, S-Cross 2022 at, momente cand recunosc(chiar daca nu sunt fan) am apreciat aceste cutii de viteza, in speta confortul si simplitatea pe care le ofera in conducerea masinii.

   Revenind la "planseta proiectantului", cred ca trebuie sa recunoastem ca de fapt nu stim ce au urmarit sa obtina inginerii respectivi(chiar daca presupunem!), ca sa ajunga la concluzia ca aceasta combinatie de motor aspirat+motor electric+cutia de viteze(blamata) este de fapt solutia optima pentru a obtine fiabilitate, costuri reduse, randament maxim si nu in ultimul rand, emisii conforme.
   Am sa incerc sa fac si cu modelul asta drive-test si avand in vedere ca de curand am testat si S-Cross-ul cel nou(tot at), voi putea sa fac o comparatie intre ele !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: croco, MariusVTR

Offline dthem

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #15 : 30.Mar.2022, 10:02:10 a.m. »
Cât atașament pătimaș să ai pentru o marcă ca să pleci de la premiza că tot ce fac ei e bine... Cutiile robotizate sunt pentru bătrânei, dar având în vedere media de vârstă a forumului, nu mă surprinde că sunteți mulțumiți să primiți așa ceva.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline ntire2000

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #16 : 30.Mar.2022, 10:05:54 a.m. »
Colegul nostru e mai pasional de felul lui.
Nu zic ca site-urile de profil n-au interese ascunse, dar din articolul "defaimator" la care face referire mi-a ramas fraza asta:

"Noi spunem ca daca vrei un Jogger, mergi si testeaza masina, insa in aceeasi zi mergi si la Ssangyong sa testezi gama SUV Tivoli Grand, pentru a te minuna cum o masina provenita tocmai din Coreea de Sud, cu un motor de origine Mercedes cu 4 cilindri si 163 CP este cu doar 1.000 euro mai scumpa, pe piata din Romania, fata de un Jogger de Pitesti!"

cu care sunt perfect de acord.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #17 : 30.Mar.2022, 12:07:43 p.m. »

"Noi spunem ca daca vrei un Jogger, mergi si testeaza masina, insa in aceeasi zi mergi si la Ssangyong sa testezi gama SUV Tivoli Grand, pentru a te minuna cum o masina provenita tocmai din Coreea de Sud, cu un motor de origine Mercedes cu 4 cilindri si 163 CP este cu doar 1.000 euro mai scumpa, pe piata din Romania, fata de un Jogger de Pitesti!"

cu care sunt perfect de acord.
  Tocmai ca si mie mi-a ramas si am aruncat un ochi : Jogger
ECHIPAMENTE ȘI PACHETE

Aer conditionat cu reglare manuala
760,00 EUR

Aer conditionat cu reglare manuala
-
INFORMAȚII DESPRE PREȚ
PREȚ TOTAL
15.950,00 EUR
TIVOLI :
Benzina 1.5 GDI - Turbo 163 CP / 280 Nm (MT6), 260 Nm (AT6),
5 + 5 ani garanție extinsă (până la 150,000km)*
Preț de listă 17 490
la care se mai poate aduga cutie AT, faruri led, etc.

Cat despre motorul de Mercedes, este un mit ramas din trecut, acum 2 ani cand m-am interesat de Korando mi-au spus ca nu mai au colaborare cu concernul german.

P.S. eu cred ca SsangYong as lua :-))
Scuzati off topicul!!!
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline jupanul1

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #18 : 30.Mar.2022, 12:11:10 p.m. »
Noi (sau cel puțin eu) cam suntem părerologi aci - bine, cam acesta este și scopul forumului până la urmă. Nici unul nu cred că deținem vreo companie ce produce autoturisme, deci sunt destule aspecte despre care sunt convins că ne scapă - inclusiv unele dintre multiple rațiuni pentru care Suzuki a ales combinația de motor+cutie de viteze pentru primul hibrid al casei. Piața și timpul vor arăta dacă au fost o alegere greșită sau nu, până una-alta eu zic să ne bucurăm că s-a mai făcut un pas în direcția corectă și să așteptăm iterațiile următoare. Evident, nu susține  nimeni să sărim să cumpărăm orbește tot ce produce Suzuki nou (pe modelul fanboy Apple) că sigur e bun - ei cam fac mașini cu preț rezonabil și pentru toate gusturile, deci e ceva pentru toți cumpărătorii mărcii. Uite, de-acum e în ofertă și un crossover (sau ce-o fi el) HEV!

PS. Ca idee, sunt convins că Suzuki nu va intra în insolvență sau da faliment dacă versiunea de hibrid puternic (LOL!) a Vitarei nu o să fie un succes comercial răsunător. Ceea ce, cu tot respectul, nu putem spune despre SsangYong, de exemplu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline Romix

Re: Suzuki Vitara 2022
« Răspuns #19 : 30.Mar.2022, 12:25:21 p.m. »
 
Daca vrei o masina economica, trecand cu vederea putinul spatiu din portbagaj, faptul că face suta in 12,7 sec (varianta 2wd) si 13,5 sec (varianta allgrip) (asta si datorita cutiei pentru batranei  :)) si pretul care este destul de piperat, este o alegere buna.
Din punctul meu de vedere, dezavantajele Vitarei strong (comparativ cu modelul detinut de mine) m-ar fi convins sa nu o cumpar.
  • Vitara 1.4 MT Luxus AllGrip 2019